Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Har røget ca hver weekend de sidste 4 år i moderate mængder. Nu synes jeg ikke rigtigt røgen rigtigt "gør" noget for mig mere, ihvertfald ikke det samme som tidligere, heller ikke selv om jeg øger mængden. I starten havde jeg fede visionære oplevelser og røgen fik mig virkelig til at slappe af, også hele dagen efter. Nu slapper jeg kun rigtigt af mens rusen topper, de visionære oplevelser er væk og dagen efter er jeg nærmest irritabel. Derfor vil jeg gerne holde en pause. Jeg har prøvet GBL og det er da ok til at slappe af på men så giver det mig heller ikke meget mere.

Hvilke alternativer ville der være for at få nogle fede oplevelser i en periode hvor jeg stopper med røgen for igen at mindske min tolerance for hashen, kan anbefale noget (ved godt det er et lidt bizart spørgsmål*S*)

Hilsen

Titel:
Dedikeret medlem

Hvis du søger noget afslappende kunne kratom være en mulighed. Damiana biver også brugt som cannabissubstitut men ved ikke om du skal regne med det vildt.

Søger du det kun til afslapning eller også andre formål? Det nævner jo blandt andet det visionære.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det er sjællent en god ide at bytte det ene ud med det andet. Specielt ikke med gbl/ghb som er meget vanedannede.

Kender det selv alt for godt det med at ryge i weekenden. Men prøv at se på det som tid du bruger. Hvis du tar noget andet så bruger du stadig samme tid på at være påvirket.

Prøver at holde røgen til en enkelt dag. Prøver, absolut ikke udført. men hvis man kan det så har man jo to dage til noget andet end lige at være påvirket.

Mvh Mikkel

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg syntes heller ikke at røgen giver mig samme kick længere. Jeg bliver bare mere stoned af det, og sys kun at jeg får den optimale virkning når jeg ryger for mig selv (nok også grundet mængden).. Men jeg er så heldig at jeg fik en meget meget ond hoste, grundet alt for meget røg og en smule lungebetændelse, og at jeg ikke har nogen penge for tiden, så jeps, nu kan jeg ikke ryge. Mine lunger har det bedere, og jeg er sikker på at den slår, når jeg tænder op igen :wink:

Er faktisk på 7. dag idag :D og det er sku et stort spring når jeg har røget middag og aften i et års tid. Self har jeg lyst, men ikke nok til at jeg låner penge og smutter en tur ned og køber. Så hellere trække den et par dage til. Selv om røgen dog ikke er en plage for mig, og den ikke påvirker mit liv på nogen negativ måde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]