Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg forsøgte for nylig sammen med en ven at ryge noget salvia 30x extrakt vi havde fra ebay (gælder vel ikke som forhandler, ellers sletter vi det bare drenge).
Vi havde 1gr som vi ville ryge på en lille vand bong. Vores mix bestod af ristet smøger og pot. jeg lavede først til 2 hoveder, en til hver. med ca. 50mg på øjemål så ret usikkert hehe. Jeg røg mit først, smagte mærkeligt og røgen var meget meget tyk. Jeg holdte røgen fra første sug ca. 10sek også pustede ud og tog et nyt med ild på hovedet, og holdte det i 30-40sek. også et til sug som jeg holdte omkring 1min. talte 10-9-8-7 etc etc inde i hovedet og det blev et helt trip i sig selv at holde det inde. MEN så sad jeg lidt og kiggede rundt.... ikke nogen som helst effekt, og min ven spurgte mig om det var tripperen, og jeg måtte ryste på hovedet, kunne dog mærke en meget mærkelig slags "high" i kroppen, anderledes end pot for sure.

Jeg gav bongen videre til min ven som røg, men han kunne ikke holde røgen i så lang tid men han begyndte hurtigt at små grine og sidde og stene over bongen. til min skuffelse skynde jeg lidt på ham for at få bongen igen, da han var blevet helt skudt af, og lavede mig et stort fedt hoved med omkring 100mg ca 1/10 af posen. Røg det og holdte røgen inde i ihvertfald 30-45sek hver gang. Jeg lagde mig på sengen og ventede på en effekt... Ingen. Jeg lavede endnu et hoved, og sagde hvis det heller ikke virkede gik jeg i seng. Jeg puttede ca. 1/4 af posen i et hoved... næsten kun rent extract med en lille smule pot. røg det og virkelig gjorde en indsats for at holde det til jeg næsten besvimede af luft mangel.. Stadig ingen effekt... Så satte jeg bongen fra mig og lagde mig op i sengen og slukkede lyset, til min vens glæde, som sagde nu kommer alle farverne... jeg selv sad og stenede en lille smule over lys keglen på loftet fra et sterin lys men mere kom der ikke ud af det...

Er der en forklaring på hvorfor det havde ingen effekt på mig? Har læst at man kan være lettere immun over for salvinorinerne men en større dosis er løsningen. Men det prøvede jeg jo uden held :(
Nogen der har nogle ideer til hvad vi/jeg gjorde forkert og muligvis råd til et andet forsøg med resten af posens indhold?
Det skal lige siges min ven trippede helt vildt på det, så det er ikke vores extract der var lort... tror vi.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Lad være med at blande pot og tobak i. Hash har intet at gøre med Salvia. Det passer simpelthen ikke sammen, efter min mening og erfaring. Men du burde nu have fået en virkning, du ikke skulle kunne være i tvivl om, hvis det virkede. Og det burde det have gjort i den mængde.
Men ja, mange mærker ikke noget første gang, og nogle får slet ingen virkning.
Der er self. også den mulighed at du er blevet taget ved næsen af forhandleren.
Men prøv at ryge det rent, hvor du ikke er påvirket af noget andet, om en uges tid eller noget. Og sørg for at have en tripsitter ved dig.

Der er iøvrigt masser af information her på siden, hvis du søger.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er ingen grund til at lave mix. Tag et hoved med 10x salvia, hvis du har 30x skal du nok passe på med doseringen, og hold luften godt inde når du suger hovedet - så burde du ikke behøve vente på effekten.

Titel:
Junior medlem

storm ligther, bong, ca. 0.25g (FOR EN SYG TUR) så hold det nede i 20 sec..

Så fatter du INTET

Titel:
Medlem

hej jeg vil nu osse mene at alvia er noget skod... jeg har røget både 5x 10x og 20x men aldrig fået nogen virkning.. og jeg som er pænt vant til og holde røgen nede.. fra mit bongmisbrug... så kan jeg ik forstå... kan der være tale om de fusker noget andet grønt i flasken.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
kan der være tale om de fusker noget andet grønt i flasken.

