Conspfathom skrev:
Halose, konsistensen var normalt hash, bare lidt blødere. Ikke helt som modelervoks. Lignede, og lugtede som god ryger.
Ambient, haha. Samme her, røg først en pind, så da jeg ikke kunne forstå hvor fuck virkningen blev af tog jeg da bare og smadrede resten af klumpen i piben.
Malkavian, det er ikke noget tilsætningstof jeg ikke kunne tåle, min ven var med, han fik også hovedpine, dog ikke så voldsomt som mig (kan måske skyldes jeg røg mere end ham)
Tja, måske tåler din kammerat heller ikke samme tilsætningsstoffer - logisk set udelukker hans hovedpine ikke, at du har oplevet en lignende overfølsomhed. Det er ganske enkelt unaturligt at hash har denne konsistens - især i den prisklasse. Jeg oplever normalt kun virkelig slasket hash når nogen er så flinke at blande deres nol med noget ryst og så deler det med mig (givetvis fraregnet finger hash - du ved den type hash man skraber af planten ved håndkraft og ruller til kugler). Selv hash af den ypperste kvalitet virker under de fleste forhold tørt og fast.
Det er klart, at du er blevet snydt så vandet driver, når du køber noget som formodes at være "bedre end 90'er", og det eneste det giver er en gedigen modellervoks-hovedpine. Som jeg siger ... så gider jeg ikke høre om kvali-hash, hvis det ikke involverer at forsøgspersonen ligger i absolut ekstase, med ræsende tanker og en følelse af bølgende lys, der bruser frem og tilbage gennem hele kroppen.
Mine erfaringer med kommercielt hash er små, men jeg genkender i hvert fald én ting: en sær. sødligt lugt som rigtig rent hash ikke efter min erfaring har. Måske skyldes det at man blander dadler eller melasse i produktet sammen med bivoks og/eller paraffin.
Jeg har røget hash rystet af den reneste skunk, hvor jeg så sære vrangforestillinger og semi-halluer ved 100 mg. af skidtet. Det smagte og lugtede ikke som det kommercielle, og det var bestemt ikke slasket (omend bøjeligt pga. den lette presning).