Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsan Hejsan!

Jeg står i den pine at min bong er blevet utrolig snasket, så nu skal den selvfølgelig renses. Jeg har prøvet med varmt vand og sådan, det havde dog ikke det store resultat. Bongen er lavet af plastik-agtigt noget, og har hørt at hvis jeg renser den med sprit så vil det krakelere. Har i nogle tips til hvordan jeg får den ren?

Moderator
Brugeravatar

Prøv at smide den i opvaskemaskinen hvis du har én :) Ellers ville jeg forsøge med IPA (isopropylalkohol), du kan købe hos materealisten til en 30,- halvliteren.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Har selv brugt opvaskemaskinen i tidernes morgen, med held. Andre hævder at ha' haft problemer med lugtgener i opvaskemaskinen efterfølgende, så medmindre du er villig til at tage chancen, så vil jeg også foreslå dig metoden med isopropanol.

Supplér med groft salt eller ris og ryst som en sindssyg, det kradser snasket af på indersiden.

Junior medlem

du kan tage en af de taps man kommer i opvaskemaskinen og smide i bongen sammen med noget rigtig varmt vand så lade den trække, ellers har jeg hørt de der taps de bruger t il at rense forlorne tænder i er ret gode.

Junior medlem

Jeg tror sgu jeg prøver metoden med isopropylalkohol, det lyder som en udemærket ide :D Giver lige lyd når jeg har afprøvet det, så i andre kan høre hvordan rensningen er gået! Tak for de hurtige svar, det er sgu kvalitet det her!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]