Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Har nogen herinde erfaring med slushice i en bong? :O Tænker lidt om det afgiver smag til røgen ? :) Eller bliver det vildt nedkølet, eller er det bare for svært at suge røg igennem? har aldrig prøvet det, men vi er nogle stykker der har snakket om at prøve :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Tror godt det kan lade sig gøre, vi har ihvertfald engang lavet slush-konsistens med sne i en bong, virkede genialt.

Om det smager af noget, ja jeg tror at du vil smage et eller andet, men nok ikke så meget med mindre i suger for hårdt og får det i munden

Hop ned med din bong i 7-11 og fyld op ;)

Titel:
Junior medlem

Tja, tænkte mere i stil af, at ens røg ville være kold :O og smage af kunstig kirsebær eller hvilken slags smag man nu tager :) Vi opdagede at lunken vand ligesom ødelagde lidt grunden til vi ryger bong, nemlig at røgen bliver for varm og svær at sluge :)
Men når jeg engang får prøvet det, skal jeg nok fortælle om det er slushicen værd :O

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Jeg har ikke prøvet dét, men ku forestille mig at hvis det er så frossent som man får dét normalt, så daner dér sig en frosen "skagt" så røgen ikke blir "renset" igennem vandet, men kun afkølet. Men skal vel bar tø lidt først, eller blande lidt vand i.

Titel:
Junior medlem

Tja, man skal jo have det fra en slushice maskine i en eller anden butik, og hen til bongen :) Der er alligevel en syv minutters gang, hvis man har røget en smule. Der vil den nok smelte en smule :) Men det skal jo forsøges, kunne virkelig forestille mig det ville være lækkert.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har måske røget bong 5 gange eller mindre i mit liv (ved godt det er for dårligt) men jeg har erfaring på vandpiben, mere end de fleste. Hvis du putter is, ice-tea, banan, æblejuice eller andet i kan det både mærkes på at røgen bliver kold og den smager betydeligt bedre. Har læst om folk der brugte slush-ice i deres vandpibe, de sagde det var dyrt og anbefalelsesværdigt.

Men hvor meget er der helt ærligt at sige? Hvis du har lyst så prøv.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: somewhere between A and B
ChrisW skriv lige når du får det afprøvet =) glæder mig til at høre! mmmm jordbær

Titel:
Junior medlem

Skal nok holde jer opdateret! :)
Glæder mig selv til at prøve det!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
ja seriøst mand.. vil jeg fanme også høre det der. Kan være det bliver en god weekend after all :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]