Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Kratom
Medlem

Hey har netop fået mig en pose kratom, har aldrig prøvet det før så vil lige spørge:

- kan kratom bare spises så uden videre? hvis nu man ikke har løst til at lave te :)

- er det noget kratom ikke må blandes med? :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
God fornøjelse med at æde 5g tørre blade... Jeg har dog aldrig prøvet uden at lave the, men hvad er problemet med det? Evt. lad theen trække, køle af og kyle hurtigt ned hvis du ikke kan klare at drikke the ;)

Jeg ville ikke blande det med store mængder alkohol, benzoer eller massive doser heroin, men en smule cannabis gør absolut ikke oplevelsen værre. Dog kan det blive en smule ubehageligt hvis man indtager for meget af kratom/THC. Her taler vi måske 7-8g gode blade og en velvoksen dosis røg

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Xpert: Er der nogensinde noget du har indtaget uden en velvoksen dosis røg :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
DeHades skrev:
Xpert: Er der nogensinde noget du har indtaget uden en velvoksen dosis røg :D

Haha skulle lige tænke lidt over det. :lol: På DXM og meget meget store mængder ethanol undgår jeg helst røg

Men ellers er det en yderst fin enhancer til de fleste ting ;)

Btw. glædelig jul alle sammen, smutter på juleferie om 10 sek.

Titel: Re: Kratom
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
LSK skrev:
Hey har netop fået mig en pose kratom, har aldrig prøvet det før så vil lige spørge:

- kan kratom bare spises så uden videre? hvis nu man ikke har løst til at lave te :)

Ja, du kan grinde kratom til pulver og putte det i gelcaps, det virker mindst ligeså godt som at lave te på det.

Citat:
- er det noget kratom ikke må blandes med? :)

Jeg har ikke umiddelbart stødt på noget, som kratom er potentielt farligt at blande med, men hvis du har nogle konkrete blandingsforslag kan du altid spørge herinde, så er der nok nogle som har en kommentar til det. Personligt ville jeg heller ikke indtage store mænger alkohol sammen med kratom.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Personligt har jeg succesfuldt indtaget Kratom oralt, men den største effekt kom næstkommende morgen(meget specielt at vågne op basket). Det var vidst 5gram mordet blade.

Derudover bør kratom, efter min opfattelse, ikke så gerne blandes med alkohol, mener lige umiddelbart at det nedsætter følelsen af beruselse - således man pludseligt bliver forfærdeligt fuld.
Men er ikke sikker, det er noget tid siden, desværre.
Mon ikke Juleferien skulle bringe en god 10grams dosis på banen!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Kratom er et opioid, så lad være med at blande det med alkohol, benzodiazepiner, andre opiater/opioider og downers generelt! Det øger risikoen for overdosis.

Desuden har det, ligesom andre opioider, et afhængighedspotentiale som skal tages alvorligt. Hold dig til en gang eller 2 om ugen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jim fear skrev:
Kratom er et opioid, så lad være med at blande det med alkohol, benzodiazepiner, andre opiater/opioider og downers generelt! Det øger risikoen for overdosis.

Desuden har det, ligesom andre opioider, et afhængighedspotentiale som skal tages alvorligt. Hold dig til en gang eller 2 om ugen.

Overdosis af alkohol m.v., eller kratom?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Overdosis af alkohol/benzo/opiater som kratom forstærker... Jeg har aldrig hørt om nogen alvorlig overdosis af kratom alene, folk bliver svimle og knækker sig og så er det det.

Titel:
Medlem

hvordan laver i jeres kratom te? :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

LSK skrev:
hvordan laver i jeres kratom te? :D

Fat en gryde og sæt vand i kog, godt med citronsaft i for lidt syre. Når det koger drysses kratomen i, og det koger så lige et kvarters blad, hvorefter væsken hældes fra, og bladende gemmes.
Så er det bare, at komme en ny portion vand og citron ned til bladende, og de får så lige et kvarters koger mere.
Så er det blot at hælde væsken fra igen, fjerne bladende og koge væsken ind(hvilket jeg aldrig har tålmodighed til, desværre) og så er det færdigt!

Men jeg ved ikke om min fremgangsmåde er overkill(?).

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay, shit, jeg afvejer bare mellem 3 og 4 gram knuste blade, putter dem i sådan et metal te-filter og så i en kop med kogende vand over. Lader det trække i 10 min.

Titel:
Medlem

det gjore jeg også igår og fik ingen virkning? :S
kan jeg have fået lorte kratom? jeg har endnu ikke fået nogen virkning og har prøvet 2 gange? :S

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jim fear skrev:
Okay, shit, jeg afvejer bare mellem 3 og 4 gram knuste blade, putter dem i sådan et metal te-filter og så i en kop med kogende vand over. Lader det trække i 10 min.

Giver det en god rus, føler du, at du får nok ud af din dose?

LSK skrev:
det gjore jeg også igår og fik ingen virkning? :S
kan jeg have fået lorte kratom? jeg har endnu ikke fået nogen virkning og har prøvet 2 gange? :S

Hvilken dose brugte du?

Titel:
Medlem

første gang 3-4 g og anden gang 5-6 g

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

LSK skrev:
første gang 3-4 g og anden gang 5-6 g

Hmm.. Hvertfald den sidste dose burde virke.. Den fejl kan jeg ikke lige umiddelbart forklare.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Jeg tog kratom for første gang for ca. 14 dage siden. Knus bladene i en morter til et fint pulver og rør det i noget drikkeligt (jeg brugte kakao). Drik det PÅ TOM MAVE i en dosis af 3-4 gram. Vent så en times tid og drik evt. 2-3 gram mere hvis du føler for det. Det ser lige ulækkert ud, men smager faktisk ikke så slemt. Skål! :shock:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: KBH
Jeg lader vandet koge op og skruer derefter varmen ned til det simrer, hvorefter jeg rører noget citronsaft og derefter kratom i. Det lader jeg så stå og simre i en 15-20 minuter hvorefter jeg stiller det til at køle af. Smagen er ikke den bedste (desto mere potent din kratom er, desto mere bitter vil den smage) meeen efter at have drukket kratom regelmæssigt i 2 år er jeg blevet hærdet ;-)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
YLH skrev:
Jeg lader vandet koge op og skruer derefter varmen ned til det simrer, hvorefter jeg rører noget citronsaft og derefter kratom i. Det lader jeg så stå og simre i en 15-20 minuter hvorefter jeg stiller det til at køle af. Smagen er ikke den bedste (desto mere potent din kratom er, desto mere bitter vil den smage) meeen efter at have drukket kratom regelmæssigt i 2 år er jeg blevet hærdet ;-)

Må jeg spørge om hvor regelmæssigt? Ville bare høre om du var bekendt med det store afhængighedspotientiale kratom har. Kratom kan være en bitch.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: KBH
kemal skrev:
YLH skrev:

Må jeg spørge om hvor regelmæssigt? Ville bare høre om du var bekendt med det store afhængighedspotientiale kratom har. Kratom kan være en bitch.

Ja selvfølgelig, har oplevet dets skyggeside og det er ikke rart. Plejede at drikke kratom en 2-3 gange om ugen, til tider mere og op til to gange om dagen. Nu rører jeg det med en 12 dages mellemrum, for det meste lidt mere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]