Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 23:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DMT udseende
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Jeg står overfor måske at skulle 'overtage' en lille portion ren DMT.

Jeg har dog det problem at min kilde ikke altid lyder til at have styr på tingene, og det forekommer mig mystisk at denne skulle have adgang til ren DMT..

Men uanset hvor enkelt det burde være at sige nej til nogen man ikke stoler på, så kan jeg alligevel ikke få mig selv til at afvise ren DMT, så nu til mit spørgsmål;

Hvordan kan jeg identificere ren DMT?
Har kigget en masse billeder igennem, men det ser forskelligt ud på dem alle, næsten..

Smag? Lugt? Konsistens? Og hvor rent er ren dmt egentlig?
Er det typisk i nærheden af 100%, eller er det meget mindre?
Det kommer selvfølgelig an på ekstrations-metode og materiale, men sådan ca...

På forhånd tak for svar!

vh flex :mrgreen:

Ps. Hvordan opbevarer jeg bedst dmt? I frysekassen med det andet knark? Jeg satser på ihvertfald at skulle have det liggende et års tid..

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Du gør godt i at forholde dig lidt kritisk. Ren DMT er det forholdsvist sjældent man støder på på det sorte marked, og der er en del lignende stoffer man nødigt vil forveksle det med.
Renhed og udseende varierer meget efter om det er ekstraheret eller syntetiseret N,N-DMT. Ekstraheret DMT har ofte en del misfarvning, typisk brunlige eller orange toner. Ofte er der også stadig nogen urenheder i som gør at stoffet er ret fedtet. Syntetisk DMT kan være både pænt hvidt pulver og krystaller af forskellig kvalitet, så det er svært at give nogen fingerpeg om hvordan noget bør se ud før det er DMT. De forskellige saltformer ser garanteret også ret forskellige ud.
Et af de bedste kendetegn ved N,N-DMT og relaterede tryptaminer, er lugten. Det har en markant lugt som vist bedst kan beskrives som en blanding af hestestald og mølkugler. Problemet er at mange lignende tryptaminer som har omtrent samme lugt, ønsker man ikke at forveksle med N,N-DMT. Specielt 5-MeO-DMT, som er noget mere potent, og er ret udbredt ønsker man ikke at dosere som N,N-DMT, og de er umiddelbart lidt svære at skelne fra hinanden.
Så pas på dig selv; hvis du ikke kan sandsynliggøre ret godt at hvad du kan få er N,N-DMT ud fra hvad din kilde fortæller, er det nok bedst at holde sig fra det.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Prometheus skrev:
Du gør godt i at forholde dig lidt kritisk.

Du har opdraget mig vel ;)

Jeg har ladet mig fortælle at det er skrig-gule krystaller, og en af mine gode venner som har tidligere erfaring med DMT har i mellemtiden smagt på sagerne, og sagt god for det, så jeg tvivler ikke længere på ægtheden..
Men smider alligevel et billede når jeg får det, evt. til senere sammenligning..

Nogen der har et bud mht. opbevaring og holdbarhed?
Tryptaminer er jo lidt ustabile, vil gerne passe på det :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]