Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej jeg er en dreng på 14 år fra sønderborg, og jeg vil utrolligt gerne prøve at ryge noget hash :) men jeg har nu læst nogle indlæg her på siden og læst om at det kan være meget urent :-/ det er jo ikke lige noget urent hash jeg er ude efter, da jeg gerne vil have noget ud af det :)
men er der nogle der har en ide til hvor jeg kan få fat på noget ordentligt hash i sønderborg?

Mod: Psychedelia er ikke til anskaffelse af stoffer. LÆS regelsættet på forsiden og postguidelinen.

Titel:
Medlem

hold dig li noen fødselsdage først

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Det må vi ikke fortælle dig herinde, psy.dk er ikke til anskaffelse eller salg af stoffer. Så mit svar er til dig: Find ud af det selv.

Men der er altid en risiko for 14 årige der ryger...

Titel:
Junior medlem

fe_faqet skrev:
Det må vi ikke fortælle dig herinde, psy.dk er ikke til anskaffelse eller salg af stoffer. Så mit svar er til dig: Find ud af det selv.

Men der er altid en risiko for 14 årige der ryger...

hmm. okay vil jeg prøve så. må i fortælle en cirka pris? altså jeg er blevet tilbudt, men det var 500kr pr gram så der sagde jeg nej tak :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Citat:
PSYCHEDELIA ER IKKE TIL Anskaffelse og køb/salg af rusmidler – forsøg på dette fører til øjeblikkelig udelukkelse.
Diskussion af Ecstasy-piller – dette er ikke en del af Psychedelia's område.

Prisdiskussion er heller ikke tilladt.

Desuden, hvis du kun er 14, burde du ikke indtage nogen former for stoffer endu.

Hverken hash eller alkohol.

Titel:
Junior medlem

Jugg skrev:

der er mange på min alder som drikker alkohol vil jeg lige sige. de fleste faktisk, har været fulde mindst en gang. hvertfald dem jeg kender

Titel:
Moderator
Brugeravatar

bok11 skrev:
Jugg skrev:

der er mange på min alder som drikker alkohol vil jeg lige sige. de fleste faktisk, har været fulde mindst en gang. hvertfald dem jeg kender

Men der er tit forskel på realitet og hvad man burde gøre. Jeg drak da også alkohol som 14-årig, men det er generelt ikke så smart at indtage rusmidler i så ung en alder, eller i hele taget.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
bok11 skrev:
Jugg skrev:

Der er også millarder af fluer der spiser lort, men det gør det da ikke til en god ting.

Titel:
Junior medlem

BisMann skrev:
Men der er tit forskel på realitet og hvad man burde gøre. Jeg drak da også alkohol som 14-årig, men det er generelt ikke så smart at indtage rusmidler i så ung en alder, eller i hele taget.

nej det er jo ikke sndt for kroppen at indtage rusmidler, men der er da mange der klarer det fint alligevel. og det er jo en privat sag om man gør det eller ej :) og da jeg har læst meget om hash, under et project til skolen, og også i alt almindelighed og stadig har lyst til det så syntes jeg selv at det er iorden.

Titel:
Medlem

fe_faqet skrev:
Der er også millarder af fluer der spiser lort, men det gør det da ikke til en god ting.

Fedt eksempel :D

Men når du engang får fat i noget hash syntes jeg da klart at du skal rense det med Isopropylalkohol.. Kan købes i matas for næsten ingen penge..

Du kan bare spørge ind til det, når du engang får noget urent hash..

Titel:
Junior medlem

Erik T. Ion skrev:
fe_faqet skrev:

Fedt eksempel :D

Men når du engang får fat i noget hash syntes jeg da klart at du skal rense det med Isopropylalkohol.. Kan købes i matas for næsten ingen penge..

Du kan bare spørge ind til det, når du engang får noget urent hash..

mange tak :) vil jeg gøre.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Relax... hvorfor er det du vil prøve det? tænk på at hash har bivirkninger og du ønsker ikke senere i livet at starte din hashryger tid som 14 årig! det er okay du er nysgerig men vent til du en dag for tilbudt en joint smag lidt på den der er ingen grund til at selv at rende rundt.

Titel:
Junior medlem

KingOfBongbong skrev:
hvorfor er det du vil prøve det?

tror bare det er min natur :) jeg har prøvet mig frem med både at ryge og at sniffe sprit tush men ingen af delene blev noget jeg var rigtig glad for. og heldigvis for det. men jeg tænker meget over at prøve hash. jeg stopper sikert også hurtigt hvis det ikke er noget for mig :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
bok11 skrev:
KingOfBongbong skrev:
hvorfor er det du vil prøve det?

tror bare det er min natur :) jeg har prøvet mig frem med både at ryge og at sniffe sprit tush men ingen af delene blev noget jeg var rigtig glad for. og heldigvis for det. men jeg tænker meget over at prøve hash. jeg stopper sikert også hurtigt hvis det ikke er noget for mig :)

Så har man hørt det med. :lol:
At du har haft disse tendenser, gør vel ikke også at du kunne overveje lightergas, benzin og så videre?

