Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har lige stået og grindet nogle morning glory frø, men ved ikke endnu hvordan jeg vil indtage dem. Jeg overvejer at lave en drik af dem, men jeg er i tvivl om LSA-molekylet er for ustabilt til at tåle varme? Nogen der ved hvor varmt det højst må blive før det denaturerer?

Svar venligst hurtigt!

Mange tak!

Dedikeret medlem

Obscurus skrev:
Jeg har lige stået og grindet nogle morning glory frø, men ved ikke endnu hvordan jeg vil indtage dem. Jeg overvejer at lave en drik af dem, men jeg er i tvivl om LSA-molekylet er for ustabilt til at tåle varme? Nogen der ved hvor varmt det højst må blive før det denaturerer?

Svar venligst hurtigt!

Mange tak!

Det tåler vidst ikke rigtigt varme. Du kan lægge det i et glas vand og lade det trække i en dag, og så drikke alt andet end frøene.

Du kan også lave ekstrakt, som skulle være meget bedre.

Selv har jeg ikke fået nogen effekter af at sluge de pulveriserede frø i en kapsel, så det vil jeg ikke råde dig til at prøve.

Titel:
Medlem

Hey.

Jeg her på et tidspunkt læst herinde at lsa kunne tåle op til 60 grader, men jeg skal ikke kunne sige det med 100% sikkerhed.

Desuden er det muligt at få effekt ved at knuse frøene og sluge dem i kapsler eller "bomber".

Titel:
Dedikeret medlem

Moowgli skrev:
Desuden er det muligt at få effekt ved at knuse frøene og sluge dem i kapsler eller "bomber".

Vil lige udtrykke min afsky fra denne måde.. Den gav ikke andet en mavepine og muskelsmerter for mine venner og jeg. :P

Titel:
Medlem

Vinkelsliber skrev:
Moowgli skrev:

Vil lige udtrykke min afsky fra denne måde.. Den gav ikke andet en mavepine og muskelsmerter for mine venner og jeg. :P

Og sindsygt lækkert trip for mig, sådan er vi så forskellige.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Moowgli skrev:
Vinkelsliber skrev:
Moowgli skrev:

Jeg har netop indtaget 10g Morning Glory for 4 timer siden, oralt, slugte dem bare med et glas vand.

Indtil nu, næsten ingen effekt. Mild krops følelse og er lidt fraværende.

Kommer lige fra døgn netto, hvor mens jeg stod ved kassen faldt lidt i staver, og "vågnede" ved at ekspedienten råbte "23.75.... 23.75!!".

[EDIT] Har ikke haft nogen mave smerter.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem

Jugg skrev:
Moowgli skrev:
Vinkelsliber skrev:
Moowgli skrev:

Jeg har netop indtaget 10g Morning Glory for 4 timer siden, oralt, slugte dem bare med et glas vand.

Indtil nu, næsten ingen effekt. Mild krops følelse og er lidt fraværende.

Kommer lige fra døgn netto, hvor mens jeg stod ved kassen faldt lidt i staver, og "vågnede" ved at ekspedienten råbte "23.75.... 23.75!!".

[EDIT] Har ikke haft nogen mave smerter.

Det er spild at frø at sluge dem hele.. :( De kan ikke nedbrydes ordenligt i maven når de ikke er knuste, så du burde ikke få nogen effekt (eller meget lidt).

Prøv at gennemrode din afføring og find dem igen... Og skyld dem lige! :P (Eller køb nogle nye.. det er nok smartere)

Titel:
Junior medlem

Tak for hjælpen og de hurtige svar alle sammen. Baseret på hvad jeg læste, valgte jeg at spise dem på nutella-madder istedet for at varme dem. Jeg havde virkelig et af de bedste trips længe, jeg var bare sammen med nogle gutter, og hold kæft hvor vi havde det sjovt. Min ven, som jeg åd dem sammen med, var et andet sted end jeg, men havde det underligt nok præcis som jeg. Vi skiltes ved 21-tiden og ringede sammen kl. ca. 1:00, og vi følte det samme og havde begge haft det alt for fedt med menneskerne vi var sammen med. Vidunderligt!

Kvalmen var længere men blidere denne gang (jeg har kun prøvet MG én gang før). Jeg havde maverumlen, men jeg kunne ikke brække mig selvom jeg stak fingrene i halsen. Først ca. 1½ time efter indtagelse røg lortet op, og kvalmen forsvandt, sammen med alle mine bekymringer.

Jeg er virkelig glad for LSA, men jeg synes ikke det er så visuelt som jeg læser mig til i triprapporter. Jeg føler en summen i hele kroppen, og det er som om farver bliver lidt "varmere", men ingen hverken COV's eller OEV's. Dosen har været 300 frø begge gange, er der nogen der har fået halluer på en sådan dose?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Prøv at blande med store doser THC, det er ikke muligt for mig at bryde igennem visuelt uden. Muligvis er LSA mere visuelt med den kombo hvis du i forvejen er disponibel for CEVs/OEVs ved store mængder THC

Men LSA er visuelt i de rette doser. Sidste gang jeg tog LSA var det ca. 13g MG hvilket gerne skulle svare til 350-400 frø hvilket var fint visuelt omend mindre skvulpe-effekt end HBWR, men ligeså farverigt

Undrer mig lidt over at andre ikke oplever de visuelle effekter jeg gør

Massive doser LSA og hash virker mere visuelt på mig end svampe og meskalin

Skal også lige siges at mønstre og farver intensiveres voldsomt når man fokuserer på dem. Sæt dig ned og stir på en væg eller lign. og organiske mønstre burde komme frem.
Halluerne er tydeligst i mørke omgivelser med kunstigt lys, gadelys inde i København om natten er det mest psykedeliske jeg er stødt på

Helt mørkt skal det ikke være, som trips på meskalin gerne skal være, mens mindre doser bliver overdøvet af lys og bevægelse.

