Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hejsa

Er der nogen herinde som har røget meget hash eller gør og så er stoppet med det igen og har fået noget godt eller dårligt ud af at

Altså at man feks bliver mere vågen og frisk ved rygestop og sådan..

Hvad har i fået ud af at stoppe med at ryge hash og evt starte med at ryge hash også :)

Junior medlem

Geografisk sted: kbh
Jeg har ikke helt forstaeet men jeg har roeget hash nogle gange om ugen i 4 mdr og saa stoppet fra den ene dag til den anden og ikke haft nogen trang i et aar.

Titel:
Medlem

Sådan hvad du har fået ud af at stoppe .. altså er du blevet en bedre person eller dårligere (bare et eksempel) og sån .. hvad har ændret sig :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg har i flere år været cannabis misbruger - For ca 2 år siden stoppede jeg i knap 2 mdr. (jaja - patetisk) Men efter ca 3 uger uden røg, oplevede jeg en markant ændring i min motivation til div. ting blev forstærket, mine formuleringer klar forbedret og i det hele taget en masse fordele, jeg den dag idag ingen nytte drager af=)

Er selv tilbage på pinden, men kan klart tilråde dig at prøve en pause, for der er klare fordele!! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg havde et dagligt forbrug i næsten ti år, dog var mængderne forholdsvis små og jeg havde klare regler for hvornår jeg måtte ryge. Kun efter mørkets frembrud, ikke hvis jeg havde nogle planer og jeg måtte kun lave et normalt mix på en aften.
For lidt over et år siden opdagede jeg en aften at jeg ikke havde mere hash og gjorde ikke rigtigt noget ved det. Jeg rørte ikke hash (eller røg det) i de næste fire måneder uden at have nogen trang. I den tid steg min motivation for forskellige ting og jeg lærte igen at nyde forskellige sysler uden at være skæv. Det var virkelig rart.
Det har klart forbedret mit liv i den forstand at jeg ikke længere skal bekymre mig om at skaffe hash og når jeg så ryger nu, hvilket jeg gør fra tid til anden, så bliver jeg teenage-skæv igen på en trediedel af en joint, og har genopdaget de dybsindige sider af rusen igen. Ydermere er jeg nået til et punkt hvor jeg kan ryge hver aften i en uge og så stoppe efter det uden at mine tanker på nogen måde kredser om det.
Et moderat forbrug har for mig at se rigtigt mange fordele.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]