Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg går på 2. HF uddannelse, og min studievejleder fortalte mig i dag at han havde hørt rygter om at jeg røg meget hash. Jeg sagde så at det hændede da engang imellem, men det er sådan at jeg har røget hver dag i lang tid.. jeg vil blive testet på et tidspunkt efter jul, så jeg må ikke ryge eller indtage nogen form for cannabis fra i dag eller morgen nærmest, så kan de vel spore det?

Så spørgsmålet lyder således. Er der noget man kan gøre for ikk' at blive busted (slette sporene eller reducere dem kraftigt), så jeg ikk behøver at tage en kold tyrker fra den ene dag til den anden?

- På forhånd tak!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hvis du ikke har bonget den 13 gange om dagen så stop med det samme... Så kan du måske nå det

Men nej der er ikke nogen vidunder-kur du kan bruge, udover fedtsugning og aftapning af alt dit blod... Hvis du søger herinde så er der en mulliard tråde om emnet med masser af gode råd. Du skal dog ikke regne med at du kan blive ved med at ryge.. Desværre

En anden gang så brug en overskrift der er lidt mere beskrivende, selvom den egentligt beskriver din situation ret OK.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Hvor i alverden står det skrevet, at man ikke har ret til en gymnasiel uddannelse, fordi man ryger hash? Går du på et specialgymnasium, måske et privat et (hvis sådanne findes)?

Jeg røg da jævnligt hash gennem hele min gymnasie tid, hvilket flere af mine lærere var fuldt indforstået med. Jeg kan ikke se, hvordan det skulle have konsekvenser for dig at blive testet positiv.

Ikke desto mindre, er det en dum idé at ryge, mens man studere, da man udentvivl nedsætter sine muligheder, for at gennemføre sin uddannelse efter bedste formåen.

Jeg synes du skal undersøge dine rettigheder mht. det her, men for en sikkerhedsskyld, bør du nok stoppe med at ryge, indtil du har fuldstændig styr på, om de har ret til at saktionere mod dig, hvis du bliver testet positiv. Det er dumt at ryge ud af 2 HF :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Bergthora skrev:
Ikke desto mindre, er det en dum idé at ryge, mens man studere, da man udentvivl nedsætter sine muligheder, for at gennemføre sin uddannelse efter bedste formåen.

Helt enig! Jeg skriver nu alligevel følgende løsningsmuligheder ned:

Ang. urintests findes der en del tråde om netop at snyde sig igennem. Udover at dyrke motion og drikke godt vand dagligt, så findes der en dyr løsning/overspringshandling. jeg ikke lige kan huske hvad hedder, men en drik til netop at snyde sig igennem urintests der skal intages på bestemte tidspunkter med en fasteperiode og virker i så og så lang tid. Findes på nettet (se evt. føromtalte tråde her på siden). Eller du kan bruge en erstatining af en art, hvilket der også findes instruktioner til. Et af dem lyder: brug en kammerats urin ved at gemme det på kroppen.

husk at det skal være lunt..

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
min kammerat skal have taget urin-test og han siger han bare skal drikke god damned meget konsentreret Zitron . passer det . :shock: :?:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nu ved jeg ikke lige hvad Zitron dækker over, men du kan jo prøve at kigge i nogen af de mange topics der allerede er skrevet om urinprøver.

Hint: Citron* ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Zitron :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor min krop nu end befinder sig
Hvis du først skal testes efter jul så burde der ikke være noget problem hvis du bare stopper nu. Men du kan jo kigge på de andre tråde der er omkring emnet og følger et par af rådene så kan det ikke gå helt galt :wink:

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
okay så det hjælper ikke det der Zitron halløj vil gerne vide det så jeg kan advare ham i at drikke en litter KONSENTRERET ZITRON fy for fanden man :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 4200
da jeg gik på efterskole gjord vi alt for ikke at blive nakket i det og der åd vi sæbe og drak citron og alt muligt og for det meste virket det faktisk selvom det hva være stygt at æde sæbe

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
jaz0n skrev:
da jeg gik på efterskole gjord vi alt for ikke at blive nakket i det og der åd vi sæbe og drak citron og alt muligt og for det meste virket det faktisk selvom det hva være stygt at æde sæbe

Haha. Det hjælper intet at drikke citron eller æde sæbe. Så trådstarter lad endelig være med det.

Hjælper hellere ikke at drikke uanede mængder af vand hver dag (hvilket også kan blive en dødsårsag, så tænk dig om), da det som THC'en er blevet nedbrudt til, som de kigger efter, ikke er vandledende. Det hjælper faktisk kun at drikke vand lige op til prøven da du hermed fortynder prøven.

Mit råd er bare at fortynde prøven med vand, når du tager prøven, hvis du har mulighed for det. Ellers så bare drik rigeligt med vand inden og indtag noget B2 Vitamin(ser egentlig ikke nogen grund til dette, men hvis du vil være sikker?), hvilket vil farve dit tis gulligt, så det ikke virker mistænksomt at dit pis er helt vandet. (hvilket det nødvendigvis heller ikke gør, da dette er meget normalt)

Vil anbefale dig at søge herinde da der har været en del tråde om netop dit problem, i den tid jeg har været herinde.

