Ras skrev:
Er der nogen der ved, om der er arbejdet med at lave cannabis som man ikke bliver glemsom af? Jeg har nemlig det klassiske problem med at få en masse idéer når jeg er skæv og så kan jeg ikke huske dem bagefter. Det er vildt nederen. Og jeg tænker, at når nu der er en masse folk ude i verden som fremstiller nye cannabis produkter og udvikler planterne så man bliver mest mulig skæv på den bedst mulige måde, så kunne det være at nogle af dem også havde prøvet at lave noget galar som man ikke bliver glemsom af.
Eller er det bare en skør idé?
Du kan vælge at ryge mindre, således at du ikke får en total fragmentering af din hukommelse. Problemet er bare, at dine dybe hashtanker netop kommer ved de højere doser, og jeg tror simpelthen virkningen er betinget af nedbrydelsen af korttidshukommelsen.
Jeg har selv ekstremt svært ved at koncentrere mig på hash, og hele stoffet lægger for hovedparten op til at man læner sig tilbage og flyver med. Bruger man rusen mere aktivt, som til fester og koncerter, synes jeg man trænger meget af virkningen i baggrunden med sin aktivitet.