Ham Selv.... skrev:
meeen en gang i mellem når vennerne kommer er det sku okay blæret.
Lige præcis - det er pisse fedt at blære sig med. Og det ser sgu også fedt ud, når man kan se røgen hele vejen ned gennem jointen...
Ham Selv.... skrev:
hvilket papir foretrækker du?
Altså normalt jointpapir? Jeg bruger normalt OCB slim, da det forhandles nær mig. Jeg kender flere der sværger til "Smoking", og påstår at OCB slim er for småt, men det har jeg nu ingen problemer med (omtalte personer bruger dog også uhyggelige mængder ryger til en joint, grundet års intensiv rygetræning^^). Men om det er Smoking eller OCB kan være ret ligegyldigt for mig - sålænge det er slim, og ikke bredt papir. I nødstilfælde bruger jeg grå rizla, men det er IMO ikke så godt som "rigtigt" jointpapir. Vdr. hamp kontra ris (altså det materiale jointpapiret er lavet af) kan jeg ikke helt bestemme mig. Det kan næsten være det samme, men da jeg oftest bruger OCB er det rispapir jeg oftest ruller med.
Hvis vi snakker om gennemsigtigt jointpapir kan jeg ikke rigtig udtale mig, da jeg udelukkende har prøvet aleda.
Puh, alt denne snak om jointpapir får mig til at glæde mig endnu mere til weekendens røgorgie.. Forbandede røgfrie hverdage!