Højere doser 16+ HBWR smadrer verden fuldstændigt op i mønstre, fraktaler, morphing og ting der bevæger sig/trails, ligemeget om det er højt solskin eller tusmørke

Det skulle undre mig hvis jeg var en af de eneste der får disse effekter, men hvis jeg er, så går i andre sku glip af noget :)

Senest rettet af Xpert 16 okt 2007 16:58, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Xpert skrev:
Prøv at blande med store doser THC, det er ikke muligt for mig at bryde igennem visuelt uden. Muligvis er LSA mere visuelt med den kombo hvis du i forvejen er disponibel for CEVs/OEVs ved store mængder THC

Men LSA er visuelt i de rette doser. Sidste gang jeg tog LSA var det ca. 13g MG hvilket gerne skulle svare til 350-400 frø

Undrer mig lidt over at andre ikke oplever de visuelle effekter jeg gør

Massive doser LSA og hash virker mere visuelt på mig end svampe og meskalin

Skal også lige siges at mønstre og farver intensiveres voldsomt når man fokuserer på dem. Sæt dig ned og stir på en væg eller lign. og organiske mønstre burde komme frem.
Halluerne er tydeligst i mørke omgivelser med kunstigt lys, gadelys inde i København om natten er det mest psykedeliske jeg er stødt på

Helt mørkt skal det ikke være, som trips på meskalin gerne skal være, mens mindre doser bliver overdøvet af lys og bevægelse.

Højere doser 16+ HBWR smadrer verden fuldstændigt op i mønstre, fraktaler, morphing og ting der bevæger sig/trails, ligemeget om det er højt solskin eller tusmørke

Det skulle undre mig hvis jeg var en af de eneste der får disse effekter, men hvis jeg er, så går i andre sku glip af noget :)

jeg skriver under på dette :wink:

mit mest visuelle trip har osse været på lsa (13 hbwr), har prøvet svampe, dxm og ecstasy i høje doser men intet har slået lsa'ens visuelle effekt.

Titel:
Var det så med eller uden hash? Jeg skal selv til at prøve det her i ferien og så vil jeg lige høre om jeg også skal til at skaffe noget hash

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis jeg kan tillade mig at svare, masser af røg før under og efter trippet...

LSA uden cannabis er som Christiania uden hash

Titel:
Okay men tror nu at det bliver lidt for vildt for mig så, for det er 12-14 frø jeg har gang i (tabte de knuste på gulvtæppet :twisted: ) så tror at hashen vil gøre det lidt for vildt

Titel:
Junior medlem

Jeg benytter mig skam også altid af LSA+hash comboen, både for at tage kvalmen og for at forstærke trippet. Jeg må vel bare forsøge at øge min dose, jeg plejer også at blive mindre påvirket end andre af psychedelika. Jeg vil prøve mig med ekstrakt næste gang, men med MG da de er billigere hvor jeg køber dem. Kan man bruge samme metode som med HBWR?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

OK men så må du lige give et lille skriv om hvordan du oplever den visuelle del, for jeg får ikke særlig meget ud af LSA uden THC

Titel: Hmm.
Medlem

Geografisk sted: 3630
Nu har jeg den sidste time siddet og ledt som en gal efter en måde at ekstraktere LSA'en fra MG frø og syntes ik rigtig at jeg har fundet det jeg ledte efter.

Evt. Kan den samme ekstraktions metode som man bruger til HBWR benyttes til ekstraktion af MG frø?

På forhånd tak.

Titel: Re: Hmm.
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mushi-mango skrev:
Nu har jeg den sidste time siddet og ledt som en gal efter en måde at ekstraktere LSA'en fra MG frø og syntes ik rigtig at jeg har fundet det jeg ledte efter.

Evt. Kan den samme ekstraktions metode som man bruger til HBWR benyttes til ekstraktion af MG frø?

På forhånd tak.

en ekstration på hbwr burde osse være gældene på MG :wink:

men æd dem dog istedet..

Medlem

waggafnipsen skrev:
Mushi-mango skrev:

På forhånd tak.

men æd dem dog istedet..

Tjo skal prøve begge dele, så vil os gerne lave noget ekstrakt bare for kedsomhedens skyld.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mushi-mango skrev:
waggafnipsen skrev:
Mushi-mango skrev:

På forhånd tak.

men æd dem dog istedet..

Tjo skal prøve begge dele, så vil os gerne lave noget ekstrakt bare for kedsomhedens skyld.

tja, men du skal huske at der godt kan gå en smule til spilde ved en ekstration...

hvis det var mig ville jeg helt klart hellere give dobbelpris og købe hbwr, mindre mængde og de er lidt nemmere at have med at gøre imo..

Titel: ...
Medlem

Citat:
tja, men du skal huske at der godt kan gå en smule til spilde ved en ekstration...

hvis det var mig ville jeg helt klart hellere give dobbelpris og købe hbwr, mindre mængde og de er lidt nemmere at have med at gøre imo..

Okay, hmm køber nok os nogle HBWR frø, men nu er det så let at få fat i "Blå tragtsnerle frø" (MG) + de er rimlig billige så tror jeg starter med det. HBWR skal os bestilles fra udlandet ik?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]