Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 03:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Vi er 3 gutter som lige har skaffet os 2 gram 70r ryger.
Nu vil vi lave guldkakao

Vi kan slet ikke finde ud af hvor meget der skal i ?
Jeg havde selv tænkt 1.5 gram

Vi er ikke uerfarne vi ryger alle cirka hver anden dag.

Håber en vil hjælpe.
Mvh ´Stanmgss

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
hvis i er 3 som er ikke er uerfarne vil jeg næsten sige bare put de 2 gram i.... Men er ikke så meget inde i kvaliteten på det i københavnere kalder "70'er" hash.... (og alle de andre for den sags skyld :roll: )

Men lad være med at ryge joints efter at i har drukket det fordi i ikke synes det virker, der kan gå op til 2 timer, og mere endda, før i kan begynde at mærke det. Det er en anderledes skævert som kommer snigende, modsat en bong eller joints hvor man kan ske at få "hammeren" som vi kalder den, altså den der følelse af at BANG lige pludselig er man skæv :D

Titel:
Hehe okai tak :) . Det er første gang vi tager det oralt.. Kan vi vente os en sjovere skævert ?

Titel:
en 70r er jo bare en mellemting mellem ryger og semi :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Stangss skrev:
Hehe okai tak :) . Det er første gang vi tager det oralt.. Kan vi vente os en sjovere skævert ?

Hmmm ved det ikke helt.... Det jeg drak var lavet med ret dårlig hash og jeg var ret træt og skæv i forvejen, så jeg faldte bare i staver.

Men hvis det er noget god ryger tror jeg godt det kan blive nice, og så skal du nok nøjes med 1,5. Hvis hashen smelter lige idet du sætter lighteren på, så skal du i hvert fald nøjes....

Titel:
Medlem

Tror godt I kan putte begge gram i jeres kakao. Hvis I ryger hver anden dag er I jo bekendte med rusen, og der er da også opbygget en rimelig tolerance... Så ingen problem.

Mr.Ambient skrev:
Men lad være med at ryge joints efter at i har drukket det fordi i ikke synes det virker, der kan gå op til 2 timer, og mere endda, før i kan begynde at mærke det. Det er en anderledes skævert som kommer snigende, modsat en bong eller joints hvor man kan ske at få "hammeren" som vi kalder den, altså den der følelse af at BANG lige pludselig er man skæv :D

Ved nu ikke.. Synes nu godt man lige kan ryge en bette pind efter at have drukket kakao/spist kager. Det løsner lige op for THC-optagelsen og gør ventetiden en del sjovere. Men det kommer selvfølgelig an på en masse faktorer...
Pointen: Det er ikke altid no-go at ryge efter at have ædt THC

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Stangss skrev:
en 70r er jo bare en mellemting mellem ryger og semi :)

Hmm. Det var dyrt. Her i Odense kan man få pollen til 65 kr./grammet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
BlueDove skrev:
Her i Odense kan man få pollen til 65 kr./grammet.

Næh, til 50,- ! :P

Titel:
Medlem

Hvordan gik det så med den guldkakao?

Bull Lee skrev:
BlueDove skrev:
Her i Odense kan man få pollen til 65 kr./grammet.

Næh, til 50,- ! :P

nu er kvaliteten ligesom prisen jo med GARANTI også varierende rundt omkring i landet.. Så det kan jo godt være en 50kr pollen ikke er det samme som en 75kr pollen, selvom de begge er pollenryger :?:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]