Moonage daydreamer skrev:
Ja igår aftes har jeg så choppet 12/13 hbwr frø og lagt dem i vand med citron dryppet ned i, jeg skal først trippe i overmorgen så jeg håber at det kan holde sig så længe.
Har i nogle gode råd til hvad jeg kan anskaffe mig/finde frem til trippet udover en brækspand?

.
Det må også gerne være aktiviteter, altså genrelt nogle gode forberedelses råd og tips er hvad jeg søger.

Noget flot natur og en masse god skunk
Bryder mig ikke rigtigt om mad på LSA, men let frugt kan være yderst lækkert
Musik er også en god ting, og selvf. godt humør
Folk der jonglerer med ild er guld værd på LSA. Var inde på Staden på 15 frø hvor jeg sad og røg på Nemoland hvor der var en tøs der jonglerede med snore med ild i enderne. Fuck det var smukt.
Kan anbefale bål hvis det er, aldrig har jeg oplevet noget så smukt.
Smider derefter en hel tyk avis på og lad gløderne kærtegne dine øjne. Fuck papir er smukt når det gløder stille i vinden
Omkring kvalme: IMO så er HBWR i normale mængder kun fulgt af en lille kvalme inden det virker, men ikke noget der ikke kan fjernes med lidt hash og frisk luft.
Uden tjald brækker jeg mig gerne ½ time efter indtagelse.
Normalt lader jeg være med at ryge mere på det tidspunkt. Lader hash-rusen falde så jeg begynder at få det lidt utilpas igen. Drikker derefter en masse vand når effekten er gået godt igang. Så plejer der ikke at gå lang tid, så får jeg det rigtig skidt i 10 min og knækker frøene op, hvorefter jeg har det yderst perfekt. Her forsvinder ubehaget til det stik modsatte, totalt velvære over bare at være... der...
En massiv dosis THC er på sin rette plads der. Booster trippet uden sammenligning med noget andet
Det er uden ekstrakt. Har stadigvæk til gode at afprøve trippet uden kvalme i starten. Er bare ikke god til at planlægge trips. Det er tit om eftermiddagen, godt vejr og i trip-humør. Lidt svært at planlægge 5 dage frem i tiden
Men held og lykke med trippet, ville også selv nuppe lidt LSA her i weekenden, men der er 3 familiemedlemmer der har føsda så går ikke