@DeHades og NAR Hvis man skal bruge tæt på et gram hash ved oral indtagelse, tror jeg ikke man skal snakke "god" kvalitet. Normalt så snakker man 100 - 200 mg hash pr. person i en joint, hvis det ikke er nok til at blive skæv er det ikke "god" kvalitet. Det kan helt sikkert diskuteres om det smager bedre med mere hash i, det er vel en smags sag. Det er mere luxus frås og ikke "nødvendigt" - helt i orden med mig, men ikke anbefalings værdig med oral indtagelse.
Man kan selvfølgelig også godt snakke om tolerence opbygning og alt sådan noget, men helt personligt - jeg kan stadig blive VOLD skæv af 100-200 mg fullmelt Bubblehash eller lign. Sådan så du ligge pasificeret på sofaen de næste timer!
Grunden til jeg kommer lidt op af stolen er fordi, oral indtagelse ofte er meget svært at styre selv for erfarne rygere. Hvis man ikke ved hvordan man dosere, kan det blive en meget ubehaglig oplevelse. Det tager mange gange så lang tid før virkningen kommer end at ryge en pind eller koge en pibe, men det virkere altså 3 gange så kraftig som rygning og der går folk galt i byen.
20 min efter 1. stykke virker det ikke og så æder de stykke nr 2!
Spar lidt på hashen! Bare et godt råd!
Jeg har bagt 100 vis af muffins og kager, generelt er problemet at de smager monster foråderen og æder man for meget bliver man dårlig. Med 250 mg god import hash pr stk, så går man ikke helt galt i byen og så kan man spise 2 stk med lidt tid ind imellem. Hvis man vil være dårlig kan man jo bare æde 3 stk, ofte har man jo en hel brædepande kage
MVH
Piercer :twisted: