Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 12:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Hej, jeg er blevet 'udvalgt' af en venlig vennesjæl til at modtage noget tørret og pulveriseret peruviansk kaktus.

Jeg stoler fuldt på manden (nær bekendt) og tvivler ikke på hans beskrivelse:
Pulveret er kun fra de yderste lag af kaktussen, og skulle derfor være i god klasse.
Aktiv dose for 10-12 timers trip: ca. 20g pulver, opblandet i hyldesaft eller appelsinjuice til en geleagtig kompot, som så spises.

Mit spørgsmål er så om det er en sædvanlig kvalitet, eller der er tale om en 'guldåre'?
Desuden, kan det evt. betale sig at ekstrahere meskalinen fra disse i forvejen stærke sager?

Medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg ved, varierer mængden af meskalin i Trichochereus Peruvianus rigtigt meget fra mængder der er mange gange højere end Pachanoi til mængder, der ligger langt under samme. Men 20g. er måske en smule lavt sat?

Mvh,
Gargarin

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Jeg har ikke skilt skindet fra kødet, så jeg er ikke sikker. Men umiddelbart ville jeg da sige, at det lyder temmelig godt! Du skulle bede din ven om også at få en cutting fra den plante, så i kan vedligeholde de gode genetiske egenskaber. Du kan jo altid betale 'lånet' tilbage åger renter om nogle år, da de jo vokser som død og helvede! :)

Ekstrakt ved jeg ikke så meget om - det kommer jo også an på hvor store mængder du har fået, om det kan betale sig.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Jeg venter lidt med at prøve varen til jeg har tid, først da kan jeg godkende de ca. 20g som tripmængde :) Det lyder jo som gode varer når der tvivles på mængden..

Godt forslag vedr. bevarelse af generne - og helt sikkert også sjovt at dyrke selv. Det er ikke min ven der dyrker, og måske importerer han det (er det lovligt?). Men når prisen på et trip ikke er stor er det lidt irrelevant for mig pt.. Men klart noget jeg vil finde ud af, selv om min 'kilde' sikkert allerede er i gang med vedligeholdelsen af generne, hvis det som sagt passer med styrken af pulveret!

Ang. ekstraktion: Jeg kan vidst få ok mængder, så det kan jo være. - Men om det er nyttigt, skal jeg lige læse op på først.

Medlem
Brugeravatar

Det er helt lovligt :)

Mvh,
Gargarin

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]