Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ruset!?
Junior medlem

Nu har jeg røget hash en del siden min debut nytårsaften.. Men min rus er alt for kort, efter at have fyret op for en god joint og jeg er blevet godt skæv, varer det kun i et kvarter ca. og så vender jeg tilbage til normal tilstand (sådan da) hva kan grunden være?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Der kan spille mange ting ind. Feks:

Tolerance? (hvor tit du ryger)

hvad du ryger?(std hash virker for mig næsten ikke og i gangske kort tid mens en god skunk rus kan vare 3 timer)

hvor meget du ryger pr skævert?

hvordan du ryger (bong,joint, pipe, u name it.)

hvor meget sukker du indtager under rusen? (sukker nedsætter virkningen men forkorter især rusen, på mig gør det iværtfald)

Så hvis du kunne svare på overstående ville det være lettere at give dig et svar.

Mvh farmand

Titel:
Junior medlem

Farmand skrev:
Der kan spille mange ting ind. Feks:

Tolerance? (hvor tit du ryger)

hvad du ryger?(std hash virker for mig næsten ikke og i gangske kort tid mens en god skunk rus kan vare 3 timer)

hvor meget du ryger pr skævert?

hvordan du ryger (bong,joint, pipe, u name it.)

hvor meget sukker du indtager under rusen? (sukker nedsætter virkningen men forkorter især rusen, på mig gør det iværtfald)

Så hvis du kunne svare på overstående ville det være lettere at give dig et svar.

Mvh farmand

Ryger en gang om ugen (weekenderne)

Ryger hash, normalt 60'er

Ryger ca. et gram i hver JOINT

Og det med sukker kan jeg sku ikke lige svare på hehe

Titel:
Dedikeret medlem

Dårlig tjald holder bare ikke. Det er for useriøst at bruge penge på det :P hehe

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Søren Putte skrev:
Dårlig tjald holder bare ikke. Det er for useriøst at bruge penge på det :P hehe

Nu er en hash til 60 kr jo noget der burgte være rimligt iorden IMO. Dog lyder det ikke til at være tilfældet med Gentle_seb´s 60er. 1 gram 60 krs hash i en joint lyder af meget iværtfald.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hvis du kun ryger en gang om ugen. Burde du ikke have nogen special stor tolerance.

Så tror sgu bare at din hash er af dårlig kvalitet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Den der med sukker, der er altså ultra lidt hold i den.... kan huske at ali ikke turde proppe sukker i sine hashkager engang fordi at så ikke skulle være potente...

Sukker har en indvirkning, men den er så forsvindende lille - placebo eller ændring af tankemønstret hos en uvidende - helt sikkert...

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

HopIFjorden skrev:
Den der med sukker, der er altså ultra lidt hold i den.... kan huske at ali ikke turde proppe sukker i sine hashkager engang fordi at så ikke skulle være potente...

Sukker har en indvirkning, men den er så forsvindende lille - placebo eller ændring af tankemønstret hos en uvidende - helt sikkert...

Ja jeg skal jo self ikke kunne sige om det er placebo.

Men hvis jeg ryger og så drikker en masse cola og spiser en masse slik så bliver min skævert forkortet og syntes også den svinder gangske lidt i intensitet. Og har også et par venner der har det på samme måde.

Placebo eller ej så det fandme træls for fråder er nu det bedste efter en pind :mrgreen:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Derude
Farmand skrev:

Men hvis jeg ryger og så drikker en masse cola og spiser en masse slik så bliver min skævert forkortet og syntes også den svinder gangske lidt i intensitet. Og har også et par venner der har det på samme måde.

Placebo eller ej så det fandme træls for fråder er nu det bedste efter en pind :mrgreen:

jeg har det på præsis samme måde. hvis jeg får lavet min joint lidt for stor. og jeg bliver for skæv i forhold til mine omgivlser. så hjælper det også på mig med en cola el. kakaomælk.

tilbage til topic.

jeg tror også på det er din 60ér der er problemet. prøv med noget 80-100kr. jeg får heller ikke så meget ud af "billig hash".

MVH JP

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Pyskow skrev:
Farmand skrev:

jeg har det på præsis samme måde. hvis jeg får lavet min joint lidt for stor. og jeg bliver for skæv i forhold til mine omgivlser. så hjælper det også på mig med en cola el. kakaomælk.

tilbage til topic.

jeg tror også på det er din 60ér der er problemet. prøv med noget 80-100kr. jeg får heller ikke så meget ud af "billig hash".

MVH JP

Vil godt nok ikke mene at 60'er er billig hash. Når jeg tænker på billig hash, vil jeg definere det som standard og semi (10-30)kr.

Heroppe kan man sgu få en okay ryger eller noget skunk for 60 kr.

