Fred_Funk skrev:
Hey Smokers
Jeg har efterhånden røget i 3 år, og i starten var det slet ikke sådan.
nu kommer der ikke en forklaring, men et slags 'dejavu' fra min side. min far har nemlig fortalt mig en af de gang evi har røget sammen, at han bliver hurtigere skæv fordi de røg så meget da de var unge - "kanalerne er åbne" påstår han. de kunne selvfølgelig både være en uholdbar hippie-teori fra min fars side, og/eller en dårlig undskyldning for at være mere skæv end sin søn
men.. der er jo noget med at førstegangsrygere er længere tid om at mærke at de er skæve, og i nogen tilfælde slet ikke mener de har opnået en rus - jeg har i hvert fald en eller anden idé om, at man er hurtigere opmærksom på rusens tilstedeværelse jo bedre man selv kender den - både psykisk og fysisk. selvfølgelig kun hvis man også sørger for at holde pauser så tolerencen ikke bliver for høj.
placebo kan også være en betydningsfuld faktor - optakten, stemningen eller bare det at være sammen med skæve mennesker kan indvirke så du føler dig skæv, eller mere skæv.
EDIT: ellers hvis du hellere vil blive gradvist skæv, så drik en kop guldkakao og spis et par medbragte småkager