Titel:
Junior medlem

kemal skrev:
At du har haft disse tendenser, gør vel ikke også at du kunne overveje lightergas, benzin og så videre?

næ nej :D at sniffe er ikke lige mig :P men hash er jomeget anderledes, da det dels er blevet brugt som rusmiddel i mange tusind år og er naturligt. og der er sikkert mange andre forskelle men kan ikke nævne meget mere da jeg endnu ikke har prøvet det. og jeg vil på ingen måde ud i et stort midbrug af hårde stoffer, da jeg også har en onkel som døde af en overdosis for nogle år siden.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
bok11 skrev:
kemal skrev:

næ nej :D at sniffe er ikke lige mig :P men hash er jomeget anderledes, da det dels er blevet brugt som rusmiddel i mange tusind år og er naturligt. og der er sikkert mange andre forskelle men kan ikke nævne meget mere da jeg endnu ikke har prøvet det

Okay.
At et stof er naturligt betyder skam ikke at det er ufarligt, ville heller ikke anbefale dig at lege med opiumsvalmuen.

Vil som der allerede er blevet sagt, råde dig til at lade være med at opsøge det for meget, og bare vente til du bliver lidt ældre og bliver tilbudt en dag.

Prøvede at ryge pot første gang da jeg var 13, hvilket jeg ikke fik noget ud af, da jeg ikke havde lært at indhalere. :lol:

Er glad for at jeg ikke fik noget ud af det, og dermed ikke blev forelsket i urten i den alder. Der gik 3 år før jeg prøvede at ryge igen.
Det er selvfølgelig relativt, hvilket det altid vil være i sådan nogle tilfælde her, om man kan lade være med at opsøge det med det samme igen, effekt eller ej.
For at gøre det enkelt - vent. :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

bok11 skrev:
BisMann skrev:

nej det er jo ikke sndt for kroppen at indtage rusmidler, men der er da mange der klarer det fint alligevel. og det er jo en privat sag om man gør det eller ej :) og da jeg har læst meget om hash, under et project til skolen, og også i alt almindelighed og stadig har lyst til det så syntes jeg selv at det er iorden.

Der er mange der klarer det fint, ud fra vores kulturs standarder, hvor hård druk hver weekend er rimeligt accepteret, og man aller højest griner af at folk har tømmermænd. Efter min mening er der bare alt for mange der misbruger rusmidler lovlige som ulovlige, vi har europa rekorden for den mest alkoholdrikkende ungdom, vi har massevis af alkoholikere, både anonyme og folk der hænger ud foran discount butikker.

Kort sagt: Vores land har generelt et rusmiddelproblem, og man må så gøre op med sig selv om man vil være en del af det problem, om man vil undskylde at man er en del af det problem ved at mange andre også er det, eller om man vil tage sig af selv. Jeg synes netop også det er en privat sag, og derfor er der vel ikke megen grund til at blande andres forhold og valg ind i ens eget.

Vh.
Bismann

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Der er noget helt galt.

Du skal vente med alle de rusmidler.. IHVERTFALD i nogle år endnu, så vis dog over for dine venner, at du ikke er ligeså hjernedød som de er!!!

Vil du ikke gerne have en uddannelse? Så tag dog lige og brug det den øverste etage engang..

Jeg håber fandme det er en and..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Cooker skrev:
Jeg håber fandme det er en and..

:shock: Hvad har jeg gjort?
Spøg til side.

Knægt: slap af. Både med alkohol, tobak, cannabis m.v.
At du og gutterne tager en sniger-breezer fredag aften, og ter jer tossede fordi I tror I er fulde, går nok. At du ikke kan skaffe hash er godt, for det er ikke en god vane i tidlige pupertetsår, hvor en mere eller mindre ekstrem udvikling foregår. En udvikling du ganske vidst kan bremse med cannabis, og derved ikke få hår på tisseren. Tal i stedet for med pigerne, de er mindst lige så sjove for dig, vil jeg tro, især i disse år!

Derudover vil jeg byde dig velkommen til siden, men håbe du vil glemme den, da den har en fristende tendens for svage/unge sjæle. Jeg siger ikke, at jeg er gammel og hærdet, jeg er ligeså blevet fristet, hvorfor jeg siger dette til dig.

Ha' det godt!
Anders

PS: dine pro cannabis argumenter er utroligt vage, hvilket tyder på, at du egentlig ikke er klar. Sæt dig ind i det i stedet for; læs, læs, læs. Herinde, på Erowid og DCFonline.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]