Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey.. Igår købte jeg noget rigtigt godt hash ''sort marrokko''
Skulle eftersigene slå noget godt 90'.

Men anyways, jeg køber det, tager hjemad for at ryge det, fint nok. men får ingen virkning overhovedet, måske lidt svimmelhed, og så en halvtime efter får jeg den ondeste hovedpine..
Hvad sker der? Skal lige siges at jeg aldrig har oplevet at få hovedpine før..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hvordan var konsistensen? Var den som ventet, eller modsætter den sig prisen?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
har prøvet det samme med noget helt sort fedtet modellervoks hash som efter sigende skulle være sort nepal, men føj for en hovedpine.

P.S. Det hjalp ikke på hovedpinen at ryge mere af det (måtte jeg jo undersøge da hovedpinen fortog sig...) :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Conspfathom skrev:
Hey.. Igår købte jeg noget rigtigt godt hash ''sort marrokko''
Skulle eftersigene slå noget godt 90'.

Men anyways, jeg køber det, tager hjemad for at ryge det, fint nok. men får ingen virkning overhovedet, måske lidt svimmelhed, og så en halvtime efter får jeg den ondeste hovedpine..
Hvad sker der? Skal lige siges at jeg aldrig har oplevet at få hovedpine før..

Stort set al kommercielt hash er tilsat "et eller andet" for at "forbedre" konsistensen. Måske har du røget et tilsætningsstof, du ikke tåler for godt? Det kan evt. også bare være en tilfældighed.

Det er meget lusket af du ikke oplever at få virkning ud over "lidt svimmelhed". Det tyder på at der var alt andet en HASH i den klump du købte.

Jeg kunne teoretisk godt forestille mig, at hash kunne give hovedpine, da det jo udvider blodkarrene. Så måske under de rette/forkerte omstændigheder kunne man måske redde sig en hovedpine, men som sagt har du ikke tidligere være plaget af det...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Ambient skrev:
har prøvet det samme med noget helt sort fedtet modellervoks hash som efter sigende skulle være sort nepal, men føj for en hovedpine.

P.S. Det hjalp ikke på hovedpinen at ryge mere af det (måtte jeg jo undersøge da hovedpinen fortog sig...) :roll:

også her, jeg fik noget af samme konsistens, fik godt nok ikke hovedpine, men var helt sikker på at efter den joint var jeg rykket godt og grundigt rundt. skuffet blev jeg desværre da den var færdig og jeg og min kammi sad og tænkte er det lort ? lige for at Afkræfte, det lugtede ikke af afføring

Junior medlem

Halose, konsistensen var normalt hash, bare lidt blødere. Ikke helt som modelervoks. Lignede, og lugtede som god ryger.

Ambient, haha. Samme her, røg først en pind, så da jeg ikke kunne forstå hvor fuck virkningen blev af tog jeg da bare og smadrede resten af klumpen i piben.

Malkavian, det er ikke noget tilsætningstof jeg ikke kunne tåle, min ven var med, han fik også hovedpine, dog ikke så voldsomt som mig (kan måske skyldes jeg røg mere end ham)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Conspfathom skrev:
Halose, konsistensen var normalt hash, bare lidt blødere. Ikke helt som modelervoks. Lignede, og lugtede som god ryger.

Ambient, haha. Samme her, røg først en pind, så da jeg ikke kunne forstå hvor fuck virkningen blev af tog jeg da bare og smadrede resten af klumpen i piben.

Malkavian, det er ikke noget tilsætningstof jeg ikke kunne tåle, min ven var med, han fik også hovedpine, dog ikke så voldsomt som mig (kan måske skyldes jeg røg mere end ham)

Tja, måske tåler din kammerat heller ikke samme tilsætningsstoffer - logisk set udelukker hans hovedpine ikke, at du har oplevet en lignende overfølsomhed. Det er ganske enkelt unaturligt at hash har denne konsistens - især i den prisklasse. Jeg oplever normalt kun virkelig slasket hash når nogen er så flinke at blande deres nol med noget ryst og så deler det med mig (givetvis fraregnet finger hash - du ved den type hash man skraber af planten ved håndkraft og ruller til kugler). Selv hash af den ypperste kvalitet virker under de fleste forhold tørt og fast.

Det er klart, at du er blevet snydt så vandet driver, når du køber noget som formodes at være "bedre end 90'er", og det eneste det giver er en gedigen modellervoks-hovedpine. Som jeg siger ... så gider jeg ikke høre om kvali-hash, hvis det ikke involverer at forsøgspersonen ligger i absolut ekstase, med ræsende tanker og en følelse af bølgende lys, der bruser frem og tilbage gennem hele kroppen. :peace:

Mine erfaringer med kommercielt hash er små, men jeg genkender i hvert fald én ting: en sær. sødligt lugt som rigtig rent hash ikke efter min erfaring har. Måske skyldes det at man blander dadler eller melasse i produktet sammen med bivoks og/eller paraffin.

Jeg har røget hash rystet af den reneste skunk, hvor jeg så sære vrangforestillinger og semi-halluer ved 100 mg. af skidtet. Det smagte og lugtede ikke som det kommercielle, og det var bestemt ikke slasket (omend bøjeligt pga. den lette presning).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kunne nu nemt tyde på en gang skosværte, som andre har oplevet at komme til at købe. Men tja. Lav en bubble test på den før du ryger den. Sko sværte bobbler ikke. Og efter sigende hvis det skulle være ''sort marrokko'' så skulle det meget gerne bobble.

Medlem

ved ikke men mange gange vis jeg har bare en lille smule ondt ihovede, og ryger derefter for jeg meget mere ondt i hovede, tror det fordi man tænker mere heheh

Medlem
Brugeravatar

jeg har aldrig fået hovedpine af hash, men det har nok ik været noget særlig godt hash du har røget dig der :whogives:

Medlem

Har prøvet det samme med ELENDIG standard!

Lad være med at købe af de fjolser der igen :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]