Uha uha.... Jeg vil bare sige PAS PÅ... Det kan hurtigt gå galt.
Jeg mindes straks min egen studietur til Rom for mange år siden. Her skulle mig og min makker self. også have lidt og ryge på. Vi tog derfor til banegården, hvor der var masser af narkomaner. Vores første forsøg gik galt, og manden smuttede med vores penge. Han skulle bare lige hente det dohhhh. Nå, men vores andet forsøg gik også i vasken, da manden vi ville handle med brugte vores penge på et fix som vi kunne dele???? Og ikke nok med det, men da hans kæreste fandt ud af at han kun ville dele fix'et med os begyndte hun at himle et eller andet op. Manden gjorde kort process og trak en springkniv og satte den for hendes strube???? Snak lige om vi kunne få benene på nakken.
Men som alle ved, så er 3 gang jo lykkens gang....... NOT...... Vi fandt endelig en som ville handle med os, men da han ikke havde noget på sig, aftalte vi at mødes lidt senere, hvor vi så kunne handle. Vi gad jo ikke og miste vores penge igen. Men da vi vender os om for at smutte hjem, kommer der en mand hen til os, og viser sit politiskilt (civil betjent).... dohhhh. Med på stationen som lå lige om hjørnet, og ham vi skulle handle med blev også MEGET modvilligt slæbt med af 2 politibetjente. Inde på stationen stod der mellem 10 og 15 mand og nedstirede os, mens vi forsøgte at forklare på gebrokken tysk, at vi bare ledte efter Mac. D. og at det tidspunkt vi havde snakket om, var hvornår den åbnede

Nå, men heldigvis slap vi med skrækken, og de lod os gå, da de ikke havde beviser for noget som helst... Det vil sige at ham vi ville handle med, fik ikke lov at gå!!!! Er ret sikker på han lige skulle have lidt tæsk, for mens vi blev "afhørt" gik tonerne mellem ham og politiet meget højt, og vi fattede jo intet af hvad de sagde.
Så mit råd er helt klart... Lad være, det kan let gå galt. Tag hellere en klump med hjemme fra. Hvis i flyver derned ville jeg nok ikke tage en klump med, da det hurtigt kan gå helt galt. Man er nemlig utrolig udsat i en lufthavn, og kommer der en hund for tæt på jer, er løbet kørt.