Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 06:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Hvilken type ryger er du?
Flipper eller hippie 22%  22%  [ 14 ]
Punker, Emo eller andre rock typer 0%  0%  [ 0 ]
Pop-dreng/tøs 6%  6%  [ 4 ]
Techno 14%  14%  [ 9 ]
Ganster 12%  12%  [ 8 ]
Anden type 46%  46%  [ 30 ]
Afgivne stemmer : 65
Forfatter besked
Junior medlem

Hey.
Jeg vil lige se fordelingen af hvilken type mennelsker der ryger hash er?

Personligt er jeg vel flipper/punker. Men har bemærket at der utrolig mange gangsterer ryger.

Så kunne godt tænke mig at lave denne lille afstemning om hvilken type du er for at se hvordan fordelingen med typerne er. :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
jeg er sgu bare mig selv, dert er bedst :lol:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Jeg er flippet hip hopper.. :) Vil dog ikke kalde mig gangster :lol:

Kemalknig, jeg er også dig selv..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Hvorfor er der ikke "IKKE-ryger" ?! Det er jeg 8)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg er også "ikke-ryger". Jeg bryder mig ikke synderligt om rusen.

Hvordan er man gangster til at ryge hash? For så vil jeg måske overveje at starte igen. Det lyder fedt.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Hvis i er ikke-rygere, så lad dog bare være med at svare på hvilken type RYGERE i er. Haha:P

Desuden skrives det menneske... Der er ingen l i menneske.
Jeg ryger heller ikke, så vil ikke svare på dit spørgsmål.. hehe ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Odden skrev:
Hvis i er ikke-rygere, så lad dog bare være med at svare på hvilken type RYGERE i er. Haha:P

Ja hvilken type RYGER - en IKKE-Ryger :wink:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Iflg. din poll er det kun stereo typer der ryger tjald.

Desværre falder jeg ikke ind nogen steder.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Optimus Prime skrev:
Iflg. din poll er det kun stereo typer der ryger tjald.

Desværre falder jeg ikke ind nogen steder.

Anden type?
Selvom det self ikke siger meget..

Titel:
Alt for få sterio typer i den poll!

Fuck EMO - GMO ruels!

Mangler GMO punker, øko Nazi, kloge svenskere, politibetjente, offentlig ansatte + vej og park!

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Men har bemærket at der utrolig mange gangsterer ryger

med gangsterer mener du så hip hop? i så fald hører jeg under der men vil sq ikk lige frem kalde mig selv gangster :S

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmm så må jeg være hiphopgangsterhippietechnoPSYYY rygeren

Titel:
Alle hiphoppere elsker hash!

Det er fakta, har det selv på Mp3 et sted!

Så hvis alle hiphoppere elsker hash, så må de nødvendigvis også være kriminelle da deres elskede hash er kriminelt.

Kriminele hiphopper går meget populært under navet Gangstere, der udspringer fra Gangster rap af kriminelle eller wannabe crooks der synger om hvor store og seje de er for så at skyde lidt på hinanden.

Der kan du bare se, du er gangster uden du måske selv ved det !

:D

Tænkte på man kunne også gå helt vidlt off topic, er der nogen der har fået noget fed legetøj her til jul?

Jeg har fået et 20x-1280X microscope, med USB CAM tilslutning til min PC. Tak Julemand....... hvor fanden i helved er min Driver CD din fede røde kommunist!

MVH

PS. Passer den her næsten Sterio tråd ikke bedre ind i Fuck forumet eller er det bare mig der gør den latterlig?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Der kan du bare se, du er gangster uden du måske selv ved det !

ÅBENBARING :shock:

Citat:
Passer den her næsten Sterio tråd ikke bedre ind i Fuck forumet eller er det bare mig der gør den latterlig?

det vidst lidt af hver ? :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: værdens navle + lidt nord
flipped poptøs :?:

Tror faktisk det ville passe meget godt på mig slev om jeg ikke høre popmusik men jeg klæder mig nok som en :lol:
men jeg vil altså lige sige jeg opføre mig nok ikke så meget som en pop tøs problemet er bare jeg kan sku godt lide og tage et bad :wink:

Northen = flipped poptøs hvad det så en er :roll:

Titel:
Junior medlem

Nåå men det jeg mener med dette er ikke hvordan i ryger. Men men hvilken stiltype du har.

For er bare nysgerrig. I gamle dage var hash jo primært noget som hippierne røg. Og alle de andre heroin og sådan noget mere.
Men sådan er det jo ikke mere. Folk har fundet ud af at hash jo er utrolig dejligt, næsten ikke farligt (især sammenlignet andre stoffer) og mere.

