Xpert skrev:
Ryg dansk hjemmedyrket, det er meget bedre. Forbyd sløvende dårlig kvali sumpe-hash!
Præcis. Det er også det jeg plejer. Eller god ryger, hvis der er nogen der byder. Det der undrer mig er bare at der overhovedet er et marked for det skidt. Ingen vinder noget på det. Pushere og smuglere skulle håndtere mindre mængder med samme gode fortjeneste = bedre forhold mellem potentiel straf og fortjeneste, og brugerne får bedre røg. Der er sgu aldrig nogen der har fået forkortet en fængselsdom fordi de solgte dårlig hash.
TheRagingPussy skrev:
Jeg bryder mig sgu ikke om din racistiske attitude min gode ven, men jeg kan godt give dig ret i at der findes hash der er så fantastisk skod så det burderyge i ovnen. snak dog ordentligt om invandrere istedet for dine racistiske hentydninger, regner du med at få sympati for dine smålige synspunkter på et offentligt fora?
Jeg tror lige vi to har talt forbi hinanden. Hvad mener du helt præcis? Hvis det er ordet "perle" er det så værre end nydansker eller noget som helst andet? Min pointe var sådan set at det er der jeg fandt fed kl 4 om natten i en dansk provinsby. Hvilket jo egentlig er en ganske fin service, som han også tog sig ganske godt betat for