Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 22:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: acne
Junior medlem

Hej.

Nogen der ved om det at ryge hash i weekenderne kan påvirke acne?

Tak.

Thomas

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Tja man har jo en lyst til at spise slik og andet med sukker når man har røget, så på den måde kan det. Ellers tror jeg ikke.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Nøjs , jeg har da ikke særlig meget lyst til noget med sukker i .. det skal sku hellere være noget RIGTIG lægger sanwish eller sådan noget i den stil :lol: :lol:

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Peakeye skrev:
Nøjs , jeg har da ikke særlig meget lyst til noget med sukker i .. det skal sku hellere være noget RIGTIG lægger sanwish eller sådan noget i den stil :lol: :lol:

Præcis med en masse skinke en en god dressing ( eller en god pizza ) :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Siden cannabis udtørrer slimhinder er det slet ikke untænkeligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Efter jeg har røget en ordenlig omgang spiser jeg op til flere poser slik eller chips :D
det er så dejligt..!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tommerup, Fyn
Som der blev sagt tidliger, tror jeg også, at det er de ting man spiser..
Jeg har nemlig også hudproblemer efter en god omgang røg og det der høre til (slik, cola, chips og alt andet man har lyst til), og det er lige meget hvor meget af det jeg indtager...
Men lige så snart, at jeg ryger, og ikke har noget lækkert at spise i huset, slår min hud ikke ud...
Så mit råd er at spise sundt, altså frugt, grønt osv...
Jeg er godt med på, at det ikke er det man 100% har lyst til, men stiller sulten... :D

//JJH_DeUngeRebeller

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hold jer nu til emnet, drenge, og ikke snak om hvad I kan lide at spise.

Titel:
Medlem

hey

en af mine venner har røget meget hæftigt, og var utrolig bumset i ansigtet. Så kom der noget i vejen med pis test osv, så han røg ikke i noget tid.. bare efter 2 uge var hans ansigt næsten helt rent. Så begyndte han igen, og nu har han bumser overalt. Så det er meget tænkeligt

Titel:
Junior medlem

hej:)

dit problem lyder bekendt hos mig:)

min erfaring med det er, at når jeg ryger, bliver min hud irritabel, ved ikke rigtig hvordan ellers jeg kan beskrive det. min hud har dog ikke reageret vildt og begyndt at blomstre op, hvis du forstår, eller også er det fordi jeg ikke lagde mærke mærke til det, da jeg havde rigtig svær acne.

lige lidt off-topic.
hvis du har mange problemer med acne, så opsøg din læge og få snakket med ham/hende. jeg har lige været igennem den skrappe kur;) og min hun er helt glat og fin:) det kan virkelig være en rædsel at gå rundt med( den urene hud)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tommerup, Fyn
Hvass skrev:
lige lidt off-topic.
hvis du har mange problemer med acne, så opsøg din læge og få snakket med ham/hende. jeg har lige været igennem den skrappe kur;) og min hun er helt glat og fin:) det kan virkelig være en rædsel at gå rundt med( den urene hud)

Atter engang lidt off-topic.
Men den der behandling, som du nu har været igennem, er det den hvor alt druk og stofbrug er bandlyst?? Har nemlig været igennem en mild form for behandling, og de eneste det gav mig var en ekstrem mavepine...

//JJH_DeUngeRebeller

Senest rettet af JJHpower 21 nov 2007 13:34, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ifølge mig gør det ikke og har aldrig gjort det

Kan iøvrigt stærkt anbefale Basiron, bare husk den har en virkelig god evne til at afblege tøj o. lign.

Titel:
Junior medlem

det er den stærkeste behandling du kan komme igenne, du skal have taget blodprøver en gang i måneden.

Ang at beruse sig: der står på pakken, at overdrevent alkohol forbrug ikke er godt! noget i den stil, i må ikke hænge mig op på det, men det er hvad jeg kan huske. jeg var i behandling i lidt over 6 måneder. og i starten var jeg da også muggen over at jeg ikke måtte drikke, men de gjorde jeg nu alligevel, dog ikke så vvoldsomt, og ikke hver weekend osv. men det kunne sagtens lade sig gøre FOR MIG. alle mine blodprøver var bedre end gode. jeg både røg og drak i perioden jeg var i behandling.

men spørg endelig ind til det da jeg gerne vil hjælpe så meget som muligt

Hvass

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvass skrev:
det er den stærkeste behandling du kan komme igenne, du skal have taget blodprøver en gang i måneden.

