Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 05:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 100 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2008 16:55 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
psytaihai skrev:
undskyld jeg hiver op i denne gamle tråd, men kan man godt lige extractet uden rensebenzin ?
så kunne jeg bar gentage punkt 1,2,3 med isopropyl alkohol istedet også bar følge guiden resten af vejen og ligge det ned i en flaske med isopropyl alkohol igen i 7dage eller er det spild ?
sry hvis det er lidt uforstående men er på vej ud af døren (:


Du kan godt men vil nok ikke anbefale det, da det er rensebenzinen der trækker største delen af gift stofferne ud. Så hvis ikk du bruger rensebenzin først vil du stadig have gift stoffer i det færdige ekstrakt som vil føre til unødig bodyload, kvalme, opkaskt.

Og du ville ikke bare kunne erstatte punk 1, 2 og 3 med IPA da du jo så vil trække alle alokoliderne ud der og derefter smide det ud og lave endnu et IPA udtræk på frøresterne, som vil have at maget lavt indhold af alkolider fordi dem har de jo lige smidt væk.

Så hvis du kun skulle gøre det med IPA skulle du bare knuse frøene og ned i en flaske IPA en uges tid. Men igen vil andbefale også og bruge rensebenzin det det ellers vil føre til unødig bodyload, kvalme, opkaskt. Og sådan en bøtte rensebenzin kan erhverves nærmest over alt og er næppe noget der tømmer din opsparing :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2008 17:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2007 15:12
Indlæg: 204
Geografisk sted: på toppen.
ja okay må lede efter noget imorgen, kunne bar ikke finde noget idag.. men hellere lige spendere lidt penge på et ordentlig produkt end kvlame osv.
tak for det hurtige svar (;


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 feb 2008 18:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Lidt off-topic: Har i oplevet en voldsom afslappethed uden ekstraktion? Får jeg altid, men trippede med en der kun havde erfaring med LSA-ekstrakt.. Han sagde at det føltes meget anderledes... Har en teori om at giftstofferne giver mig en del i trippet, men mangler stadigvæk at afprøve et korrekt og ordentligt ekstrakt

Er der nogen der kan be-/afkræfte dette?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 feb 2008 01:18 
Jeg har kun prøvet med ekstrakt og der føler jeg på ingen måde nogen form for afslappethed. Jeg bliver nærmest helt ophænkt af energi


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 09 feb 2008 12:00 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 mar 2006 23:19
Indlæg: 746
Geografisk sted: kbHoe
Som jeg har skrevet ovenfor er det efterhånden ret lang tid siden jeg har indtaget LSA. Som jeg husker det blev jeg enormt afslappet både med og uden ekstraktion. Igen har jeg noget ubekræftet andenhåndsinformation om at man ved ekstraktionen, udover de ubehagelige giftstoffer, skulle fjerne nogle af de mere psykedeliske stoffer og ende op med nogle der hovedsageligt bare giver en rigtigt god følelse af afslappethed. Om det er rigtigt skal jeg desværre ikke kunne sige.

Jeg har efterhånden læst lidt rundt omkring om LSA, og den konklusion jeg er nået til indtil videre, er at der ikke rigtigt er nogen der ved noget.

Jeg har selv nogle løse planer om at eksperimentere lidt med ekstraktionsmetoder, men hvornår det bliver ved jeg ikke.

Med hensyn til tilnærmelsesvis ubrugelig andenhåndsinformtion kan man finde en del her og her.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 feb 2008 19:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2007 15:12
Indlæg: 204
Geografisk sted: på toppen.
når nu i siger det er lys overføltsomt ? hva så når det skal ligge på avisen og tørre ? lige nu ligger det ved min emhætte for det ikke skal lugte for meget..

men skal jeg ligge noget papir over avisen så der slet ikk kommer lys på ? det gør vel bar fordampningsprocessen langsommmere ?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 feb 2008 15:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2007 15:12
Indlæg: 204
Geografisk sted: på toppen.
okay nu har jeg hamret på frøenen lagt dem i rensebenzin, tøret dem og nu er de i en flaske med 175ml isopropylalkohol...
Skal der gå 7dage inden man kan spise dem ? eller kan jeg godt hælde det ud om eks. 3-4dage og få et okay trip uden for meget body load. ? selvfølgelig skal jeg nok lige tøre det først men kan det lade sig gøre ?
kan huske moonage dreamer spurgte om det samme, men kan ikk lige finde tråden, og kan ikk huske svaret...
så hvis der er nogen der har erfaringer så skriv lige tak.

MVH.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 feb 2008 21:03 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 mar 2006 23:19
Indlæg: 746
Geografisk sted: kbHoe
Du skal ikke spise frøene efter de har været i ipa. Du skal filtrere frøresterne fra, smide dem væk og dampe ipa'en ind. Det efterlader lidt brunligt snask hvor dit LSA er i. Det betyder som sådan ikke noget for bodyloadet hvor længe du lader frøene trække i ipa'en. Det betyder noget for trippets styrke. Jo længere du lader det trække jo mere lsa vil du få ekstraheret.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 feb 2008 14:14 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
kan man lade det står for længe i IPA'en ? har nemlig noget ståendne. har haft det et par uger nu. men tænkte det holder skig sku nok bedst i IPA'en ? Right eller ?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 feb 2008 16:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 21:00
Indlæg: 1824
Geografisk sted: Electric Ladyland
Keta-Smølfen skrev:
kan man lade det står for længe i IPA'en ? har nemlig noget ståendne. har haft det et par uger nu. men tænkte det holder skig sku nok bedst i IPA'en ? Right eller ?


