Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 06:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey jeg har et spørgsmål til et vædemål, med en af mine kammerater.
Er det ikk' også rigtigt psychedelia.dk at hvis man skal tjekke hashish kvalitets mesigt bare sådan så gog kvalitet(Chocolate;):
Begynder at

Brænde MEGET nemt
ELLER
Bubler.

Hvorimod min ven påstor at det bare skal blive en lille smule bæødt og fyge lidt, SELVOM man holder en lighter ind over klumpen i 20(WTF?:O)

Kan sku' da' ikk' passe.
På forhånd tak psy:

God Ryger;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

God hash bliver man meget skæv af, det er vist den bedste måde at finde ud af det på..

Intet angreb, men det er altså lidt svært at forstå hvad du skriver med de () der :)

Senest rettet af Portuz 22 feb 2008 00:06, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
i har begge to ret. god hash brænder nemt, og bliver blødt hvis opvarmet. hvis der er tale om rigtig god hash som indeholder meget olie kan det også let begynde at boble. hvorvidt det brænder og bobler, eller bare ryger lidt og bliver blødt, er sådan set bare et spørgsmål om hvor meget det bliver opvarmet med lighteren.

men der skal en rigtig god hash til før det begynder at boble, alt slags hash skulle gerne blive blødt når det bliver varmt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Blød hash kan sagtens være dårlig. Læs Hash guiden som er sticky(tredje øverste post) i det her forum. Der står alt om kvalitets testing.

Og til god hash skal der ikke mere en krops varme, så hvis du skal have lighteren frem før du skal tænde jointen så er det ikke så godt hash du har fået fat i.

Mvh Mikkel

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
http://psychedelichosting.info/xp3rt/hashguiden <--- Ny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Xpert skrev:

Kan han jo bare ikke bruge til så meget endnu, da du ikke har fået skrevet noget rigtig konkrekt omkring kvalitetstjek. Men dejligt at se at der er blevet lavet lidt om i selve guiden.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
kemal skrev:
Xpert skrev:

Kan han jo bare ikke bruge til så meget endnu, da du ikke har fået skrevet noget rigtig konkrekt omkring kvalitetstjek. Men dejligt at se at der er blevet lavet lidt om i selve guiden.

Man kunne også kigge under ICE hvor der står en del omkring bubble- og ikke-bubblehash :)

Men rolig nu, har skrevet til jeg er blevet helt skeløjet de sidste par dage.. Skal nok komme mere :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Sidder netop nu og ryger en god pollen som bobler hvis jeg holder lighteren et par cm fra. Det er for det meste den kvalitet jeg ryger, jeg gør det ligeså meget for smagen som for rusen. Skal siges at jeg ryger ikke så ofte, kun i weekenderne normalt, og jeg får det til en meget favorabel pris.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Xpert skrev:
kemal skrev:
Xpert skrev:

Man kunne også kigge under ICE hvor der står en del omkring bubble- og ikke-bubblehash :)

Men rolig nu, har skrevet til jeg er blevet helt skeløjet de sidste par dage.. Skal nok komme mere :)

Var da overhovedet heller ikke ment som et angreb på dig, synes du gør et godt stykke arbejde, ville bare lige gøre dig opmærksom på det. Havde ikke luret det med at kigge under ICE, prøver jeg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]