Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 15:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hvad er det?
Medlem
Brugeravatar

Hej jeg så lige en artikel på TV2's hjemmside om nogle smuglere.

De skriver godt nok at det er hash som de har smuglet ind i Danmark fra østen, men på billedet ligner det godt nok ikke hash! Hvad er dette:

http://images.google.dk/imgres?imgurl=h ... a%26sa%3DN

under reportagefotoet står der da også at det er pakket hash, men jeg har aldrig i mit liv set sådan nogle salgspakker? Er det rullet fladt eller hvad?

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
For mig ligner det fint hash, pakket i små tynde plader, og overtrukket med en art plastic.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
jeg har sku aldrig købt eller set hash pakket så underligt.. Og oppe i højre hjørne kan man se den hel samme bunke små plader.. ? Men farven er sikkert god nok men det er da en underlige måde at pakke på.. Der er højst et gram i hver ligner det.. Sikkert bare politiet der lod som om de havde fundet noget, og lavet det ud af pap?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Rasta Drengen skrev:
jeg har sku aldrig købt eller set hash pakket så underligt.. Og oppe i højre hjørne kan man se den hel samme bunke små plader.. ? Men farven er sikkert god nok men det er da en underlige måde at pakke på.. Der er højst et gram i hver ligner det.. Sikkert bare politiet der lod som om de havde fundet noget, og lavet det ud af pap?

ahh jeg syntes nu den ser ud til at være god nok. det ligner meget fin hash

Moderator
Brugeravatar

Minder mig om nogle "hash" guides hvor de pakker ryst ind i cellofan, og så pakker det tæt i pap/papir, som de gør vådt, og derefter putter det ind i ovnen. Det er i hvert fald mit bud.

Medlem
Brugeravatar

BissMan skrev:
Minder mig om nogle "hash" guides hvor de pakker ryst ind i cellofan, og så pakker det tæt i pap/papir, som de gør vådt, og derefter putter det ind i ovnen. Det er i hvert fald mit bud.

Præsis, efter mit bud, ligner det nogle billeder politiet har fundet på internettet, af ren ryst presset sammen, som bissman siger.

God Ryger :joint:

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Rasta Drengen skrev:

I mine øjne ligner det 100-grams plader. Men det er jo svært at se, da der ikke er noget i billedet der kan afsløre størrelsesforholdet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
nu du siger det bismann.. jeg så os engang en film på youtube der hed noget i stil med "how to make hash" eller sådan noget.. og der var det sådan en lille fin plade han fik ud af sit ryst.. Men billedet passer da ikke særlig godt til artiklen..

Medlem
Brugeravatar

Arh, ja nu kommer jeg også selv i tanke om en film jeg har set "how to make hashish" som foregår ved sådan en mølle :) Æld gammel kvalitet, tror det er den samme i taler om..

Medlem
Brugeravatar

http://youtube.com/watch?v=dyXBWndhhss

Og en anden god tyrker film, fuck det er for fed og god haha http://youtube.com/watch?v=_ZTC_jUaVPw
LOL

God Ryger :joint:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Geografisk langt væk...
Jeg nu ikke interreseret i om det hash, det tror jeg det. Jeg mere interreseret i og vide hvad de små trekanter eller halve cirkler laver på det. Har de tegnet hashen op eller hva er det?? :)

Medlem
Brugeravatar

kendt123 skrev:
Jeg nu ikke interreseret i om det hash, det tror jeg det. Jeg mere interreseret i og vide hvad de små trekanter eller halve cirkler laver på det. Har de tegnet hashen op eller hva er det?? :)

Det er vel den måde de er lukket på? Der er i hvert fald ikke brugt tape. Det har de ikke råd til i Østen :D

Takket være Vesten :s

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
BisMann skrev:

ja lyder meget sandsynligt. og så tror jeg bare at dem der har lavet det har ladet det blive i dem indpakning, i stedet for t pakke om, og også sælge dem sådan. der står nedenunder billedet at det er Hash pakket til salg. :peace:

Medlem
Brugeravatar

Det godt FredeD, men det tror jeg alle sammen at vi har fundet ud af :D Jeg har også selv ridset op at der står under billedet at det er hash pakket til salg :joint:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]