Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Smokers

Når jeg sidder og ryger, bliver jeg alt for hurtigt bollet. Jeg skal næsten ikke have mere end 2-3 sug af en joint, før mine øjne ligner baglygter og jeg får en total chiller på :(. Hvordan kan det være? Jeg har efterhånden røget i 3 år, og i starten var det slet ikke sådan.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
Nyd det dog for pokker... :D
Er det noget andet du ryger nu måske???

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
du er en heldig mand, fred_funk

jeg er normalt også lynhurtigt skæv og har den gode griner på stort set med det samme, selvom om jeg hverken er lille eller spinkel.
og når jeg har røget ofte i længere perioder, så savner jeg da helt klart den hurtige og kraftige virkning jeg plejer at nyde godt af!

og så er det økonomisk! :)

tag det som en gave fra... nogen

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg forstår ikke rigtig, hvad der er problemet? Du bliver hurtigt skæv - det er både praktisk og økonomisk. Hvis du er utilfreds med at dine øjne bliver røde, så køb noget Eye Lite.

Titel:
Junior medlem

Problemet er at jeg hellere vil blive gradvist skæv, og ikke bollet ved bare en joint. Det er jo ikke så fedt at blive total bollet hurtigt på aftenen, når man sidder og chiller med gutterne :lol:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Fred_Funk skrev:
Problemet er at jeg hellere vil blive gradvist skæv, og ikke bollet ved bare en joint. Det er jo ikke så fedt at blive total bollet hurtigt på aftenen, når man sidder og chiller med gutterne :lol:

Bollet?

Du skal altså ryge dine joints, ikke stikke dem op i røven!

Titel:
Junior medlem

:roll:
Bollet = Rigtig skæv

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Så tag nogle mindre puf ;) Jeg blir os dejlig hurtigt dejligt skæv, men tar det bar med en chiller og sender pinden videre hvis jeg er skæv nok :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
Fred_Funk skrev:
Hey Smokers
Jeg har efterhånden røget i 3 år, og i starten var det slet ikke sådan.

nu kommer der ikke en forklaring, men et slags 'dejavu' fra min side. min far har nemlig fortalt mig en af de gang evi har røget sammen, at han bliver hurtigere skæv fordi de røg så meget da de var unge - "kanalerne er åbne" påstår han. de kunne selvfølgelig både være en uholdbar hippie-teori fra min fars side, og/eller en dårlig undskyldning for at være mere skæv end sin søn :lol:

men.. der er jo noget med at førstegangsrygere er længere tid om at mærke at de er skæve, og i nogen tilfælde slet ikke mener de har opnået en rus - jeg har i hvert fald en eller anden idé om, at man er hurtigere opmærksom på rusens tilstedeværelse jo bedre man selv kender den - både psykisk og fysisk. selvfølgelig kun hvis man også sørger for at holde pauser så tolerencen ikke bliver for høj.

placebo kan også være en betydningsfuld faktor - optakten, stemningen eller bare det at være sammen med skæve mennesker kan indvirke så du føler dig skæv, eller mere skæv.

EDIT: ellers hvis du hellere vil blive gradvist skæv, så drik en kop guldkakao og spis et par medbragte småkager

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg havde det også sådan, da mit forbrug toppede. Dengang jeg sugede i bongen hver dag, der blev jeg også FULDSTÆNDIG blæst af et hoved. helt enormt skæv.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

haha det er sgu da for åndssvagt. Hvis du synes at du er skæv nok lader du da bare være med at ryge mere min gode mand. Hvis det er fordi du godt kan lide selve rygeprocessen kunne du fx blande nogle lidt mindre potente joints. Ellers er det en god idé at være veludhvilet og at have fået lidt mad i timerne op til, det gør at du bliver lidt mindre stenet og får lidt mindre røde øjne og du bliver også lidt mindre bollet 8) .

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Altså jeg forstår at du synes det er et problem, men efter min mening et af de mindre af slagsen :)
For mit vedkommende forholder det sig nemlig anderledes, og ligesom mange andre der ryger meget hyppigt bliver jeg ikke rigtigt skæv som jeg kan forstå at du gør. Jeg kan pulse den ene pind efter den anden, og naturligvis bliver jeg sindsygt skæv, men bare på en helt anden, og mindre tiltalende, måde.

Hvis jeg har forstået det rigtigt så er du ked af det sociale med kammeraterne der ryger videre imens du sidder og savler med røde øjne og forbander dig selv :) Det kan du jo sagtens gøre noget ved. Tag blot ét væs på pinden, og send den videre og lad de andre sidde og varme den lidt imens du ser skæverten lidt an. Efter blot et par minutter kan du mærke om du skal have mere.

Titel:
Medlem

Har næsten samme problem som #1, fatter virkelig ikke en skid af det. Jeg får ALDRIG mere grineren på. Det er totalt nedtur, får bare altid sofa på hjernen og voll steneren. Kan måske hænge sammen med at jeg ryger stærkere sager nu?? :P

Kunne være fucking nice hvis en lavede en skala over hvilke stadier der er i en ryger, så man kunne se om man skulle ryge mindre næste gang hvis man nu har fået steneren på.

Skalaen kunne inddeles i fx; Tørke, sanseskæv, grinern, steneren, kan ikk stå uden at holde fast, kan ikk sidde uden at holde fast, kan ikk ligge ned uden at holde fast, hallu, brækkeren på osv... og så i den rigtige rækkefølge

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]