Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Jeg bruger faktisk ikke andet, de kommer i pakker med 12 ad gangen og man sparer en masse en masse tid, har faktisk aldrig lært at rulle en ordentligt joint. Det eneste problem jeg har med de købte er at jeg synes de lidt oftere brænder skævt.

Men hvor mange af jer bruger dem egentlig? Og hvad synes i om dem i forhold til hjemmelavede cones?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Brugte altid færdigrullede til at starte med, men nu er det sådan lidt hip som hap, de er gode hvis man lige hurtig skal ha lavet en pind og ikke er for skarp til selv at rulle :P Men synes det er hyggeligere + papiret er tyndere når man selv ruller en med f.eks. OCB..
Er det Fly Cones du bruger ? Har prøvet 2 forskellige færdigrullede Fly og så nogle der vist bare hedder Cones i en orange / hvid pakning, der synes jeg Fly er de bedste / tyndeste men de andre kan man få i 12 - 30 - 50 - 70 pakker sku jeg mene :)

Titel:
Medlem

Jeg bruger dem der er i en orange/hvid pakning, har dog aldrig set Fly cones før, men jeg prøver en anden kiosk næsten gang jeg skal have cones så :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ta og gør det :) Jeg synes ihvertfald selv de er en del bedre kval :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Rul da jeres egne cones og køb filtertips i stedet for en 10'er. Så slipper man også for 2 lag papir på sin joint hvis man ruller omvendt....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Færdige cones er okay hvis man ikke går så meget op i det og bare vil være skæv, der er jo en kunst i at kunne rulle en god joint og finde ud af hvordan lige den slags cannabis du har fat brænder bedst, det kommer an på mange ting, papir,filter og hvordan den bliver stampet og nulret til perfektion.

Prøv at køb nogle pakker og kom i gang med det, det gir respekt kan jeg love :D 8)

Har et godt til til filtre, køb en pakke spillekort et sted, måske tigeren til ja 10 kr så er der lige 50+ gode lange filtre istedet for de korte som mange bruger.

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har faktisk aldrig brugt et færdigrullet cone, jo selvfølgelig har jeg røget dem, men har altid rullet mine egne joints selv. Det er vel på en måde en del af det, ikke bare at ryge for at blive pisse skæv, men at sidde og hygge sig lidt med det - det må gerne tage lidt tid:) hvis man er sammen med venner

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Jeg bruger altid færdigrullede cones, fordi det er nemt og fordi jeg ikke er særlig god til at rulle selv.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Heh ja det er sku lækkert selv at kunne rulle en pind og sådan, men må da indrømme at hvis jeg begynder at blive halvskæv eller bare er træt kan jeg sagtens ha svært ved at brygge en pind sammen, så er det sku lækkert at have en færdiglavet cone til at ligge i nødstilfælde :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det kommer jo igen an på hvad man er vant til, har jeg personligt aldrig nogen problemer med at rulle et cone, synes sku altid de sidder der hvis jeg har et joint rør og noget papir, ligemeget om jeg har skæv, stiv, blæst, whatever (Med få ungtagelser selvfølgelig - feks. efter gode doser af noget psychedelisk)

Titel:
Medlem

Wow, da jeg ville prøve og finde ud af hvad firmaet der laver de cones jeg bruger hedder fandt jeg denne her video :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
fe_faqet skrev:
Wow, da jeg ville prøve og finde ud af hvad firmaet der laver de cones jeg bruger hedder fandt jeg denne her video :shock:

Var i caboon for ikk så længe siden.. der så jeg også godt de cones der... men købte istedet meter papir så jeg helt selv ku bestemme længden ;)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Højt, højt oppe
Jeg syntes der er et eller andet hyggeligt over at lave sit eget cone, så bestemmer man også selv størrelsen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Nogle af mine venner bruger dem, men foretrækker nu engang at lave mine egne, kan godt lide at rulle den perfekte joint, og så bestemmer man selv størrelsen.

Måske kunne jeg finde på at købe en af de der store cones, ellers kunne en omgang meterpapir jo ordne det.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
De der kæmpe-cones har man da kunne købe længe her hvor jeg bor!?!? Dog ville jeg nok foretrække flere af almindelig størrelse fremfor sådan én stor satan der...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Jeg plejede kun at bruge dem, når jeg lige fik stukket nogle i hånden..
Hvis man er typen der ryger hver dag, så er det lidt nemmere at rende rundt med en pakke OCB og en filtertips-bog, end sådan en pakke med 30 færdiglavede.. :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Puha færdigrullede cones er kun gode til noobs og folk med hang til høje doser LSA :P

synes de er alt for tynde, med det mener jeg at der er små huller i så jointen varer længere. Hvis man suger i sådan en svend så kan man mærke at der kommer en del falsk luft med ind...

Men hvis man ikke har andet, det blæser/regner og er koldt eller at man er motorisk ukampdygtig pga. voldsomme doser psykedelika så er de fine nok

Men vil til hver en tid foretrække hjemmelavede... Også til de store som man kan købe.. Meterpapir rocks i den sammenhæng. Vil dog også til hver en tid foretrække 10-15 små end 1 stor

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Xpert skrev:
Hvis man suger i sådan en svend så kan man mærke at der kommer en del falsk luft med ind...

//Off-topic//
Okay, nu har vi siddet og henholdsvist disset og grinet ad en medryger på det groveste, pga han blev ved med at sige til en n00b-ryger, at han sugede "falsk luft" ind i lungerne, da han røg bong, og derfor ikk' kunne få al røgen ned..
Falsk luft? Menes der ikke bare.. Luft? Er man ikk' lidt hardcore ryger, hvis luft er falsk luft og røg så er luft hehe? :lol: :joint:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Falsk luft betyder at der kommer luft med ind når man suger andre steder end i gennem gløden der helst skal være den eneste/største kilde til luft (og aktive stoffer selvf.)

Falsk luft i en joint kan være at der er en revne, der er gået hul eller jointen på en anden måde er beskadiget. Luften vil derfor ryge ind i af hullet, hvilket gør det sværere at suge på jointen da den er "sprunget læk"

Det samme gælder bong, ren stempelrøg er det bedste (når alt slutter helt tæt ved samlinger/hoved) og røgen bliver mere koncentreret uden at kradse

Light-smøger indeholder et "filter" før filteret med en masse huller... Disse giver "falsk luft", mindre røg og derved mindre nikotin pr. lunge = Lightsmøg

Hvis du har prøvet at suge sodavand gennem et knækket sugerør som barn, det er lidt samme følelse :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt der ude hvor køerne har nummerplade på.
færdig rullede cones er noget lort. lær at lav dine egne cones de er meget bedre, altså hvis man er god til det(er nemt at lære).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]