EDIT: Fandt også dette i en 2 år gammel tråd. :lol:
Citat:
Der er kun EN 100% SIKKER måde og det er selvfortynding, dvs at man indtager en lille mængde af sin egen urin hver dag. Således fortyndes den narkoholdige urin dag for dag og efter blot ganske kort tid (2 -3 dage) kan der INTET narko spores længere.

Phibes udtaler dette omkring det
Citat:
Den er god nok. Ved gennedbrydning af metaboliterne i urinen vil der dannes kemiske forbindelser, som nedbryder THC'en i det nye urin.

Så du er velkommen til at prøve hvis du har mod på det. :P

Titel:
Junior medlem

Mange tak for jeres svar, især til Kemal's helt konkrete svar. Jeg synes dog at indtage mit eget urin ville være for meget, føj for helvede.. men det lyder faktisk ret smart

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Tjalde Balle skrev:
Mange tak for jeres svar, især til Kemal's helt konkrete svar. Jeg synes dog at indtage mit eget urin ville være for meget, føj for helvede.. men det lyder faktisk ret smart

Kunne heller ikke selv finde på det. Men tja, du skal nok klare den alligevel. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
EDIT: Fandt også dette i en 2 år gammel tråd. :lol:
Citat:
Der er kun EN 100% SIKKER måde og det er selvfortynding, dvs at man indtager en lille mængde af sin egen urin hver dag. Således fortyndes den narkoholdige urin dag for dag og efter blot ganske kort tid (2 -3 dage) kan der INTET narko spores længere.

Phibes udtaler dette omkring det
Citat:
Den er god nok. Ved gennedbrydning af metaboliterne i urinen vil der dannes kemiske forbindelser, som nedbryder THC'en i det nye urin.

Så du er velkommen til at prøve hvis du har mod på det. :P

Tjalde Balle skrev:

sygt nok! godt tip, men tror ikke mange ville vælge den løsning, men hvis man er helt fuck'd kan det jo blive nødvendigt. :P
men du skal nok finde en løsning balle :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Prøv at søg på google efter en drik der hedder noget med Detox !

Men hvilken skole forlanger at man kan vise en en test ? Det er jo ikke en efterskole du går på...

Men jeg tror zgu ikke at zitron i enz tiz hjælper zærlig meget på zagen :roll: I hvert fald ikke hviz man drikker det måzke hviz man hæler det direkte ned i tezten..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ths skrev:

Men hvilken skole forlanger at man kan vise en en test ? Det er jo ikke en efterskole du går på...

Men jeg tror zgu ikke at zitron i enz tiz hjælper zærlig meget på zagen :roll: I hvert fald ikke hviz man drikker det måzke hviz man hæler det direkte ned i tezten..

Skal så lige nævnes at dette 'vidundermiddel' koster en mindre formue. :)

Titel:
Medlem

Egentligt lidt mærkeligt at de vil teste, når du nu har indrømmet at du ryger en gang imellem..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
kemal skrev:
ths skrev:

Skal så lige nævnes at dette 'vidundermiddel' koster en mindre formue. :)

Ja,men det er vel bedre end at blive smidt ud af skolen hvis det er alternativet :wink: Selvom jeg kan ikke forstille mig at man kan blive smidt ud af skolen for at ryge den fede i fritiden...

Titel: Mmm...
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tommerup, Fyn
Ingen skoler har krav på urintest... Altså med mindre, at du har skrevet under på en kontrakt, hvor dette emne indgår... Selvfølgelig kan skoler for kriminelle og misbrugere kræve sådan en test, da det er det som ligger til grund for deres ophold... Og hvis skolen kræver oplysninger af den art, er jeg ret overbevist om, at du kan sagsøge dem...
Skal lige siges, at informationenerne kommer fra en jurastuderende.. Så det er ikke bare et skud i togen... Men han var dog ikke 100% sikker....

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg er meget sikker på at skolerne ikke har noget at sige til folks fritidsforbrug.

Hvis du ryger hash efter skole er det eneste krav fra skolen kun at du skal kunne passe dine sager, ellers vil du som alle andre blive smidt ud. Hvad du så end foretager dig er ikke deres problem.

Hvis du derimod ikke kan passe dine sager, eller ryger i skoletiden, har lærerne indirekte pligt til at få dig på rette kurs hvis du er under 18 år.

Du skal snakke med din vejleder og fortælle ham hvordan netop dit forbrug foregår, og samtidig understrege at det ikke har nogen effekt på din skolegang (hvis det altså er sådan). Du skal gøre ham opmærksom på at du har styr på forbruget, og endnu engang understrege at skolen blot er et uddannelses-sted, hvor du tager din uddannelse, så hvilke interesser du har i din fritid er ikke relevante for din uddannelse.

Men kun hvis det virkelig er sandt, at dit forbrug ikke går ud over din uddannelse og at din gennemsnitskarakter ligger på et nogenlunde niveau. Hvis ikke så fortæl at du fornylig har lagt røgen på hylden og at du har tænkt at give den en skalle.. Og stå ved det!

Skille linien for hvor vidt man er "gammel nok" eller i det hele taget "parat" til at ryge, handler om hvor vidt man kan passe sine daglige pligter. Hvis røger bliver en hindring i hverdagen, skal man automatisk kunne holde den på afstand.

Håber du kunne bruge det til noget og undskyld diverse grammatiske fejl.. Det er bangens skyld.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]