Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halløj psychedelia! Jeg fik lige en tanke... Tror i det kan betale sig at spørge en glaspuster om han/hun kan puste en bong? Det kan selvfølgelig sagtens lade sig gøre, men tror i kvaliteten i forhold til prisen ville være up-to-par med fks. roor osv? (Ja, kender sørme mange bong navne :lol: )

Noget af et longshot, men hey, et forsøg værd! Håber folk har input :D

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Medlem

Nej, du vil ikke få en bedre kvalitet af en glaspustet bong, frem for en billig masseproduceret.
Men, hvis pengepungen ikke fejler noget, og du for syns skyld, vil have en pænere, anderledes og mere abstrakt bong, så kunne det jo godt være lækkert med en designer-bong ;)

Medlem

Medmindre du kender en eller anden, tror jeg godt du kan regne med at det bliver RIGTIG dyrt :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Satans... Nå, kunne være man skulle prøve at lære det i stedet? Kunne da være en meget sjov hobby :D

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
synes du skulle tage at forme dig én i ler i stedet for... Det er nok mere realistisk...

Dedikeret medlem

Haha dyrt :lol: Ej det er det altså ikke hvis man kigger på hvad en god glas bong koster :)

Jeg kender flere som har fået pustet deres egen bong og de har lagt imellem 800-1200 kr :) Rigtig fede bonger. Så ud til de lokale glaspustere og hør dig ad :)

Held og lykke med det :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
Satans... Nå, kunne være man skulle prøve at lære det i stedet? Kunne da være en meget sjov hobby :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Min ekskæreste var glaspuster. Fik lavet en gratis bong ved hende, lækker sag. Men smed den ud efter vi slog op.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]