Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 23:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Hvor lang tid efter den orale indtagelse af meskalin, skal der gå, før man godt kan tillade sig at knække sig?
Er hele trippet ødelagt, hvis man brækker sig fx en halv time efter indtagelsen?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Har hørt at en times tid skulle kunne gøre det. Hvis man brækker sig før så vil noget af Meskalinen gå tabt men kroppen vil dog stadig have nået at optage noget af det. Hvor meget ved jeg ikke men mere end man mister iværtfald

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Psychedelias HR Wiki skrev:
Indtagelsesmetode
Meskalin bliver for det meste indtaget i form af frisk eller tørret kaktus, kogt med citron, men er også set som ren meskalin(salt). Efter indtagelse opstår kvalme i takt med at meskalinen begynder at påvirke hjernen og efter omkring 45-90 minutter vil mange opleve at kaste op, lige før de synlige effekter begynder.

Hvis du er i tvivl er det den der hedder "Fakta om stoffer" ude til venstre!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kan se du har oprettet flere topics ang. meskalin. De fleste ting er allerede diskuteret i en uendelighed, så prøv lige at benytte Psychedelias søgemaskine ( http://www.psychedelia.dk/forum/search.php ), http://www.google.dk og http://www.erowid.org bare 2 min - TAK!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Chill.

Jeg har skam søgt og læst om det. Men jeg foretrækker også at få inputs herfra, da informationer på nettet til tider modsiger hinanden eller kan misforstås.
Og da erfaring kan være bedre end viden på det her punkt, er en erfaren brugers forklaring betydningsfuld.

Det var ikke min mening kvæle psychedelias fora med dumme spørgsmål.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Altså jeg finder det slet ikke nødvendigt at kaste op og det er vel optimalt?
Alt vi gjorde var blot at trække frisk luft jævnligt efter indtag. Hvert kvarter/10. min. Drik lidt vand til grøden, men ikke for meget.

Det er godt nok peruvian torch jeg snakker om her. 50g i tør tilstand. PT skulle ikke indeholde så meget andet aktivt end meskalin. Desuden er San Pedro væsentligt sejere - næsten helt læder-agtig. PT er til sammenligning mere porøst, dog stadig ret så stift.

En anden ting er at jeg heller ikke kogte det i så lang tid som folk snakker om :!: Det blev kun kogt i 2-2½ time. Vi tilføjede godt og vel 3-4 citroner i en grød på 100g. På samme måde som man ellers gør (når tæt på indkogt - tilføj vand og citron, rør op. Gentag)

Vi var to personer, jeg er mindre af kropsbygning end min ven, og eneste mærkbare forskel var at jeg fik "badtrip". Han kastede heller ikke op.

Hav respekt! og god fornøjelse når du nu engang er klar, hvis du bliver klar.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
meskalin er sku en kraftig fætter.

jeg kan desværre ikke knække mig, eller jeg har meget svært ved det. og har ikke gjort det på nogle af mine meskalin trips. men det man kan sige om ikke at knække sig er, at det er som om at trippet følger maven. eller at maven styre trippet. det er en skummel ting når man kan mærke væsken boble inden i maven når den kommer igennem systemet stille og roligt og man tripper hårde og hårde. det har et rimeligt langt come up, tog 1 - 11/2 time sidst jeg indtog før jeg mærkede noget. og det steg over de næste 3 timer. men det at mærke sin mave boble når man sidder i en dyb tilstand kan godt være ubehageligt.

-

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Mine mavegener (peruvian torch/T. peruvianus) forsvandt inden trippet tiltog. Der gik godt nok noget tid med lidt rumsteren i maven - vel en 30min efter indtagelse til 2½-3timer inde i første ("kedelige") periode af trippet. Jeg havde så godt som ingen gener under selve trippet, der først kommer snigende efter en del undren, i starten nærmest restløs, om "hvor den mon bliver af" :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror jeg har fucked lidt op.

Har lavet et meskalin ekstrakt efter en opskrift herinde fra, men da der stod at substansen kun ville fylde en halv colaflaske, fortsatte jeg med at koge substansen, indtil jeg ligepludselig stod med en næsten karamelsovs lignende klat på ca. 1/4 liter.

Kan det overhovedet bruges? Altså indeholder det stadig meskalin?
For i opskriften stod der, at det ikke måtte blive grødagtigt :(

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

the-red-pill skrev:

Har lavet et meskalin ekstrakt efter en opskrift herinde fra, men da der stod at substansen kun ville fylde en halv colaflaske, fortsatte jeg med at koge substansen, indtil jeg ligepludselig stod med en næsten karamelsovs lignende klat på ca. 1/4 liter.

Kan ikke se hvorfor det ikke skulle virke. Post et billed så vil du kunne få et mere præcist svar

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dk
the-red-pill skrev:

en halv, halvliter colaflaske var da ogs = 1/4 liter sidst jeg tjekkede

kan ikke se hvorfor det ikke stadig skulle indeholde meskalin, selvom det er blevet grødagtigt, det kan ikke være blevet giftigt, så der er vel kun én måde at finde ud af om det virker på..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Perfekt. Ville bare checke, om det er værd at skippe skole i morgen for at nyde den tykke suppedas. I opskriften fik han det bare til at lyde som om det for alt i verden ikke måtte blive så tykt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]