Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey ja ser i igåer fyrede vi den fede, vi var 3 mand og der var 0,66g i, den var perfekt laved.
Min ene ven ryger normal til dagligt cigaretter og ja han indhalere normalt, og han inhalerede også igår, ja vi lavede sågar indianer, men da tha spliff var færdig var mig og en anden helt væk dejlig skæve, den anden beskrev det som at han så hallu. og han stod og sagde"hold kæft hvor jeg er skæv, jeg har det som at gå på skyerne", men så 5- højst 10 min. senere sagde han "hvorfor virker hashish ikk på mig jeg er overhoved ikk skæv" mig og min anden væn var i drømmeland.
Nogen der har et svar?

God Ryger;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Du er ikke den eneste der har spurgt om det før:
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=22728
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 1c4b2761b9

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Selvsamme snak var oppe for lidt siden. Tag et kig på http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=22728 og se om du kan genkende nogle af tingene.

Held og lykke med at få din ven skæv :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
ret forvirret indlæg. først siger du din ven var så skæv at han fik halluer og bagefter siger du så at han ikk kan blive skæv:S

Titel:
Medlem
Brugeravatar

extanor skrev:
ret forvirret indlæg. først siger du din ven var så skæv at han fik halluer og bagefter siger du så at han ikk kan blive skæv:S

Jeg fik det heller ikke, men kunne forestille mig han mente at ham og hans ene ven fik halluer mens den tredie ven ikk kunne blive skæv.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Nastyinc skrev:
extanor skrev:

Jeg fik det heller ikke, men kunne forestille mig han mente at ham og hans ene ven fik halluer mens den tredie ven ikk kunne blive skæv.

Det er den samme han snakker om.

Citat:
han stod og sagde"hold kæft hvor jeg er skæv, jeg har det som at gå på skyerne", men så 5- højst 10 min. senere sagde han "hvorfor virker hashish ikk på mig jeg er overhoved ikk skæv"

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Nastyinc skrev:
extanor skrev:

Det er den samme han snakker om.

Citat:
han stod og sagde"hold kæft hvor jeg er skæv, jeg har det som at gå på skyerne", men så 5- højst 10 min. senere sagde han "hvorfor virker hashish ikk på mig jeg er overhoved ikk skæv"

Ja okay, min fejl :wink:

Men altså, hvis han var så utrolig skæv til at starte med kan det bare være det ikke virkede så længe, grundet han ikke fik nok, eller hvis han måske ikke holdte røgen i lungerne.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
ved jeg er sen på den..

men this1isright du skal sgu lade være med at starte alle din indlæg med hjælp. Det er pisse irriterende at tro der er noget galt, og så har du bare en ven der ikke kan blive skæv altså.

Og så husk at bruge søgemaskinen, de fleste af dine tråde ender alligevel med at folk henviser til den.

mini

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]