Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej mit navn er Dennis, jeg leder efter noget hjælp fra en erfaren som har prøvet det meste men det er ikk den slags hjælp jeg er ude efter det jeg ville er at få nogen gode gammle opskrifter " ja gamle behøver de ikk være bare gode :wink: " til de BEDSTE happy caps.

Håber jeg høre fra et par stykker :lol:

Mvh. Dennis

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out in the perimeter with no stars
Gå på erowid.

Men hvad skal dine happy caps gøre? Hvilken virkning er du ude efter?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Hvad får man, hvis man vinder?

Titel:
Junior medlem

Jeg er ude efter at få en virkning hvor alt er smukt hvor trærene vinker til en og græssed er meget grønnere du ved hehe, lidt lige som hash bare at det har modsatte virkning så man blir frisk osv, har du prøvet de opskrifter inde på erowid ?

Titel:
Junior medlem

Jeg er ude efter at få en virkning hvor alt er smukt hvor trærene vinker til en og græssed er meget grønnere du ved hehe, lidt lige som hash bare at det har modsatte virkning så man blir frisk osv, har du prøvet de opskrifter inde på erowid ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Havenissen skrev:

:roll:

Du skal lige vide, hvad du går ind til, hvis du vil eksperimentere med psykedelika!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out in the perimeter with no stars
Har du prøvet andet end hash?

Kunne godt give dig en liste over ting, der er sjove, at putte i kapsler.
Men er det kun fordi, at alt skal blive sjovere og smukkere?
Psykedelikas er til at udforske jeg'et med, ikke legetøj.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Når du siger "happy caps" kan man let forledes til at tro, at du mener urtebaserede kapsler... Meget lig dem som kan købes overalt på nettet.

Disse kapsler er dog noget pseudo-fis. De virker ikke en skid og det vil eventuelle opskrifter ikke ændre på, når der alligevel bare er estragon, salt og peber i...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
R. Girk skrev:
Når du siger "happy caps" kan man let forledes til at tro, at du mener urtebaserede kapsler... Meget lig dem som kan købes overalt på nettet.

Disse kapsler er dog noget pseudo-fis. De virker ikke en skid og det vil eventuelle opskrifter ikke ændre på, når der alligevel bare er estragon, salt og peber i...

Det altså ikke helt sandt :) Mange af produkterne virker, men er for dyre i forhold til hvad du selv kan blande.

Titel:
Junior medlem

ja jeg har prøvet stortset alt hva der løber i gaderne og har prøvet nogen urter/planter men bryder mig hverken om smagen eller røgen så jeg ville have nogen kapsler eller sådan noget ved godt det er farligt der for ville jeg ikk gå ind og finde en opskrift fra en side er mere tryk ved det når det kommer for en der selv har prøvet den opskrift :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Det ville nok være en idé hvis du prøvede at uddybe hvilken effekt det er du søger.
I det hele taget synes jeg at du skulle tage og sætte dig ind i sagerne og derefter SELV vælge hvad du vil indtage istedet for at stole på en masse mennesker du ikke kender og som vil rådgive dig efter hvad de selv godt kan lide.

Citat:
jeg har prøvet stortset alt hva der løber i gaderne og har prøvet nogen urter/planter

Hvilke stoffer er det? Jeg kender ikke noget til nogen stoffer der løber i gaderne...
Hvor gammel er du forresten?

Mvh Jonas!

Titel:
Junior medlem

der er kun en jeg leder efter og det er en virkning der er ligesom E men jeg er også intreserret i alle andre opskrifter... har sat mig ind i tingene men kan ikk finde ud af at smide en opskrift sammen... det er E LSD Amf/Coke hash og nogen urter jeg ahr prøvet er baby woodrose fluresvampe og så er der efradrin.. er 19 år..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: kbh
Havenissen skrev:
der er kun en jeg leder efter og det er en virkning der er ligesom E men jeg er også intreserret i alle andre opskrifter... har sat mig ind i tingene men kan ikk finde ud af at smide en opskrift sammen... det er E LSD Amf/Coke hash og nogen urter jeg ahr prøvet er baby woodrose fluresvampe og så er der efradrin.. er 19 år..

tabasco sovs og eddike blandet 1-1 og så cuttet med lactose til det kan sniffes virker næsten som E

men det ved du vel allerede nu når du har sat dig ind i tingene

Titel:
Medlem
Brugeravatar

det må sgu da gøre vildt ondt i næsen :D

Jeg tror ikk på den 8)

Titel:
Junior medlem

tabasco sovs og eddike blandet 1-1 og så cuttet med lactose til det kan sniffes virker næsten som E

men det ved du vel allerede nu når du har sat dig ind i tingene[/quote]

nej hvor sku jeg vide det fra skriver jo for at få hjælp til nogen opskrifter.. men var da rart du kom med en :P .. men hva for er trip får man der ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Havenissen skrev:

men det ved du vel allerede nu når du har sat dig ind i tingene

nej hvor sku jeg vide det fra skriver jo for at få hjælp til nogen opskrifter.. men var da rart du kom med en :P .. men hva for er trip får man der ?[/quote]

nej hvor sku jeg vide det fra skriver jo for at få hjælp til nogen opskrifter.. men var da rart du kom med en .. men hva for er trip får man der ?

Okay det der var bar årets dummeste post :lol:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Havenissen skrev:
/quote]

nej hvor sku jeg vide det fra skriver jo for at få hjælp til nogen opskrifter.. men var da rart du kom med en :P .. men hva for er trip får man der ?

Det gør måske lidt ondt i starten men det skal du ikke tage dig af for virkningen skal nok komme. I starten vil du først opdage at din næste begynder at svie og dine øjne løber i vand. Det er dog normalt og intet at være bange for, bare ryk 1-3 store streger mere og så går der ikke langtid før du er skudt af! Virkningen er meget lig den kendte blodpølse/tun salat kombo dog uden at være lige så visuelt.

Enjoy!
:roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ihvertfald en klar kandidat!! Måske vi skulle kåre en årets bedste/dummeste osv....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Pigæble og en ensom natlig tur på kirkegården.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

flimmer skrev:
Pigæble og en ensom natlig tur på kirkegården.

Hvis man slipper levende derfra slår man nok sig selv ihjel :shock:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]