Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DMT rygning?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Læste en interessant artikkel om rygning af DMT fra plantemateriale, på nettet.

Har nogle af jer prøvet det? Det skulle efter sigende give et meget kortvarigt, men meget bintenst trip.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Har ikke prøvet at udtrække DMT fra plantemateriale og ryge det, har dog røget knust Mimosa hostilis med en sjov, lille effekt.

Hvis du derimod udtrækker DMT'en, vil du kunne få en enormt heftig effekt ved rygning. DMT er stærke sager, og det virker selvfølgelig endnu kraftigere ved rygning.

Så er der også det faktum, at du ikke behøver en MAO-hæmmer, når du indtager DMT ved rygning, ligesom du skal, hvis det skal optages fra maven/tarmen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Minimal skrev:
Så er der også det faktum, at du ikke behøver en MAO-hæmmer, når du indtager DMT ved rygning, ligesom du skal, hvis det skal optages fra maven/tarmen.

Præcis! Jeg er ikke sikker på, om jeg tør kaste mig ud i det, men det tiltaler mig netop fordi man ikke behøver MAO-hæmmer, da dette kolliderer lidt med noget medicin jeg tager.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Bull Lee skrev:
Læste en interessant artikkel om rygning af DMT fra plantemateriale, på nettet.

Har nogle af jer prøvet det? Det skulle efter sigende give et meget kortvarigt, men meget bintenst trip.

Jeg har prøvet at ryge DMT, både ekstraheret fra plantemateriale og syntetisk. Det kræver hårdføre lunger at opnå et decideret gennembrud; røgen er krads og plastic-agtig, og man skal alligevel have optaget en del stof gennem lungerne på kort tid.
40-50 mg regnes normalt for en dosis som kan give en rigtig gennembrudsoplevelse hvis man ryger det effektivt. Hvis DMT'en er ekstraheret fra plantemateriale, kan røgen være ekstra krads, hvis der stadig er rester af voksstoffer tilbage. Det kan godt være det bare er mig som har lyserøde lunger, men jeg har haft svært ved at opnå rigtigt gennembrud ved rygning. Armene nægter bare at hæve piben til munden når man skal tage det afgørende sug...
Oplevelsen er ubeskriveligt intens, og varer mindre end 30 minutter. Tiden holder alligevel op med at fungere normalt det sted, så det gør ikke så meget.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
fortell mer, Prometheus!

jeg har noen yopo frø i skapet. det er steking og blanding og snorting opp i nesa gjennom et hult fugleben.
men du sier altså at jeg kan ryge det??

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jeg har også lige røget dmt, det var dog 5-meo-dmt, det er virkelig tungt for lungerne, men en fed og super intenst oplevelse :) . Men den er RIGTIG hård når man ikke ryger noget og hjertet pumper bare meget end jeg har oplevet før

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Portuz skrev:
jeg har også lige røget dmt, det var dog 5-meo-dmt

;) Det er to ret forskellige stoffer, selv om de har en del fællestræk - bl.a. den heftige acceleration. Og hvis du synes 5-MeO-DMT er hårdt for lungerne, vil du hade N,N-DMT; dosen er omtrent 5 X højere. De fleste som har prøvet begge dele mener at DMT minder mere om en "gængs psykedelisk" (men VOLD intens) oplevelse, hvor det er sværere at absorbere 5-MeO-DMT oplevelsen - det går så hurtigt at det er svært at hive særligt meget af oplevelsen med hjem.
Jackdowe> Jeg har hørt nogen sige at de har fået en effekt ud af at ryge yopo-frø, men jeg tror man skal ryge mange, og at det er en usædvanligt fæl røg man skal igennem for at opnå en tilfredsstillende effekt. Jeg har også hørt om en del som har prøvet det uden at få nogen effekt som var værd at skrive hjem om overhovedet. For at man skal kunne ryge/vaporisere DMT skal det helst være på ret ren form, enten syntetisk eller ekstraheret rimeligt rent fra plantemateriale.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
takk for et særdeles hurtigt svar!
til etterrettning

im ridn' easy.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]