Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 06:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nær vrå på landet
hey ville høre til 550gram kage dej hvor mange gram hash/pot skal der i?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg vil sige at ti gram vil være fint til sådan en portion. Der kan blive en 12 stykker kage ud af det, og så er man meget godt kørende i min verden.
Men stil den væk før du får munchies, ellers kan godt gå hen og blive ret uoverskueligt ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

DeHades skrev:
Jeg vil sige at ti gram vil være fint til sådan en portion. Der kan blive en 12 stykker kage ud af det, og så er man meget godt kørende i min verden.
Men stil den væk før du får munchies, ellers kan godt gå hen og blive ret uoverskueligt ;)

heh ok, lige en ting til normalt ryger en god semi, men det passer fint med de 10-12 stykker??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu er "god semi" en meget bred betegnelse, men hvis den er bare fornuftig i kvalitet, så skulle den være fin i den dose jeg angiver.
Hvor meget plejer du at putte i en joint?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

DeHades skrev:
Nu er "god semi" en meget bred betegnelse, men hvis den er bare fornuftig i kvalitet, så skulle den være fin i den dose jeg angiver.

øhh, ja er ikk sikker men plejer med øjemål en 50/50 tobak og røg, men vil tro fra et gram og op efter. ca

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
fushibask skrev:
DeHades skrev:

øhh, ja er ikk sikker men plejer med øjemål en 50/50 tobak og røg, men vil tro fra et gram og op efter. ca

Lyder nu ikke som synderligt god ryger, men igen ved jeg jo heller ikke hvor meget du ryger :) Personligt ville jeg mene at med en god ryger kan man lave en pind på 0,6-0,8 til en smøg, alt over der er super og alt under er standard. Men disse grænser kan diskuteres til uendelighed, så for at holde mig til emnet tror jeg at 10-12 gram, af selv en knap så god kval, ville kunne gøre tricket. Hvis du er i tvivl må du jo prøve dig frem :)

Titel:
@DeHades og NAR Hvis man skal bruge tæt på et gram hash ved oral indtagelse, tror jeg ikke man skal snakke "god" kvalitet. Normalt så snakker man 100 - 200 mg hash pr. person i en joint, hvis det ikke er nok til at blive skæv er det ikke "god" kvalitet. Det kan helt sikkert diskuteres om det smager bedre med mere hash i, det er vel en smags sag. Det er mere luxus frås og ikke "nødvendigt" - helt i orden med mig, men ikke anbefalings værdig med oral indtagelse.

Man kan selvfølgelig også godt snakke om tolerence opbygning og alt sådan noget, men helt personligt - jeg kan stadig blive VOLD skæv af 100-200 mg fullmelt Bubblehash eller lign. Sådan så du ligge pasificeret på sofaen de næste timer!

Grunden til jeg kommer lidt op af stolen er fordi, oral indtagelse ofte er meget svært at styre selv for erfarne rygere. Hvis man ikke ved hvordan man dosere, kan det blive en meget ubehaglig oplevelse. Det tager mange gange så lang tid før virkningen kommer end at ryge en pind eller koge en pibe, men det virkere altså 3 gange så kraftig som rygning og der går folk galt i byen.

20 min efter 1. stykke virker det ikke og så æder de stykke nr 2!

Spar lidt på hashen! Bare et godt råd!

Jeg har bagt 100 vis af muffins og kager, generelt er problemet at de smager monster foråderen og æder man for meget bliver man dårlig. Med 250 mg god import hash pr stk, så går man ikke helt galt i byen og så kan man spise 2 stk med lidt tid ind imellem. Hvis man vil være dårlig kan man jo bare æde 3 stk, ofte har man jo en hel brædepande kage :joint:

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
:yeah:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

@Piercer:
Nu er bubblehash (desværre) endnu ikke normen på det danske marked, og det jeg angiver er det jeg har haft held med gennem tiden, hvor jeg indrømmet aldrig har brugt den højeste kvalitet når der skulle bages (det skulle nemlig ryges). Min erfaring er yderligere at der stadig blandt de rigtigt mange hashrygere er en tendens til at lade kvantitet gå frem for kvalitet og jeg antog derfor at der ikke var tale om überhash, hvilket viste sig at være korrekt. Jeg burde dog ikke have antaget noget, men jeg er kun et menneske eller ihvertfald en organisme der minder derom.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

DeHades skrev:
@Piercer:
Nu er bubblehash (desværre) endnu ikke normen på det danske marked, og det jeg angiver er det jeg har haft held med gennem tiden, hvor jeg indrømmet aldrig har brugt den højeste kvalitet når der skulle bages (det skulle nemlig ryges). Min erfaring er yderligere at der stadig blandt de rigtigt mange hashrygere er en tendens til at lade kvantitet gå frem for kvalitet og jeg antog derfor at der ikke var tale om überhash, hvilket viste sig at være korrekt. Jeg burde dog ikke have antaget noget, men jeg er kun et menneske eller ihvertfald en organisme der minder derom.

hehe i fik jer en snak, men det er rigtig at som regel er det kvantitet for de fleste, men jeg kigger godt nok mestr på pris og kvalitet, hva med pot,`? hvor meget skal der i der.?

Titel:
Medlem

hallooo drenge.. hvor meget pot vil i mene der skal i ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

godz skrev:
hallooo drenge.. hvor meget pot vil i mene der skal i ?

Alt imellem 0,5g og 10g pr. person alt efter styrke

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
Mit svar ville nok være 2 gram per kage.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Nordjyland
Jeg har lavet hashkage et par gange og jeg pler at købe en chokoladekage hvor du bare skal blade vand i og propper altid en god pollem ryge og per pr. plejer jeg at sige 1 g pollem eller ca. 6g pot :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

smooker4life skrev:
Jeg har lavet hashkage et par gange og jeg pler at købe en chokoladekage hvor du bare skal blade vand i og propper altid en god pollem ryge og per pr. plejer jeg at sige 1 g pollem eller ca. 6g pot :P

Disse kager indeholder meget lidt fedt, tilsæt fedt for maximering af effekten.

Btw. så skulle en dosis god pollen ikke overstige 0,2g enten er det ret dårlig hash eller også mangler du fedtstoffet ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]