Hvis jeg ryger (meget) hash/skunk ved siden af at jeg drikker til en hyggelig komsammen/festivas/etc. så bliver jeg gerne en smule mere indadvendt og vil hellere sidde og stene en smule og lytte til andre. Men kun hvis jeg ryger for meget til min tilstand.
En lille flok bajere og en smule sativa-dominant pot gør mig derimod virkelig i festhumør.
Jeg har haft samme problem for ca. 1 år siden, jeg kunne ikke rigtigt hygge mig hvis jeg tog i byen og røg som jeg plejede på det tidspunkt (dvs. rigtig meget) jeg havde ikke alkoholens samme glade virkning som normalt uden røg, jeg blev bare mere sumpet og folk der væltede rundt begyndte at kede mig
Jeg kan sagtens hygge mig gevaldigt kun på alkohol, men at tage i byen på begge bryder jeg mig ikke om mere. Ihvertfald ikke hvis jeg indtager en god portion god hash oveni. Derudover så bliver mindre ører yderst påvirkelige hvilket gør at musikken kan blive et voldsomt irritationsmoment, hvilket flere gange har gjort at jeg har været nødt til at gå udenfor eller tage hjem for at kunne holde det ud
Jeg har et par gange prøvet at lade være med at ryge den pågældende dag, men rusen var ikke det samme, men det kan tilskrives mit manglende indtag af THC og efterfølgende halv-abstinenser
Det resulterede i at jeg sjældent tager i byen da jeg ryger en del for tiden
Men 1 øl, et par hiv, 1 øl og et par hiv etc. hele aftenen virker fint. Eller loade en smule pot i tobak og lave en pakke smøger på maskinen som indeholder en meget lille dosis THC, men nok til at man kan mærke det tydeligt. Måske 0,1g skunk pr. smøg. Plejer at passe fint at kæderyge 4 smøger og tage 1 skolejoint mens jeg drikker med måde ved siden af
Jeg tror pointen af alt ovenstående var at indtag af sløvende hash med højt indhold af CBD/CBN med dertilhørende couch-lock gør at ihvertfald jeg hellere vil sidde ned og nyde min stener end at drøne rundt og feste, mens sativa-dominant grønt røg sparker mig op fra stolen igen