Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hey,

lavede mig en waterfall bong her igår, det letteste jeg kunne lave nemlig :)

Til dem der ikke ved hvad det er, så er det en flaske hvor du laver et hul i bunden. Det hul holder du så over mens du fylder flasken med vand. Nu tager du så hullet staniol henover flaskens åbning/skruer proppen på med et hul i, hvor der sidder et hoved på.. Når du så fyrer op fjerner du fingeren fra hullet så vandet strømmer ud, og flasken bliver fyldt med røg.. der fjerner du så staniolet/proppen og suger :)

anyway, så bare lige i en guide til at lave en waterfallbong, at en fyr lagde en klump hash i, uden at mixe med tobak, riste, smuldre osv. Troede jeg at man skulle med en bong, men kan man godt undvære det?

på forhånd tak

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Altså han røg hashen rent?

I så fald så kan man sagtens, det har jeg tit gjort når jeg ryger hash af høj kvalitet på bong. Bare tag en lille knold af klumpen, varm den lidt, og mas den flad. Så ryger du den bare som den er

Titel:
Junior medlem

okay, perfekt. tak du 8)

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
terningmanden skrev:
anyway, så bare lige i en guide til at lave en waterfallbong, at en fyr lagde en klump hash i, uden at mixe med tobak, riste, smuldre osv. Troede jeg at man skulle med en bong, men kan man godt undvære det?

Tobakken tjener ingen anden funktion end at få det til at brænde ordentligt. Hvis der er en rist i hovedet kan man sagtens ryge det rent. Personligt har jeg aldrig fattet konceptet med at blande tobak i hash, da det ofte kan give anledning til svimmelhed og kvalme. Især på bong.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]