Så ville bare se fordelingen.

Men i har ret jeg mangler seriøs en mulighed for at vælge hiphopper. Men altså håber bare i kan leve med at gå under navnet Gangster. Selvom i måske ikke er meget for det. Men hva faen. En punker tror jeg sku heller ikke bryder sig særlig meget om at gå under samme kategori som en Emo.

Men vdr. folk der syntes det er meget sterio og mainstream stil jeg skriver. Så har jeg ligesom intet valg. Jeg skal jo skrive noget.

Og til dem der bare mener de er så selv. Syntes lige de skal kigge på deres tøj og musik de høre. For i høre sikkert under en kategori uden i hved det. Vi er jo alle pregede af en form for mode. Går du i Gucci så er det nok pop, en strikket switter så er det hippie eller sort læderjakke = punk.
Det burde da ikke være så svært. Mener du overhovedet ikke du passer ind nogen steder og derfor må være en af de eneste jeg har mødt der skiller jeg fuldstændig ud med du vælg gå under "Andre" eller neutral. Men neutral er nok mere til dem der høre betoven og går i jakkesæt eller sådan noget...

Titel:
Jeg går i D&G, Carhartt m.m. fordi jeg kan li design og kvalitet, men har haft hanekam on and off i snart halvdelen af mit liv. Går primært i let posede bukser til lettere hænggerøv til dagligt, når jeg går i byen har jeg ofte et jakkesæt og en matchne hat på.

Musik på min playlist spænder fra "Weird al" til Ramstein, blues og raggae. Progresiv trance, minimal psy m.m. har været de fester jeg har fortrukket de sidste 10 år.

Men din poll er meget nem at besvare - ALLE TYPER RYGER HASH!

Selv dem der siger de ikke gør, enten ryger eller har røget med størst sansynlighed. Hvis man skal følge statestikkerne bare en lille smule, så er det ikke helt forkert.

Jeg har røget med folk fra alle lag, både advokater, læger og betjente. Den første person der for mange år siden fik mig til at købe mere end til eget forbrug var en advokat der ikke kunne ses i mijøet, fordi han var bange for at miste sit job. Den ene hånd vasker den anden, man kunne jo få brug for hans hjælp en dag HAHAHAHAHAHA

MVH

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvilken type? Puha, jeg tror sgu jeg er en blanding af de fleste. Udad til vil jeg virke som en ganske almindelig person, men når folk så snakker med mig, bemærker de, at jeg har en noget særpræget personlighed. Især når de hører om mit forbrug af diverse emphatogener, psykedelika, stimulanser og favoritten, cannabis. Jeg vil nok beskrive mig selv (bl.a. udfra, hvordan andre har beskrevet mig som person) som et begavet, rationelt, liberalt og venligt individ, som går i ganske almindeligt poptøj. Jeg tilhører egentlig ikke en speciel gruppe af mennesker, men er en del af flere (lige fra poppede til punkere). Derudover er jeg utrolig kvalitetsbevidst, især når det kommer til musik. At jeg så ikke altid har pengene til at investere i kvalitet, er en helt anden side af sagen. ;)

Beskrivelsen er skrevet med et lækkert afterglow fra et lækkert methylone-trip, så bær over med mig. ;)

Og så vil jeg ellers bare give Piercer ret i følgende:

Piercer skrev:
Men din poll er meget nem at besvare - ALLE TYPER RYGER HASH!

Selv dem der siger de ikke gør, enten ryger eller har røget med størst sansynlighed. Hvis man skal følge statestikkerne bare en lille smule, så er det ikke helt forkert.

Titel:
Junior medlem

Hmm...
Hvis jeg påstår at pop drenge/tøsser ikke ryger nær så meget som de andre grupper. Også flipper/hippierne ryger heller ikke så meget (måske stadig noget), da de der er begyndt at ryge mere og mere har hoppet over til punk og rock grupperne som jo allerede har utrolig meget til fælles... Grunden til at de vil hoppe til punken er at punken er mere provokerende og her er det mere i orden at gøre hvad man vil... Det samme er måske tildfældet med pop som hopper over til hiphop og ganster?

Hvis jeg siger at techno fyrer måske mere tager speed og disse opkvikkende stoffer istedet for de mere afslappende og hallua stoffer? Eller hva?

Er der nogen der syntes det er dybt forkert hvad jeg siger?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Du har muligvis ret, hvis vi taler om teenagere, men ellers ikke.
Jeg hører ikke i nogen af de kategorier der. Heldigvis.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]