Flasken :?:

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Her er hva jeg har tidligere har skrvet i denne Post :wink:
Keta-Smølfen skrev:
prøvede selv salvia D. har får 2 dage siden for første gang. røg 150 mg. 20X ekstrakt på en gobbel bong.
allerede inden jeg havde nået og puste røgen ud igen var jeg bare blevet kastet over i en anden dimention og røg rundt igennem tid og og forskellige steder og dimentioner. var sku lidt skræmt på et tidpunkt.
havde ikk en storm lighter så vi satta bare 3 normale lightere til og det virkede altså lige så fint

det var dog også en rat stor dose jeg røg fand jeg så ud af bagefter, da jeg fik kigget efter på erowid. en max dose 20X ekstrakt ligger ca på 65 mg. og jeg røg så 150 mg. så check lige doserne inden i ryger :shock:

men er sku glad for at det ikk var slavia D. jeg startede med af "psykedeliske" stoffer. for det minder virkelig ikk om noget andet og giver et meget meget enderledes trip en nogle andre stoffer. tror at hvis jeg havde prøvet Salvia D. som noget af det første ville jeg ha været en del mere skræmt over andre stoffer forde det virkelig er så vildt og man har bare ingen kontrol overhoved over hva fandnen man foretager sig.

sys absolut ikk salvia D. er et begynders stof, det skal virkelig behandles med respekt :wink:

Men vil lige høre om i røg med storm lighter, alm liger eller hva' i gjorde ? vi brugte som sagt 3 lightere på en gang. Og det virkede sku må man sige :D
men ellers kan jeres salvia jo også ha været af dårlig kvalitet :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

30x Salvia burde virke fuldstændig sygt, så jeg tror I er blevet snydt.

Jeg lavede engang et acetone ekstrakt af Salvia på 11x, og jeg brugte herefter Erowid til at beregne mængden (de har et 5x eksempel). Jeg havde lagt op i en række bunker helt op til en begyndende Strong.

Jeg kom ikke engang igennem en Common målt i mængder, og det var bestemt ikke fordi jeg på nogen måde havde gjort det "optimale" (der er så meget fucking bullshit omkring indtagelsen af Salvia efter min mening...).

Min metode:

1. Stop den lille glaspibe med 11x Salvia (7-10 cm lang, lille hoved)
2. Sæt en helt almindelig lighter hen over bladmaterialet og hiv flammen ned over
3. Tag et ordentligt sug
4. Læg rygegrejet fra dig
5. Tæl langsomt op mens du går efter at have røgen i lungerne ca. 30 sekunder
6. Mærk effekten ramme hårdt omkring de 25 sekunder +/- nogle få sekunder
7. Hvis du ikke er helt oppe endnu, så put mere i piben og gentag proceduren.
8. Ud i galaxen - eller hvor dette mærkelige stof nu tager dig.

Hash, pot, tobak, mix, bong og stormlighter er unødvendig. Men bong er sikkert meget godt til de svagere former og herunder helt normale 1x blade.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Malkavian skrev:
30x Salvia burde virke fuldstændig sygt, så jeg tror I er blevet snydt.

Tror jeg også, men udspurte min ven om detajler ved salget, og han sagde noget om der havde stået "salvia incense", det betyder jo røgelse, men er det stadig "Rigtig" salvia til at ryge og bare et trick til at "snyde" lovgivning ligesom alle ethnogener har "not for human consumption" tag på, eller er det kun til røgelse et at, ja jeg ved sgu ikke hvad man vil med det, for røgen er jo pænt klam :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nåmen det var da godt din ven fik noget ud af det :lol:

Det er sikkert røgelse i har fået... Jeg tog 125mg af 5x ekstrakt på bong første gang og væggen blev revet væk bag mig...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]