Tvivler jeg stærkt på, at der kunne være noget galt i. Tværtimod, da det sørger for at få trukket maksimale mængder LSA ud. Du skal tænke på, at alkohol er desinficerende, så der går nok ikke råd i det!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 feb 2008 20:43 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 mar 2006 23:19
Indlæg: 746
Geografisk sted: kbHoe
Niks. Nu ved jeg ikke noget om hvordan du har haft det stående, men som tommelfingerregl er et stof mere ustabilt i opløsning. Yderligere vil det forøge nedbrydelsen af stoffet hvis det får lys og varme.

Du skal nok se at få det dampet ind.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 feb 2008 17:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2007 15:12
Indlæg: 204
Geografisk sted: på toppen.
har lige tre hurtige spørgsmål

1) kan man drikke én enkelt øl ved siden af sådan et lsa trip ? eller skal man holde sig til noget andet ? er der noget man bestemt ikk må drikke ?

2) ifølge trip rapporterne vare et trip alt fra 2timer til 6timer.. så hvad tror i jeg skal regne med når jeg kører på 10frø ?

3) hvor lang tid tager det at inddampe iso'en ? i en flade på ca. 20x10cm ? der er 175ml..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2008 04:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 nov 2006 12:22
Indlæg: 521
1) Ja det kan du sagtens, men lad være med at gøre det den første time efter indtagelse af lsa'en, da det kan forstærke kvalmen fra ekstratet.


2) Hmm, det er lidt svært at svare på da overgangene fra on set- peak- afterglow er flydende.

Efter en time kan du mærke en mærkbar påvirkning. Du føler dig lidt fjern og træt, og har samtidig en følelse af at en fremmed kraft bevæger sig ind dig. Du får lyst til at lægge dig ned.

Efter ca 2 timer sætter trippet for alvor ind. Dynerne bobler, gardinerne ånder, kvalmen er væk og du forstår og erkender alt.

Selve trippet varer ca. 7 timer, men du vil føle dig påvirket ind til du for sovet ud (i mit tilfælde om aftenen dagen efter trippet).

God fornøjelse


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2008 12:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2007 15:12
Indlæg: 204
Geografisk sted: på toppen.
tak for svarene moonage daydreamer

hvordan med tiden det tager at fordampe ? bar et par timer timer eller hvordan ?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2008 12:38 
Offline
MEGATRON

Tilmeldt: 25 feb 2007 23:03
Indlæg: 404
det skal lige siges at onset kan vare endnu længere, mit seneste gik der 4-5 timer (!) før det slog ind, og jeg havde egentlig afskrevet trippet, men skal lige love for det blev vidunderligt da det endelig ramte :)

ps. husk cannabis!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2008 22:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 nov 2006 12:22
Indlæg: 521
til dopamin:

Det lyder meget mærkeligt jo mindre du virkelig har frådet igennem før trippet.

Til psytaihai:

Det tager (for) lang tid at lade ethanolen fordampe i et fad. Det stinker af helvede til indenfor, og uden for er luften for kold til at fordampe noget som helst.

Derfor:

Hæld ethanolen op i en dyb tallerken/skål, læg den over en gryde med vand; tænd for komfuret og lad dampen gøre arbejdet. Det tager en halv- en hel time og giver et fint slut produkt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2008 23:38 
OT: Snakker lidt med en person på nettet om LSA og han siger det smadre hjerne.

Det tror jeg ikke selv eftersom der er så få "tømmermænd" dagen efter.
Kiggede inde på erowid efter om hvor meget det skadede men det er ikke rigtig til at finde noget om.

Nogen der ved noget om det her? Kan et kæmpe overforbrug godt gå hen og være fysisk skadeligt?


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2008 23:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 21:00
Indlæg: 1824
Geografisk sted: Electric Ladyland
Psylvester skrev:
OT: Snakker lidt med en person på nettet om LSA og han siger det smadre hjerne.

Det tror jeg ikke selv eftersom der er så få "tømmermænd" dagen efter.
Kiggede inde på erowid efter om hvor meget det skadede men det er ikke rigtig til at finde noget om.

Nogen der ved noget om det her? Kan et kæmpe overforbrug godt gå hen og være fysisk skadeligt?


Der har jo været tale om HPPD og sådan noget herinde, hvilket du kan finde mere om i Medaljens Bagside


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2008 23:48 
Jow men tænkte på lidt alvorligere skader. Tror da sagtens man kan have et fint og glad liv med HPPD

/edit

Samme person siger at man bliver ekstra skæv af at ryge tjald med frø i :lol:


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 20 feb 2008 11:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 nov 2006 12:22
Indlæg: 521
Kæmpe overforbrug er altid skadeligt. Jeg tror ikke at lsa, rent kemisk smadrer hjernen, men man kan sikkert skade sin realitetssans ved det. Er HPPD ikke en midlertdig sygdom? det mener jeg helt sikkert det er.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 100 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team