Ang at beruse sig: der står på pakken, at overdrevent alkohol forbrug ikke er godt! noget i den stil, i må ikke hænge mig op på det, men det er hvad jeg kan huske. jeg var i behandling i lidt over 6 måneder. og i starten var jeg da også muggen over at jeg ikke måtte drikke, men de gjorde jeg nu alligevel, dog ikke så vvoldsomt, og ikke hver weekend osv. men det kunne sagtens lade sig gøre FOR MIG. alle mine blodprøver var bedre end gode. jeg både røg og drak i perioden jeg var i behandling.

men spørg endelig ind til det da jeg gerne vil hjælpe så meget som muligt

Hvass

Nogen navne på den kur osv? kom med lidt info tak :)

Titel:
Junior medlem

selve kuren hedder roaccutan, den indtages i kapsler 1-2 gange dagligt, men jeg var oppe på 3 gange dagligt, så det kan åbenbart også lade sig gøre.

der er en masse at læse om det på nettet så smider lige et par links:

http://www.netpatient.dk/roaccutan.htm

hmm kunne ikke finde andre links jeg synes er værdige. men hvis der er noget i vil have uddybet så sig endelig til så prøver jeg at få skrevet mere detaljeret

hvass

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvass skrev:
selve kuren hedder roaccutan, den indtages i kapsler 1-2 gange dagligt, men jeg var oppe på 3 gange dagligt, så det kan åbenbart også lade sig gøre.

der er en masse at læse om det på nettet så smider lige et par links:

http://www.netpatient.dk/roaccutan.htm

hmm kunne ikke finde andre links jeg synes er værdige. men hvis der er noget i vil have uddybet så sig endelig til så prøver jeg at få skrevet mere detaljeret

hvass

Hvor lang tid vare effekten? havde du nogen bivirkninger?

Titel:
Junior medlem

Billede

Titel:
Junior medlem

effekten efter man var holdt op med pillerne? hmm ca. 1 måned til 1,5 måned. de eneste bivirkning jeg havde var at mine læber og min hud tørrede utroligt ud da jeg var oppe på 3 piller dagligt, ellers tørrede de også meget ud, det kan være pain in the ass, men en god læbepromade så er man godt kørende. så ca. en måned efter jeg var stoppet var det helt væk og er helt tilbage til normalen igen, hvis man kan sige sådan.

der er mange bivirkninger ved det, bla er det blevet konstateret at man kan få depression, men risikoen er meget meget lav, mæns sædkvalitet kan også blive svækket UNDER BEHANDLINGEN og så skal gravide kvinder ikke bruge dem. der er en masse andre men kan ikke lige huske dem. som jeg har forklaret før så bliver der taget blodprøver en gang i måneden og hvis noget er galt stopper man. - og tror ikke de tjekker for thc, jeg røg meget tæt op ad prøverne og de sagde bare at mine tal var gode.

spørg endelig igen hvis der er nogle spørgsmål:)

hvass

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvass skrev:
effekten efter man var holdt op med pillerne? hmm ca. 1 måned til 1,5 måned. de eneste bivirkning jeg havde var at mine læber og min hud tørrede utroligt ud da jeg var oppe på 3 piller dagligt, ellers tørrede de også meget ud, det kan være pain in the ass, men en god læbepromade så er man godt kørende. så ca. en måned efter jeg var stoppet var det helt væk og er helt tilbage til normalen igen, hvis man kan sige sådan.

der er mange bivirkninger ved det, bla er det blevet konstateret at man kan få depression, men risikoen er meget meget lav, mæns sædkvalitet kan også blive svækket UNDER BEHANDLINGEN og så skal gravide kvinder ikke bruge dem. der er en masse andre men kan ikke lige huske dem. som jeg har forklaret før så bliver der taget blodprøver en gang i måneden og hvis noget er galt stopper man. - og tror ikke de tjekker for thc, jeg røg meget tæt op ad prøverne og de sagde bare at mine tal var gode.

spørg endelig igen hvis der er nogle spørgsmål:)

hvass

Det lyder jo slet ikke så effektivt hvis det bare vender tilbage igen.
Har ellers snakket med et par stykker hvor det næsten stopper med at komme igen også bare med Basiron cremen

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Flere råd om bumser!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]