Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Dum på hash
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Hejsa alle sammen. Mig og nogle venner valgte at lave nogle hashkager her for en uge siden, for at fejre de skriftlige examener var ovre. Vi puttede fire gram standart hash i en OMA kagemix som blev delt op i ni, tre stykker til vejr. Vi spiste et stykke til at starte med og efter en time begyndte vi at kunne mærke det. Vi fik en griner på i macd og kørte videre for at tage på netcafé, på vej derned begynder jeg at få nogle ret mærkelige synsforstyrelser. fx: Jeg kigger på min ven der cykler, og jeg kan zoome ind på ham, også selvom jeg er langt væk, et fish-eye agtigt syn. Jeg kan ikke rigtig huske andet derfra andet end at vi vælger at tage hjem fordi jeg ikke er istand til at spille da jeg slet ikke kan fokusere på noget som helst og har vild kvalme, for når jeg lukker øjnene snurrer det rundt ligesom en vildt rundtossethed. Vi tager hjem og sover 20 timer i træk bagefter og jeg føler mig som en grønsag dagen efter.. x(

Jeg spiste så lidt over halvdelen af hvad jeg spiste den dag og det var skide godt :) . Men også selvom jeg spiste ca. halvdelen af hvad der blev spist den dag var jeg en grønsag dagen efter og det var næsten umuligligt at lave komplicerede opgaver på arbejdet ( supermarked ) og jeg snakkede snøvlende dagen efter og var syg træt også selvom jeg sov 10 timer.

Så mit spørgsmål: Er hjernen "nede" længere tid efter man har spist hash? Og er det bedre at lave mad med pot end klump? :roll:

Hilsen Hazzie
:)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

En god kur mod hash "tømmermænd" plejer for mig at være følgende:

Få sovet minimum det antal timer du sover på en normal dag

stå ikke alt for sent op

Løb en tur

Gå i bad

Sund morgen mad (frugt)

Og så er jeg ovenpå igen stort set med det samme. Jeg har kun brugt overstående ved oralt indtag og ved MDMA indtag hvor den med morgenmaden,søvnen, badet og løbeturen virkelig er et must!

Mvh Farmand

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]