Kan selvfølgelig være at hans kontakter ikke er så gode, men op med hovedet, det er bare ud og lede :)

Titel:
Medlem

Som alle andre siger; tror jeg også at det 60'er din pusher sælger er noget fuck, for ét gram i vær joint, burte gøre dig rimmelig basket. Ellers så prøv at ryg det i bong, eller spis nogen eventuelt en time før i havde tænkt jer at ryge. Omend så er hyggen ved at dele en joint bare øddelagt.

Titel:
Dedikeret medlem

Alt hash kan ryges på bong. Og for folk der ikke er vant til det, slår sådan et par hoveder altså også rigtig godt :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
altså jeg har også erfaringer med at jointen bliver dårlig hvis der kommer for meget hash i!

når jeg ruller joints putter jeg kun et halvt gram i.. hvis jeg kommer et helt gram i så virker det ikke ordenligt for mig..

jeg bliver dobbelt så skæv af 2 joints med et halvt i hver end jeg gør af en med et helt.. ved ikk rigtig hvordan det hænger sammen, men det er min erfaring..

men man kan jo hurtigt se om hashen er de 60 kr. værd eller ej..
hvis Gentle_seb's hash er meget lyst og hårdt og sandagtigt når man mikser det ud så er det normalt noget lortehash.. men det hash jeg plejer at købe giver jeg 50 kr. for og det er en god "porshe" og nogengange er der noget til 60 kr. og ved ikk hva det hedder, men hold kæft hvor det rykker.. så ville nok mene at god hash sagtens kan fås for 60 kr.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ice_cold_Alex skrev:
altså jeg har også erfaringer med at jointen bliver dårlig hvis der kommer for meget hash i!

når jeg ruller joints putter jeg kun et halvt gram i.. hvis jeg kommer et helt gram i så virker det ikke ordenligt for mig..

jeg bliver dobbelt så skæv af 2 joints med et halvt i hver end jeg gør af en med et helt.. ved ikk rigtig hvordan det hænger sammen, men det er min erfaring..

men man kan jo hurtigt se om hashen er de 60 kr. værd eller ej..
hvis Gentle_seb's hash er meget lyst og hårdt og sandagtigt når man mikser det ud så er det normalt noget lortehash.. men det hash jeg plejer at købe giver jeg 50 kr. for og det er en god "porshe" og nogengange er der noget til 60 kr. og ved ikk hva det hedder, men hold kæft hvor det rykker.. så ville nok mene at god hash sagtens kan fås for 60 kr.

Når du putter et halvt gram i? Putter du så samtidigt mere tobak i ?
Så forholdet mellem hash og tobak stadig er det samme?

Hvis du ikke gør det, vil jeg mene at der er mere af hashen der 'går op i røg', på den dårlige måde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
altså når jeg har ristet smøgen tager jeg lidt af toppen af.. der hvor den er over savlet hehe.. og så bruger jeg ca. 3/4 af en smøg til et halvt gram god hash.. hvis man putter meget hash i så er det jo at meget af hashen "går op i røg" så snart der er et par sekunder uden man ryger af jointen.. plus det der sidder tilbage i skoddet når man er færdig.. det stykke fylder jeg altid med tobak uden hash.. der går utrolig lidt til spilde ved mine joints eftersom min teknik er udviklet til at få så meget med som muligt.. + jeg syns de smager bedre hvis de ikk er total proppet med hash.. og samtidig brænder de meget bedre når der er mere tobak end hash.. det er den perfekte joint! :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Farmand skrev:
Søren Putte skrev:

Nu er en hash til 60 kr jo noget der burgte være rimligt iorden IMO. Dog lyder det ikke til at være tilfældet med Gentle_seb´s 60er. 1 gram 60 krs hash i en joint lyder af meget iværtfald.

Nu kan man jo ikke rigtigt bruge de betegnelser til særlig meget. Det kan jo være at Gentle_seb's "60'er" i virkeligheden er en tør standard som bliver solgt som noget andet

Hvis du røg 5g om dagen var det nok tolerance, men jeg hælder mest til at dit røg ikke er særlig meget værd

Her på det sidste har jeg røget meget lidt. Købte en klump for nogle dage siden som jeg fik at vide var 70'er, men hold da op hvor virkede det dårligt. Røg 3 gange så meget som det jeg normalt røg (da jeg havde høj tolerance) men fik ikke en god skævert. Den var mere "beskidt" og rusen varede kun omkring 20min.

Fik så fat i noget 90'er og puttede 0,25g i en joint. Var skæv i fire timer og med den rigtige rus.

Hellere lade være med at ryge dårlig hash end at ryge det...

Det hælder jeg mest til af forklaring i dit tilfælde

Titel:
Medlem

bar begynd at drik Coke Zero eller Diet Coke

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Morfman skrev:
bar begynd at drik Coke Zero eller Diet Coke

okay ? :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter