Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Heeey

Jeg ville lige høre om det er muligt at spise dem her uden at de skulle i vand? altså bare spise dem hele?

Titel:
Ja det kan man godt du skal bare huske at knuse skallerne grundigt.

Og hvorfor har du lagt det ind i svampeforumet? Efter 105 indlæg burde man ha lidt mere styr på siden :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Fjern det orange/brune snask ind til den hårde skal. Knus frøene til pulver med en brosten eller en hammer. Evt. put ind i a4 papir så de ikke flyver af h til.

Put i et stykke jointpapir/toilet/køkkenrulle og skyld ned med vand

Det er spild af frø at sluge dem hele

Titel:
Medlem

Vidste ik helt præcis hvor jeg skulle lægge det ind henne nemlig hehe ;)

Okay tak for rådene gutter ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
godz skrev:
Vidste ik helt præcis hvor jeg skulle lægge det ind henne nemlig hehe ;)

Okay tak for rådene gutter ;)

forresten, av min mave siger jeg bare :wink:

Titel:
Medlem

uddyb venligst :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

godz skrev:
uddyb venligst :shock:

der er nogle ret nasty'e giftstoffer i hbwr frøene som højstsandsynligt giver dig en ret ond mavepine/mavekramper og opkast som nok vil ødelægge trippet en del..

mit råd, lav en ekstration af dem i stedet.. det tager en uges tid ca. men det er osse det værd i sidste ende så vidt jeg kan forstå.

har kun selv prøvet med ekstrahering af 13 frø og jeg fik selv en smule mavekramper og opkast i starten..

altså du kan virkelig mærke din mavesæk trække sig når dine sanser er forstærket.(hvilket ikke er behageligt)

så jeg ville ikke kunne forestille mig hvor ubehagelig det måtte være at tage f.eks. 10 frø uden ekstration.

det eneste der kræves er rensebenzin og husholdningsprit.

så hellere vente en uges tid og slippe med det værste.

Titel:
Medlem

Okay det lyder sku ikk så cool .. Tak for rådet .. det vil jeg prøve :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
jeg har nu knust 7 frø HBW, etter at ha plukket av dem skjægget
disse ligger i et glass vann i kjøleskapet

jeg har siden tatt ennå 7 frø og gjort likedan med disse.
men her har jeg funnet fram meget lite glass med cannabis absinth 70%.
i dette har jeg lagt de oppsmuldrede barn.

så er det fristende å stå tidlig opp i morgen og innta et melkeglass av grønn eller blank valør.
likeså vil jeg stå foran et spørsmål om hvorvidt jeg burde la det grønne stå i fred en ukes tid for siden å spise frøene alene.

og skulle jeg så ende opp med vannet i morgenrøden, vil jeg nok drikke det hele opp.

burde jeg spise noe, tror du?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: kbh
Efter min mening nej. Sidst jeg tog dem brækkede jeg mig mindst 10 gange, og havde ondt i maven i 2- 3 timer. Men man kan kun lære af sine fejl :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Folk kan godt nok sprutte og beklage sig meget over den kvalme. Jeg oplever værken opkast eller direkte mavekramper, kun en lille kvalme i starten af trippet, som jeg sagtens kan ignorere.. Og jeg laver ikke ekstrakt! :?

Mvh. Visias

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Visias skrev:
Folk kan godt nok sprutte og beklage sig meget over den kvalme. Jeg oplever værken opkast eller direkte mavekramper, kun en lille kvalme i starten af trippet, som jeg sagtens kan ignorere.. Og jeg laver ikke ekstrakt! :?

Mvh. Visias

one of a kind :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Visias skrev:

Mvh. Visias

Så er vi to :D :D
Har også selv kun oplevet en halv times kvalme de to gange jeg prøvede dem :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

mr.dude skrev:
.. Min mave brokker sig heller ikke,, ligger dem bare i vand i 24 timer, og drikker vandet

-dude

Ja, det gjore jeg også en gang..
Vandet blev bare extremt grønt! :P :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja igår aftes har jeg så choppet 12/13 hbwr frø og lagt dem i vand med citron dryppet ned i, jeg skal først trippe i overmorgen så jeg håber at det kan holde sig så længe.

Har i nogle gode råd til hvad jeg kan anskaffe mig/finde frem til trippet udover en brækspand? :lol: .

Det må også gerne være aktiviteter, altså genrelt nogle gode forberedelses råd og tips er hvad jeg søger.

:P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Moonage daydreamer skrev:
Ja igår aftes har jeg så choppet 12/13 hbwr frø og lagt dem i vand med citron dryppet ned i, jeg skal først trippe i overmorgen så jeg håber at det kan holde sig så længe.

Har i nogle gode råd til hvad jeg kan anskaffe mig/finde frem til trippet udover en brækspand? :lol: .

Det må også gerne være aktiviteter, altså genrelt nogle gode forberedelses råd og tips er hvad jeg søger.

Noget flot natur og en masse god skunk
Bryder mig ikke rigtigt om mad på LSA, men let frugt kan være yderst lækkert
Musik er også en god ting, og selvf. godt humør
Folk der jonglerer med ild er guld værd på LSA. Var inde på Staden på 15 frø hvor jeg sad og røg på Nemoland hvor der var en tøs der jonglerede med snore med ild i enderne. Fuck det var smukt.
Kan anbefale bål hvis det er, aldrig har jeg oplevet noget så smukt.
Smider derefter en hel tyk avis på og lad gløderne kærtegne dine øjne. Fuck papir er smukt når det gløder stille i vinden

Omkring kvalme: IMO så er HBWR i normale mængder kun fulgt af en lille kvalme inden det virker, men ikke noget der ikke kan fjernes med lidt hash og frisk luft.
Uden tjald brækker jeg mig gerne ½ time efter indtagelse.

Normalt lader jeg være med at ryge mere på det tidspunkt. Lader hash-rusen falde så jeg begynder at få det lidt utilpas igen. Drikker derefter en masse vand når effekten er gået godt igang. Så plejer der ikke at gå lang tid, så får jeg det rigtig skidt i 10 min og knækker frøene op, hvorefter jeg har det yderst perfekt. Her forsvinder ubehaget til det stik modsatte, totalt velvære over bare at være... der...
En massiv dosis THC er på sin rette plads der. Booster trippet uden sammenligning med noget andet

Det er uden ekstrakt. Har stadigvæk til gode at afprøve trippet uden kvalme i starten. Er bare ikke god til at planlægge trips. Det er tit om eftermiddagen, godt vejr og i trip-humør. Lidt svært at planlægge 5 dage frem i tiden

Men held og lykke med trippet, ville også selv nuppe lidt LSA her i weekenden, men der er 3 familiemedlemmer der har føsda så går ikke :???:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:

Noget flot natur og en masse god skunk
Bryder mig ikke rigtigt om mad på LSA, men let frugt kan være yderst lækkert
Musik er også en god ting, og selvf. godt humør
Folk der jonglerer med ild er guld værd på LSA. Var inde på Staden på 15 frø hvor jeg sad og røg på Nemoland hvor der var en tøs der jonglerede med snore med ild i enderne. Fuck det var smukt.
Kan anbefale bål hvis det er, aldrig har jeg oplevet noget så smukt.
Smider derefter en hel tyk avis på og lad gløderne kærtegne dine øjne. Fuck papir er smukt når det gløder stille i vinden

Omkring kvalme: IMO så er HBWR i normale mængder kun fulgt af en lille kvalme inden det virker, men ikke noget der ikke kan fjernes med lidt hash og frisk luft.
Uden tjald brækker jeg mig gerne ½ time efter indtagelse.

Normalt lader jeg være med at ryge mere på det tidspunkt. Lader hash-rusen falde så jeg begynder at få det lidt utilpas igen. Drikker derefter en masse vand når effekten er gået godt igang. Så plejer der ikke at gå lang tid, så får jeg det rigtig skidt i 10 min og knækker frøene op, hvorefter jeg har det yderst perfekt. Her forsvinder ubehaget til det stik modsatte, totalt velvære over bare at være... der...
En massiv dosis THC er på sin rette plads der. Booster trippet uden sammenligning med noget andet

Det er uden ekstrakt. Har stadigvæk til gode at afprøve trippet uden kvalme i starten. Er bare ikke god til at planlægge trips. Det er tit om eftermiddagen, godt vejr og i trip-humør. Lidt svært at planlægge 5 dage frem i tiden

Men held og lykke med trippet, ville også selv nuppe lidt LSA her i weekenden, men der er 3 familiemedlemmer der har føsda så går ikke :???:

Tak for svaret, har allerede fulgt dit råd og købt noget hash ind, dog kun kashmir. Blødt og lækkert. :P Hvis trippet lever op til mine forventninger falder der sandsynligvis også en trip rapport af en af de nærmeste dage.

Titel: ..
Junior medlem

jeg vil gerne sige jeg havde det bedst bare med af ligge i en seng og se søren ryge, jeg syndes det kan være meget forskelligt hvordan trippet er hvem du tager det med, dit humør den dag osv. men held og lykke:)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så er det i aften, og humøret er fantastisk godt, så det bliver trippet sikkert også.

Mit kashmir er imidlertid "forsvundet" i mellemtiden, så jeg bliver nok nødt til at købe endnu en portion.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så er det i aften, og humøret er fantastisk godt, så det bliver trippet sikkert også.

Mit kashmir er imidlertid "forsvundet" i mellemtiden, så jeg bliver nok nødt til at købe endnu en portion.

Lyder godt. Du må da lige smide en lille update om, hvordan dit trip gik. :)

Godt trip herfra! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]