Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Så fik jeg endelig taget hul på min første psykedeliske oplevelse. Jeg havde længe forestillet mig at jeg ville lægge ud med svampe, men da meskalin er lovligt var det en del nemmere at skaffe :wink:
Anyways, mig og tre venner tog en tur op i mit sommerhus med en masse musik, film, playstationspil og tørret peruvian torch, og så var der ellers dømt hygge og skæg for alle pengene! Det var godt nok noget af det mest fascinerende jeg længe har oplevet, og jeg tror jeg laver en rapport på et eller andet tidspunkt.
Men tak for al den gode information om stoffet som i har været med til at give mig; uden denne havde oplevelsen nok ikke været nær så behagelig. Tak.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Lige en lille rettelse: Meskalin er på ingen måde lovligt. Den tørrede kaktus er lovlig, men at forarbejde den med henblik på at isolere meskalinen er ulovligt.

Titel:
Medlem

jeg pulveriserede og åd også bareden tørrede kaktuz, så lene E aint got nothing on me :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
balle skrev:
jeg pulveriserede og åd også bareden tørrede kaktuz, så lene E aint got nothing on me :)

Ja, det er vel teknisk set lovligt.

Titel:
Medlem

Det er godt nok en mærklig lovgivning vi har, men på lige netop dette punkt er jeg ovenud lykkelig for dens finurligheder.

Titel:
Medlem

Så du lagde ud med meskalin fordi det var nemmest?
Det er ikke for at ødelægge noget for dig, men en større varsomhed og overvejelse i forhold til hvad du indtager vil være sundt for dig i fremtiden.
Blandede i pulveret op i noget eller lagde i det i kapsler og hvad var doseringen?
Går selv og leger med tanken om meskalin og tror jeg vi eksperimentere lidt med indtagelsesmetode.

Mvh.
Anarkrig

Titel:
Medlem

Ja nu kommer diskussionen om hvilke psykedeliske substanser der er "hårdere" end andre, i forbindelse med en første oplevelse. Men efter at have prøvet meskalin er jeg blevet mere varsom med at sammenligne stoffer på den måde. Jeg tror sagtens man kan lægge ud med meskalin som brændstof til sin første psykoaktive oplevelse, hvis man ellers har styr på set og setting. Jeg ved at jeg ville være blevet skuffet hvis oplevelsen havde været mildere end den var. Målet var jo netop at opleve vilde visuals og en ændret virkelighed, og peruvian torch gav mig netop det.
Jeg pulveriserede de tørrede stykker med min grinder og rørte det op med drikkeyogurt og normal yogurt, men næste gang bliver det med ren drikkeyogurt

Titel:
Dedikeret medlem

Hvor stor en dose tog du?

Du købte det blot, pulveriserede det og smed det i youghurt? Bare for at være helt sikker på fremstillingsprocessen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]