jaz0n skrev:
da jeg gik på efterskole gjord vi alt for ikke at blive nakket i det og der åd vi sæbe og drak citron og alt muligt og for det meste virket det faktisk selvom det hva være stygt at æde sæbe
Haha. Det hjælper intet at drikke citron eller æde sæbe. Så trådstarter lad endelig være med det.
Hjælper hellere ikke at drikke uanede mængder af vand hver dag (hvilket også kan blive en dødsårsag, så tænk dig om), da det som THC'en er blevet nedbrudt til, som de kigger efter, ikke er vandledende. Det hjælper faktisk kun at drikke vand lige op til prøven da du hermed fortynder prøven.
Mit råd er bare at fortynde prøven med vand, når du tager prøven, hvis du har mulighed for det. Ellers så bare drik rigeligt med vand inden og indtag noget B2 Vitamin(ser egentlig ikke nogen grund til dette, men hvis du vil være sikker?), hvilket vil farve dit tis gulligt, så det ikke virker mistænksomt at dit pis er helt vandet. (hvilket det nødvendigvis heller ikke gør, da dette er meget normalt)
Vil anbefale dig at søge herinde da der har været en del tråde om netop dit problem, i den tid jeg har været herinde.
EDIT: Fandt også dette i en 2 år gammel tråd.
Citat:
Der er kun EN 100% SIKKER måde og det er selvfortynding, dvs at man indtager en lille mængde af sin egen urin hver dag. Således fortyndes den narkoholdige urin dag for dag og efter blot ganske kort tid (2 -3 dage) kan der INTET narko spores længere.
Phibes udtaler dette omkring det
Citat:
Den er god nok. Ved gennedbrydning af metaboliterne i urinen vil der dannes kemiske forbindelser, som nedbryder THC'en i det nye urin.
Så du er velkommen til at prøve hvis du har mod på det.