Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Har hørt at man ved at lave et nedkog af sit kratom og gøre det op til 15 gange stærkere, nogen der ved noget

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kunne du ikke samle dine kratom-spørgsmål i det samme topic?

Titel:
Visias skrev:
jo du har ret ved du noget?, er bare blevet ret hooked på det og vil gerne vide så meget som muligt kan man købe hele blade hvor etc........ Ikke for at genere nogen!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

molte skrev:
Visias skrev:
jo du har ret ved du noget?, er bare blevet ret hooked på det og vil gerne vide så meget som muligt kan man købe hele blade hvor etc........ Ikke for at genere nogen!

Jeg ved desværre intet om kratom. Men jeg ved at hvis du søger kan du finde svar på alt!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Visias skrev:
Men jeg ved at hvis du søger kan du finde svar på alt!

Alt, hvad der vides, vel at mærke. ;)

molte skrev:
kan man købe hele blade hvor etc........ Ikke for at genere nogen!

Nej, men selvom du ikke er ude på at genere nogle, så er forhandlerlinks stadig ikke velkomne.

Hvad det oprindelige spørgsmål angår, synes jeg det lyder en kende usandsynligt. Nogle der kan bekræfte/afkræfte den "påstand"?

Medlem

molte skrev:
Har hørt at man ved at lave et nedkog af sit kratom og gøre det op til 15 gange stærkere, nogen der ved noget

det tror jeg godt du kan, du skal vist koge det ind med vand og eddike eller citronsyre.
man kan vist også lave alkoholudtræk, bare prop det i +60%sprit, lad det ligge et par uger, omryst et par gange om dagen, filtrer og inddamp :) du behøver vist ikke inddampe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lithium skrev:
molte skrev:

det tror jeg godt du kan, du skal vist koge det ind med vand og eddike eller citronsyre.
man kan vist også lave alkoholudtræk, bare prop det i +60%sprit, lad det ligge et par uger, omryst et par gange om dagen, filtrer og inddamp :) du behøver vist ikke inddampe

Altså lave et ekstrakt?

Medlem

Kjær skrev:
Altså lave et ekstrakt?

.. Ja :) og ca op til 15 gange stærkere tror jeg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lithium skrev:
Kjær skrev:
Altså lave et ekstrakt?

.. Ja :) og ca op til 15 gange stærkere tror jeg

Jeg havde bare forstået spørgsmålet sådan, at han ville gøre hans nuværende kratom 15 gange stærkere, og stå tilbage med samme mængde. Hvilket jeg fandt en kende usandsynligt. ;)

Titel:
Medlem

ahh kan da også være det var sådan det skulle forståes..
man kan ikke få 1g kratom til at virke 15gange bedre :) medmindre han vil bruge 15g på at få 1g stærk kratom

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lithium skrev:
man kan ikke få 1g kratom til at virke 15gange bedre :) medmindre han vil bruge 15g på at få 1g stærk kratom

Præcis. ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
molte skrev:

Man kan vel godt lave nedkog af sit kratom ligesom man laver nedkog af mescalin.. Altså koge 15g som bliver til 1 g snask.. ( bare med sprit i stedet ) :)

Det er vel det du mener?

Man kan ikke have 1 g "et eller andet" og så koge det i vand og så bliver det 15g gange stærkere. Det giver jo ingen mening.

Hvordan man gør ved jeg ikke.

Men fandt den her side, der er en te opskrift og noget..
http://www.sagewisdom.org/kratomguide.html

Medlem

T.... skrev:
molte skrev:

Man kan vel godt lave nedkog af sit kratom ligesom man laver nedkog af mescalin.. Altså koge 15g som bliver til 1 g snask.. ( bare med sprit i stedet ) :)

Det er vel det du mener?

Man kan ikke have 1 g "et eller andet" og så koge det i vand og så bliver det 15g gange stærkere. Det giver jo ingen mening.

man må ikke koge sprit, det er meget brændfarligt, og det virker heller ikke bedre at koge det.. hvis du endeligt skal koge sprit skal du lave vandbad

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Lithium skrev:
T.... skrev:
molte skrev:

Det er vel det du mener?

man må ikke koge sprit, det er meget brændfarligt, og det virker heller ikke bedre at koge det.. hvis du endeligt skal koge sprit skal du lave vandbad

hehe det var faktisk heller ikke sådan ment, bare mig der er for hurtig til at skrive uden at tænke.

Nej, man skal gøre som du siger længere oppe... noget 60% alkolhol og så lade det stå i en uge og ryste flasken hver anden dag i 2 min.

..Jeg ville så personligt bruge ethanol sprit og så lade det dampe af.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
....................

Senest rettet af Troll 15 okt 2007 14:40, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Troll skrev:
Min personlige erfaring har vist mig, at koger man 100 gram kratom blade, nedkoger afkoget og tørre det til en hård masse og banker det til pulver. Så for man ca. 40 – 50 gram tilbage.

Dette pulver syntes jeg er lige så stærkt som det der sælges som x15

Man kan så undre sig over hvorfor x15 skal koste ti gange mere end tørret blade. Tørret kratom blade fås ned til 2 kr grammet.

Hej Trold mange tak for dit svar har bare ikke rigtig fattet den. Du tager 100 g (thai) kratom koger det ned til det halve, ender det så ikke bare med at du kun skal bruge 5 g i stedet for eksempelvis 10 g ???? eller er det bare mig der ikke fatter en bjælde.

På forhånd mange tak

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
molte skrev:
Troll skrev:
Min personlige erfaring har vist mig, at koger man 100 gram kratom blade, nedkoger afkoget og tørre det til en hård masse og banker det til pulver. Så for man ca. 40 – 50 gram tilbage.

Dette pulver syntes jeg er lige så stærkt som det der sælges som x15

Man kan så undre sig over hvorfor x15 skal koste ti gange mere end tørret blade. Tørret kratom blade fås ned til 2 kr grammet.

Hej Trold mange tak for dit svar har bare ikke rigtig fattet den. Du tager 100 g (thai) kratom koger det ned til det halve, ender det så ikke bare med at du kun skal bruge 5 g i stedet for eksempelvis 10 g ???? eller er det bare mig der ikke fatter en bjælde.

På forhånd mange tak

Det er korrekt jo..

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
................

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]