@Blæste Nico
Nej, det var stadigvæk et rygerspil han vil lave.
@gres
Kan da huske nogen af de småting der er blevet leget, når man har rendt rundt udenfor og røget.
Fx. kunne der på et eller flere af felterne på brætspillet være en leg hvor man skal sige 3 ord hver som giver mening, som var det taget ud af en sætning.
Altså ikke bare 'lort, chips, spagnum', men fx. 'jeg gik mig', hvorefter den næste person skal tage over og bygge videre; fx 'en tur langs' .... 'søen hvor jeg' osv osv osv. Det lyder nok en smule stenet, men når man er mega baske, så kan der faktisk komme nogen ret sjove historier ud af det. Bare en idé

. Og har ikke lige flere til et decideret brætspil

Det lyder godt nok til at i kun skal 2 afsted, men så har du vel stadig spillet til når i engang er flere også.
Udover det har jeg engang været i sommerhus ud til vandet, hvor vi havde fyldt flere poser op med alverdens ting og sager til at lave bonger af. Sprutflasker, haveslanger, tætningsmateriale & pistol, nødhammer, plastikflasker, metalrør og en helt masse andet ragelse.
Så gik vi ellers igang med den store instrumentfremstilling, og det var pisse griner

.
Vi fik lavet flere forskellige bonger, nogen bedre end andre, men det var mega skægt at ryge sig godt skæv og så bare lade kreativiteten flyde, afskåret fra dagligdagens trummerum og i et dejligt beliggende område.
God tur når i kommer så langt