Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 21:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hejsa

De gange jeg har prøvet at ryge cannabis har det altid været skunk - og hvis der så har været noget hash har vi bare puttet lidt af det i også... Og det har altid været "rent", altså ikke med tobak... det bryder jeg mig ikke om.

Jeg synes det har været rarest de gange, hvor jeg har prøvet det alene, og bare daffet rundt en tur i byen eller cyklet rundt ude "på landet" (ved marker)... Det er dog ikke altid så rart at være steder med mange folk fordi det er som om mit syn "zoomer" lidt på et tidspunkt i rusen... Jeg kan f.eks. kigge på en lygtepæl, og så zoomer mit syn tæt på den... det er ikke helt nemt at forklare. Når jeg har prøvet det med venner har jeg bare fået det lidt neder... det hjælper dog at ligge og kigge på loftets flotte mønstre.. :P

Gør jeg noget forkert? Jeg mistænker det (efter hvad jeg har læst) for at være indica domineret skunk (som skulle give "stener").. jeg har nemlig aldrig følt mig sådan rigtigt "høj".. bare fået halvmystiske oplevelser. Men de oplevelser jeg har haft alene har da været sådan okay... :)

?

Hov jeg glemte lige at nævne.. jeg synes ikke jeg er så god til at snakke når jeg har røget.. og jeg prøvede at danse den anden dag men var meget langsom og kunne ikke helt følge med i den ellers ret langsomme dans. :P

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Du ryger for meget lyder det som om...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Hash og skunk kan give et stort bodyload, hvilket i nogle tilfælde lidt fjerner opmærksomheden fra de mentale påvirkninger, og så tager det også lidt tid at lære rusen at kende.
Har aldrig været den store fan af at ryge udendørs, så jeg vil nok foreslå at du prøver indendørs, alene eller med en god ven, og så har en masse lækkert musik, helst i den mere rolige ende af spektret.
Så tror jeg du kommer til at opleve rusen bedre.
Om ikke andet, så er det i hvert fald et forsøg værd :)
Forudsat du har tænkt dig at prøve igen...

Titel:
Dedikeret medlem

Mr.Ambient skrev:
Du ryger for meget lyder det som om...

Det er bare ca. 0,2 - 0,3 gram skunk... :?: :?:

Nomad jeg har prøvet både ude og inde.. har foretrukket ude :)

Titel:
Medlem

Prøv dig frem. det kan sagtens lyde som om du ryger noget indica domineret skunk.
Men :!: du styrer selv din skævert til en vis grad. jo mere du tillader dig selv at stene jo mere stener du (zoomer ind på lygtepæl).
Om du er til at ryge med venner eller alene må du finde ud af med dig selv.
nogle foretrækker en udafvendt skævert andre at fordybe sig i sig selv. Det med at snakke når man er skæv kan godt fucke.
Jeg lyder efterhånden selv som en sprog spasser når jeg ryger bong hvilket jeg ikke gjorde lige da jeg startede.
Mundvand har meget at sige. hvis du sidder og tørker kan det godt være svært at tale rent.
Prøv dig frem =)
Ps. hvis du har oplevet dårlige oplevelser ved at være skæv i større sammenhænge så lad vær. det kan sagtens blive ret så ubehageligt hvis ens tankegang får lov til at løbe med ens fornuft (taler af erfarring)
Pps. se om du kan få fat i noget dansk udendørs pot. det giver som regl et mildt euforisk og energisk trip. dog kun ved første joint.

Titel:
Dedikeret medlem

Hurby skrev:
Prøv dig frem. det kan sagtens lyde som om du ryger noget indica domineret skunk.
Men :!: du styrer selv din skævert til en vis grad. jo mere du tillader dig selv at stene jo mere stener du (zoomer ind på lygtepæl).
Om du er til at ryge med venner eller alene må du finde ud af med dig selv.
nogle foretrækker en udafvendt skævert andre at fordybe sig i sig selv. Det med at snakke når man er skæv kan godt fucke.
Jeg lyder efterhånden selv som en sprog spasser når jeg ryger bong hvilket jeg ikke gjorde lige da jeg startede.
Mundvand har meget at sige. hvis du sidder og tørker kan det godt være svært at tale rent.
Prøv dig frem =)
Ps. hvis du har oplevet dårlige oplevelser ved at være skæv i større sammenhænge så lad vær. det kan sagtens blive ret så ubehageligt hvis ens tankegang får lov til at løbe med ens fornuft (taler af erfarring)
Pps. se om du kan få fat i noget dansk udendørs pot. det giver som regl et mildt euforisk og energisk trip. dog kun ved første joint.

Hvorfor kun ved første joint?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]