Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Ville man ikke i princippet kunne trække nol af sit
hash hvis man nu købte noget kvalitets hash?

Ville det så være på samme måde som man gør ved sit pot?
(Gas, IPA)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Ja det kan gøres på samme måde som pot.

Sprit mener jeg nu er bedst.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Sprit stinker til at trække olie med, jow jow det opløser THC men det opløser også klorafyl rester i plante delene.

Bryd hashen op, placere det i et filter og kør en omgang butan gas over det!

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Piercer skrev:
Sprit stinker til at trække olie med, jow jow det opløser THC men det opløser også klorafyl rester i plante delene.

Iflg. min egen erfaring er sprit det bedste til hash. Har fået en del mere ud af i forhold til når jeg har brugt gas.

Men hvis man snakker om at trække på pot/skunk, ja så er gas uden tvivl det bedste.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay, hvor mange gram skal der så bruges?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
17,321419...eller så meget du nu lyster...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Jeg har gjort det en del gange efterhånden og mine erfaringer siger isopropyl alkohol. Riv min. 5g standard hash (giver ~1,3g nol) på et rivehjern og opløs det i iso (dæk kun den revne hash med højst ½cm, ikke mere iso). Alt efter hvilken kval du ønsker så lad det stå fra 8 sek og op efter (bliver mere og mere, men dårligere/mere urent altefter hvor lang tid du bruger).
Jeg har også gjort det hvor jeg så at sige laver en bedre hash ud af det.. Jeg lader det stå i iso'en i max en time og så tilføjer noget revet hash til nolen (efter den er dampet ind) og ælter det sammen, imens der endnu er lidt iso i nolen (kan lugtes og sees på den revne hash der bliver tilføjet nolen da den straks bliver mørk og skinner), hvorefter jeg først der lader det tørre helt ved at glatte det ud. Så har man en let håndterbar (i modsætning til nol) sort klump blød lakridshash, som er meget uphigh i forhold til det meste hash man kan købe. Den smager ganske fortrindeligt, dog ikke nogen rendyrket kvalitetsoplevelse, som med rigtig god hash, da man har det lidt mindre fedt ved at det er udsat for denne process.

bruger man et kaffefilter kan man anvende ca. 20g hash pr. kaffefilter.. jeg anbefaler dig at lave din ekstration med så meget som muligt af gangen (da der altid er et tab) - men selvfølgelig først når du føler du har styr på processen da det hele kan gå i vasken hvis der fx kommer vand i nolopløsningen.

Alt det jeg har skrevet er kun baseret på mine erfaringer, så man kan sagtens være uenig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak MaroK for dit svar. Som jeg forstår får man det bedste udbyde af sit hash ved at bruge IPA og et renere men mindre udbyde hvis man bruger butangas.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]