Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Månen
Har nogle forskellige ingredienser til ayahuasca liggende, henholdsvis 50 gram yage, 25 gram mimosa hostillis og 25 gram psychotria viridis. Har altid drømt om at prøve denne fantastiske drik, og har besluttet at nu skal det snart være...

Havde tænkt mig at koge sagerne op ud fra nogle af de mest almindelige opskrifter som kan findes på nettet... Har dog lige et par spørgsmål...

1. Kan de færdige drikke gemmes? Altså sættes i køleskabet og stå et par uger, uden nogen form for forringelse? Eller uden at det bliver endnu mere hæsligt at få ned, end det er i forvejen... Mest sådan af praktiske grunde, så det står helt klart til når nu det skal være...

2. Ingredienser er anskaffet fra ethno... Er der nogle med erfaringer, som ved hvad jeg kan forvente i potensen af ethno's aya-ingredienser... Har lige haft en meget skuffende oplevelse med deres ololiuhqui nemlig, hvor at der overhovedet ingen effekt indtraf efter at have delt posen ligeligt, mig og en kammerat imellem... Da jeg betragter mig selv som værende meget fint-følende overfor kemiske substanser, har jeg meget svært ved at tro at der overhovedet var noget LSA i frøene...

3. Er jeg parat? Dumt spørgsmål, ved det godt... Men har trippet svampe, og osse lidt syre for nogle år tilbage og dengang været rimeligt fortrolig med effekterne... Har læst en hel del op på emnet, gennem mange år faktisk, og betragter denne magiske trylledrik, som værende det ypperste créme de la créme, når det kommer til rendyrket psykedellika... Er det nogen god idé at gå stille frem, med doser, osv, eller vil i råde mig til bare at kaste mig helhjertet ud i det med alt hvad det indebærer, og så må det bære eller briste...?

4. Nogen af disse ingredienser, som har effekter som enkeltstående??? Har hørt rygter om at yage skulle have det, men dog kun i meget høje doser...

5. Jeg har indtaget SSRI-medicin gennem en længere periode... Stoppede for 2 en halv uge siden... Er det sikkert at indtage drikken nu, eller går der lang tid før medicinen er helt ude af kroppen? Der er jo med at det kan være farligt at kombinere aya med SSRI, men menes der dødsensfarligt eller er det blot således at effekten forstærkes eller noget i den dur??

6. Hvad med først at prøve psychotriaen med yagen, og så gå efter mimosaen og yagen på et senere tidspunkt, hvis jeg føler mod til det? Psychotria skulle være noget mildere i effekt jo... eller svarer det i princippet bare til at indtage en mindre dose af mimosaen?

På forhånd tak for jeres svar, hilsner herfra :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=17639

Læs Banisteriopsis' kommentare til denne tråd. Du kan læse meget mere på erowid.org, og garanteret også få svar på nogle af dine spørgsmål der.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]