Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 12:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: på toppen.
Guld kakaoens gyldne veje..

Så fik jeg prøvet guldkakao.. det startede med jeg mødtes med en ven A.
Så snakkede vi om det kunne være fedt at prøve, at indtage hash’en oralt. Da jeg heller ikke har specielt meget lyst til at ryge…
Så vi splittede igen han gik hjem og slappede af og ligesom fik lavet nogen forventninger, til selve ”trippet” så gik jeg hjem ledte efter en opskrift også købte jeg 2cocio’er og en yankie bar
Tog en masse smør, noget margarine og lidt becel puttede det i gryden, og smuldrede ca. 1-1,5g 90’er i.

imens jeg gik igang med at lave kakaoen kom ven A osse over..

Da det hele var færdigt smagte det meget grødet, og lugtede en smule ligesom træ… med en stærk eftersmag af hash.

Vi drak 2½ kopper hver… og begyndte at snakke om en masse forskelligt, og hørte musik og slappede bar af.
Vi havde bestemt ikke at spise i 6timer inden indtagelsen… og jeg havde tænkt mig ikk at spise noget før jeg ville blive lidt mere normal, pga. jeg har hørt at indtagelse af sukker laver insulin så du bliver mindre skæv.

Nå men skævheden kom også efter en halv time, det snurrede i hele min krop jeg begyndt at få en kildren i hele kroppen.
Mine øjne sved en del, og jeg havde det bar meget mystisk det var meget kraftigere end bar at ryge, jeg synes nærmest kun man kunne bruge en sans af gangen, eks. Kunne jeg enten bar hører alle lyde meget kraftigt eller også kiggede jeg bar rundt og så ting i mørket, efter to timer hjemme hos mig hvor vi diskuterede hvordan det var vi havde det. Så valgte vi så at gå ud efter en time i godt humør og med en ordentlig skævhed på.

Vi gik ned mod kræmmermarked(der hvor alle de unge/halv gamle hænger ud, lige netop i denne uge) J hehe jeg sys personligt følelsen jeg havde dernede og på vej hjem er meget ligesom at have drukket alt for meget. Det hele kører rundt og jeg stirrer rigtig meget på en ting, et menneske eller sådan noget. Jeg fattede heller ikke noget som helst dernede prøvede at snakke med nogen jeg kendte men kunne bar ikke få min hjerne til at fungere ordentlig, når jeg skulle svarer var jeg lige pludselig i tvivl omkring hvad svaret er?

Nå men jeg begyndt at få hallucinationer, når jeg kiggede op på stjerne var det bar et mønster af prikker. Og når jeg var ude og kiggede på et mørkt hjørne eller ligne, så kunne jeg seriøst skimte skygger og den slags. Det blev jeg meget forundret over, det var nærmest som om mine øjne var lukket men jeg stadigvæk kunne se, og det føltes som om mit blik tog billeder nærmest i stedet for at se normalt. Plus mit hjerte hamrende af sted, og havde sådan en kildren i maven som når man har lavet noget rigtig lort og det så bliver opdaget, meget ligesom den følelse der kom frem.
Det varede vel fra begyndelsen til slut ca. 5timer.. så faldt jeg i søvn.

Men vil helt klart kalde det et godt trip. På nær da vi var nede på kræmmermarked, der var optakt til slåskamp, så jeg fik bar noia på og følte hele tiden folk kiggede på mig og jeg fik meget opmærksomhed, selvom det sikkert ikke passer var følelsen der alligevel…

tja ville bar lige skrive det ned også poste ved ikk rigtig hvorfor??
er der andre der har haft det på samme måde mht. guldkakao ?
sys faktisk mit hjerte bankede rigtig meget er det normalt ?
og hvornår ved man man har fået for meget ? jeg tænkte på et tidspunkt at vi måske havde kørt lige på grænsen men ved ikk rigtig ?

Titel:
Når jeg er mega skæv går jeg ikke så meget ud til befolkniingen.. kan sagtens ødelægge en go skævert

Titel: yeah...
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
mennesker generalt blower min skævert... den bedste måde jeg kan gøre det på er alene og hjemme...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Helt enig. Jeg er helt sikkert også mere til at ryge alene.

Jeg var til noget hygge med en masse venner i går, og så røg vi noget god skunk. Så satte folk Pink Floyd på og det er helt sikkert også fed musik, men jeg ville helst høre noget Bonobo; halv up-beat chillout musik.

- det ødelagde også lidt trippet.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: på toppen.
sys det utrolig at nogen folk godt kan lide at være sammen med andre..

jeg ville bar helst tænke lange dybe tanker :)

kender i osse det :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det er forskelligt hvad jeg foretrækker, men de sidste gange jeg har røget har det været alene, for så har jeg haft en eller anden plan, men nogen gange skal man mødes med et par venner over en joint eller to. Er meget glad for at ryge, men har alligevel ikke lyst til det mere end en gang om måneden. Det er rart det ikke er hverdag..

Pjuskebusk skrev:
Så satte folk Pink Floyd på og det er helt sikkert også fed musik, men jeg ville helst høre noget Bonobo; halv up-beat chillout musik.

- det ødelagde også lidt trippet.

Pink Floyd ødelægger aldrig et trip, det er det fedeste, jo :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]