Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 16:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey. Jeg skal i sommerhus med en ven her til vinter, og det har vi tænkt os mere eller mindre skal gå op i røg, og for det hele skal blive lidt sjovere, er jeg er i modsætning til de her drukspil, gået igang med at lave et slags 'rygerspil', der har til opgave at give nogle grineren oplevelser mht. hash. Jeg har selv et par idéer, men jeg mangler nogle forslag til ting, som man kan lave, mens man ryger - det skal jo ikke kun gå ud på at ryge sig selv under.

Så vil egentlig bare høre om I har nogle specielle 'ritualer' / småting I laver, når I ryger, som gør det hele lidt mere grineren? Alle svar modtages med salutéh.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
først kunne i prøve at skaffe noget forskellig ryger, hash og skunk af forskellig slags, måske noget pot.
Dertil kan i have forskellige rygeredskaber pibe, bong, mm.
så er der "lege" under rygningen, på joint bruger vi 1,2,3, indy og konger, men dog ikke stor fan af disse rygemetoder.
under rusen finder man selv på mange sjove ting at lave og jeg regner med det er det du spørger om, jeg plejer selv at være impulsiv, men hertil er en god lokation god når man ryger, gerne udenfor i godt vejr, med en bold, nogle venner og godt humør, et spil baggamon osv.
hvis det er til vinter er et brætspil der kommer jeg tilgode og ellers et fjernsyn med mange kanaler og nogle gode film og så også lige nogle gode venner.
- nu ved jeg ikke hvor i tager i sommerhus, hvis det er en "feriepark" så er der jo gerne svømmehal og legepladser af forskellig karakter, held og lykke :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Hvis i har røget meget så prøv at spil huskespil. Det ret sjovt :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Prøv at kigge rundt på siden, kan huske at der var en, der lagde et hjemmelavet rygerbrætspil ud. Tror det var polle pot :?:

Junior medlem
Brugeravatar

Mange tak, jeg fandt det - http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=11&t=19551&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=spil. God inspirationskilde :D

Jeg har tænkt mig at lave det som et sammenklappeligt brætspil i træ. Og ja, jeg plejer også selv at være impulsiv, så derfor skulle det være et spil med lidt frie muligheder, men har et par ret godt idéer nu. Kom gerne med flere ;)

Medlem
Brugeravatar

i kunne jo får en herr griner på lige som der ligger syg i denne tide :(

http://www.youtube.com/watch?v=eeW3EObk ... re=related
Det klader jeg famde humore :D
:peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestjylland
søg youtube.com efter "Sad panda" :D .. Kan vi altid få meget tid til at gå med :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hvad med samleje spil? Medmindre i er to gutter trækker jeg min opfordring tilbage men ellers altid et fun fun spil :cheers:

8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
@Blæste Nico

Nej, det var stadigvæk et rygerspil han vil lave.

@gres

Kan da huske nogen af de småting der er blevet leget, når man har rendt rundt udenfor og røget.
Fx. kunne der på et eller flere af felterne på brætspillet være en leg hvor man skal sige 3 ord hver som giver mening, som var det taget ud af en sætning.
Altså ikke bare 'lort, chips, spagnum', men fx. 'jeg gik mig', hvorefter den næste person skal tage over og bygge videre; fx 'en tur langs' .... 'søen hvor jeg' osv osv osv. Det lyder nok en smule stenet, men når man er mega baske, så kan der faktisk komme nogen ret sjove historier ud af det. Bare en idé ;). Og har ikke lige flere til et decideret brætspil :P
Det lyder godt nok til at i kun skal 2 afsted, men så har du vel stadig spillet til når i engang er flere også.

Udover det har jeg engang været i sommerhus ud til vandet, hvor vi havde fyldt flere poser op med alverdens ting og sager til at lave bonger af. Sprutflasker, haveslanger, tætningsmateriale & pistol, nødhammer, plastikflasker, metalrør og en helt masse andet ragelse.
Så gik vi ellers igang med den store instrumentfremstilling, og det var pisse griner :).
Vi fik lavet flere forskellige bonger, nogen bedre end andre, men det var mega skægt at ryge sig godt skæv og så bare lade kreativiteten flyde, afskåret fra dagligdagens trummerum og i et dejligt beliggende område.

God tur når i kommer så langt :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Tag tuscher/farveblyanter med og tegn alt muligt, der falder jer ind, det kan tit ende med noget meget underfundigt..
Skriv en historie, hvor I skiftes til at skrive 5-10 linier..
Drej rundt..
Skyggetagfat er pisse sjovt :D

Junior medlem
Brugeravatar

Der er masser at lave !!
Og ang. det der rygerspil der, nogle kammerater og jeg havde røget en del her forleden og vi sad self og chillede en min kammerats lejlighed,
Og vi lavede også sådan et rygerspil der, men det var altså på bagsiden af en pizzabakke og med sølvpapirs terninger og brikker.
Det var for vildt det spil der ;D meget bedre end polle's der.. (no offence)
Der var forskellige router, bong-vejen, og joint-vejen. Så kunne man ramme en 3-hitter, eller en konge bla. der er masser sjov i det, bare sæt jer og lav et brætspil xP

Medlem
Brugeravatar

Vi har et par forskellige lege i min kreds:

Sætning legen går ud på at en person starter med at nævne en ting/person, det er som regel en person alle i kredsen kender. Så går det i rundkreds hvor hver person tilføjer ét ord der skal fortsætte sætningen. Man bygger den op med et navn og så ord for ord. Den kan også varieres hvor man laver et digt bygget op af sammensatte sætninger i stedet for ord. Begge lege kan blive enomrt sjove og syrede når man er meget skæv.

En anden leg jeg synes er enormt sjov går ud på at en i selskabet nævner en person alle kender. Så tænker alle sig om hvad personen tænder på(!). Når alle har tænkt siger de klar og nævner det så. Hvis man er meget skæv er det pissesjovt. Skrev en enkelt ned engang "X tænder på Piet Hein digte som han sidder og læser højt for sig selv". Det er sjovt og man kan blive kreativ(og grov).

Og vores yndlingsleg er hvor man tager en kollektiv "sten, saks, papir". Vinderen giver taberen tre "dares" hvor han SKAL vælge at udføre en af dem.. Den er sjov og kan tilpasses forskellige folk.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]