Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 14:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey det er lidt længe siden jeg sidst har været på, og i mellem har jeg haft en masse dejlige oplevelser med de forskellige ting... Så som cigaretter...

Men her for en måned siden var et par kammerater og jeg i gang med at bage til den store sølvmedalje. Vi havde valgt en drømmekage som vores udkårene, og gik så i gang.

Vi opløste tobakken i smør på en pande, og lod det simre lidt rundt i to minutter til klumpen var væk. Her stod jeg så som en anden husmor med min stolte kreation, og smed den ind i ovnen. I forvejen var jeg pænt nervøs over det, for havde kun bagt én gang før under meget stærkt påvirkning. Men hvertfald blev den bagt. Vi åd og se flimmer, og en time senere syntes jeg stadig ikke at der var den store virkning.

Hvad fanden skete der?

Moderator
Brugeravatar

Hvorfor puttede du tobak i?

Går lidt ud fra at du mener at du opløste HASHEN i smøret, men hvor stor dose cannabis, til hvor mange, og hvilken kvalitet?

Junior medlem
Brugeravatar

Ja selvfølgelig :)

Hmm der var nok 0.6-0.5 gram i til fire personer. Vi åd sgu det hele, men der skete ikke det store. Er forresten lige kommet i tanke om at senere på aftenen fik min ven det pænt dårligt efter at have taget to små sug af den pind vi lavede. Han kastede op, og gik så kold. Ikke noget farligt overhovedet, blev bare lidt dårlig. Kan det have været en overdosis? Altså at han bare fik en del af kagen med meget hash i?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Frode skrev:
Ja selvfølgelig :)

Hmm der var nok 0.6-0.5 gram i til fire personer. Vi åd sgu det hele, men der skete ikke det store. Er forresten lige kommet i tanke om at senere på aftenen fik min ven det pænt dårligt efter at have taget to små sug af den pind vi lavede. Han kastede op, og gik så kold. Ikke noget farligt overhovedet, blev bare lidt dårlig. Kan det have været en overdosis? Altså at han bare fik en del af kagen med meget hash i?

Hvis I ikke fik nogen decideret virkning, så har I nok ikke fået en overdosis. I mine ører lyder det som et godt eksempel omkring skod-standard-lortetjald. 0,6-0,5 burde give virkning til tre person, ikke vildt, men følbart.

Junior medlem
Brugeravatar

Jaaa har også været lidt bekymret over min lille fine klump. Den er nok ikke fra staden skal du se, købte den på Fyn, og ved sgu ikke hvordan kvaliteten er der. Var også meget overrasket. På den anden side røg jeg for to uger siden fra samme klump, og der begyndte jeg at få små hallucinationer, og der blev ikke brugt det store. Det kan sagtens være mig der har fucket kagen op på en eller anden måde. Er ikke den store husmor.

Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Ja du har nok gjort et eller andet forkert da du lavede kagen, måske skruet for højt op for varmen eller hvad ved jeg :) for SÅ dårlig kan den fynske tjald da heller ikke være.

Junior medlem
Brugeravatar

Ha ha, det kan sgu godt være. 100/g er vel en god pris for et godt produkt, men nogle gange kan jeg blive lidt skeptisk over for det alligevel.

Moderator
Brugeravatar

Det er altså også meget muligt at det simpelthen ikke bliver optaget efter en time, jeg har oplevet at der gik en 3-5 timer før jeg fik nogen virkning. Det kommer an på hvad man har spist og hvornår i forhold til at indtage cannabis oralt (jo længere man faster jo bedre) Tror også det kommer an på hvor hurtigt ens stofskifte er.

Hvis i har røget joints bagefter, har i ikke kunne mærke den orale dosis for den røgede (som typpisk peeker i løbet af et kvarters tid) og derfor kan det godt være at din kammerat har fået for meget, hvis begge ting peekede i sammenhæng, hvor jeres andres orale måske kom lidt senere. Har du lagt mærke til om du/i var skævere i længere tid end i ville være på de joints i røg normalt?

Medlem
Brugeravatar

Grindede i klumpen først?

Junior medlem
Brugeravatar

BisMann skrev:
Det er altså også meget muligt at det simpelthen ikke bliver optaget efter en time, jeg har oplevet at der gik en 3-5 timer før jeg fik nogen virkning. Det kommer an på hvad man har spist og hvornår i forhold til at indtage cannabis oralt (jo længere man faster jo bedre) Tror også det kommer an på hvor hurtigt ens stofskifte er.

Hvis i har røget joints bagefter, har i ikke kunne mærke den orale dosis for den røgede (som typpisk peeker i løbet af et kvarters tid) og derfor kan det godt være at din kammerat har fået for meget, hvis begge ting peekede i sammenhæng, hvor jeres andres orale måske kom lidt senere. Har du lagt mærke til om du/i var skævere i længere tid end i ville være på de joints i røg normalt?

Ja er du skør:D Jeg har var helt væk. Det er sjældent at mit hoved bliver så tungt. Og var overbevist om at mine tunge ikke kunne lide mig, og derfor ville prøve at slippe ud af min mund. Jeg kunne ikke mærke mine arme, så tror alligevel vi blive lidt fjollede. Men der er stor sandsynlighed for at begge ting har peeket samtidig.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lige foran skærmen
jeg lavede en chokoladetærte her i weekenden (med røg fra fyn) den smagte mega godt og hold da helt kæft hvor blev vi skæve :joint:

Junior medlem
Brugeravatar

Det er sgu godt at høre nogle får en virkning :joint:

Har været lidt skeptisk over for den fynske kvalitet, men det kan godt være det bare er mig der er sådan lidt. Har mine sidste prøver her om et par uger, så røgen er lagt på hylden... Men så er der noget der hedder sommerferie... Dejlig sommerferie.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Fynsk ryger er okay. Købte noget 80'er 90'er i svenborg engang. Det smagte godt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]