Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 23:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Folkens!

Jeg står i den situation at jeg skal til Madrid på studietur nu her med min klasse. Drengene og jeg har snakket lidt om at ryge lidt tjumme dernede, så her kommer spørgsmålet. Er der nogle herinde der har erfaring med at købe i Madrid og har tips til hvor og hvordan? Jeg tænker at de må have ret god røg da Spanien og Marokko jo ikke ligger så satans langt fra hinanden :D

Best Regards
Jim Daggerthuggert

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Husk nu for pokker, Psychedelia er ikke til anskaffelse af stoffer, angående om de har god røg, vil jeg sige du næsten svare på dit eget spørgsmål. for det er der jo selvfølgelig stor canche for de har, da marocco som sagt ikke ligger langt derfra.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
Nu er det slet ikke den samme by osv, men da jeg var i Prag med min gamle klasse, der kunne du TYDELIGT se, hvem der solgte diverse. rusmidler. Og så er det jo bare noget med at gå lidt rundt og kigge, men jeg vil dog advare dig, en af mine gode venner blev taget noget så grumt i røven af en pusher i Prag.. det kan jo være de tror at turister ikke ved det store om priser osv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Kredes skrev:
Nu er det slet ikke den samme by osv, men da jeg var i Prag med min gamle klasse, der kunne du TYDELIGT se, hvem der solgte diverse. rusmidler. Og så er det jo bare noget med at gå lidt rundt og kigge, men jeg vil dog advare dig, en af mine gode venner blev taget noget så grumt i røven af en pusher i Prag.. det kan jo være de tror at turister ikke ved det store om priser osv.

min moster blev også engang snydt i marocco da hun sku købe tjald, hun var ret paranoid for panserne så hun ville ikke tjekke tjalden i byen så hun købte bare et stykke sølvpapir hvor der så sku være tjald i, men der var jord i. også ret dumt ikke at tjekke sine vare må man sige.

Junior medlem

Uha uha.... Jeg vil bare sige PAS PÅ... Det kan hurtigt gå galt.

Jeg mindes straks min egen studietur til Rom for mange år siden. Her skulle mig og min makker self. også have lidt og ryge på. Vi tog derfor til banegården, hvor der var masser af narkomaner. Vores første forsøg gik galt, og manden smuttede med vores penge. Han skulle bare lige hente det dohhhh. Nå, men vores andet forsøg gik også i vasken, da manden vi ville handle med brugte vores penge på et fix som vi kunne dele???? Og ikke nok med det, men da hans kæreste fandt ud af at han kun ville dele fix'et med os begyndte hun at himle et eller andet op. Manden gjorde kort process og trak en springkniv og satte den for hendes strube???? Snak lige om vi kunne få benene på nakken.

Men som alle ved, så er 3 gang jo lykkens gang....... NOT...... Vi fandt endelig en som ville handle med os, men da han ikke havde noget på sig, aftalte vi at mødes lidt senere, hvor vi så kunne handle. Vi gad jo ikke og miste vores penge igen. Men da vi vender os om for at smutte hjem, kommer der en mand hen til os, og viser sit politiskilt (civil betjent).... dohhhh. Med på stationen som lå lige om hjørnet, og ham vi skulle handle med blev også MEGET modvilligt slæbt med af 2 politibetjente. Inde på stationen stod der mellem 10 og 15 mand og nedstirede os, mens vi forsøgte at forklare på gebrokken tysk, at vi bare ledte efter Mac. D. og at det tidspunkt vi havde snakket om, var hvornår den åbnede :D Nå, men heldigvis slap vi med skrækken, og de lod os gå, da de ikke havde beviser for noget som helst... Det vil sige at ham vi ville handle med, fik ikke lov at gå!!!! Er ret sikker på han lige skulle have lidt tæsk, for mens vi blev "afhørt" gik tonerne mellem ham og politiet meget højt, og vi fattede jo intet af hvad de sagde.

Så mit råd er helt klart... Lad være, det kan let gå galt. Tag hellere en klump med hjemme fra. Hvis i flyver derned ville jeg nok ikke tage en klump med, da det hurtigt kan gå helt galt. Man er nemlig utrolig udsat i en lufthavn, og kommer der en hund for tæt på jer, er løbet kørt.

Junior medlem

Hahahaha det lyder sgu som noget af en tur Forestkiller. Havde også kort overvejet det med kager, men da jeg bor hjemme hos de gamle så kan jeg sgu nok godt få et problem med at få dem bagt, og det med at tage det med i flyet går slet ikke. Tror ikke rektor vil være så glad for hvis jeg bliver snuppet, og vil gerne have huen nu til sommer :D

Men hvad, ellers er det jo ikke værre end vi bare må undvære. Mon ikke det også går!

Insane psychedelia user!

man kunne jo også lade være med at opsøge folk som sidder med en nål i armen, de har jo ikke ligefrem ry for at være de mest ærlige væsner..

når jeg er ude på rejse, har jeg sku aldrig rigtigt haft nogen problemer med at skaffe noget at ryge på. der er sku altid nogle unge skatere på torvet, en rasta mand i parken, eller noget i den dur. og de plejer at være ret så behjælpsomme..

Medlem
Brugeravatar

Man plejer at blive tilbudt en masse, de steder hvor der er mange turister. Kvaliteten og prisen skal jeg ikke kunne sige noget om.

Medlem

Flyver(altså i en flyvemaskine/luftskib osv) i derned?

Hvis det for riski,så hold dog en rygeaften før og efter.

Junior medlem

Fantastisk jtj! Jeg har fået svar på mine spørgsmål, mange tak for hjælpen! :D

Medlem
Brugeravatar

På min studie tur til barcelona købte vi også røg af en gade sælger. Chocolat kaldte de det og sad på række. Men fik under en 1/3 af hvad vi havde betalt for da vi pakkede ud.. hmm

Junior medlem
Brugeravatar

Forestkiller skrev:
Uha uha.... Jeg vil bare sige PAS PÅ... Det kan hurtigt gå galt.

Jeg mindes straks min egen studietur til Rom for mange år siden. Her skulle mig og min makker self. også have lidt og ryge på. Vi tog derfor til banegården, hvor der var masser af narkomaner. Vores første forsøg gik galt, og manden smuttede med vores penge. Han skulle bare lige hente det dohhhh. Nå, men vores andet forsøg gik også i vasken, da manden vi ville handle med brugte vores penge på et fix som vi kunne dele???? Og ikke nok med det, men da hans kæreste fandt ud af at han kun ville dele fix'et med os begyndte hun at himle et eller andet op. Manden gjorde kort process og trak en springkniv og satte den for hendes strube???? Snak lige om vi kunne få benene på nakken.

Men som alle ved, så er 3 gang jo lykkens gang....... NOT...... Vi fandt endelig en som ville handle med os, men da han ikke havde noget på sig, aftalte vi at mødes lidt senere, hvor vi så kunne handle. Vi gad jo ikke og miste vores penge igen. Men da vi vender os om for at smutte hjem, kommer der en mand hen til os, og viser sit politiskilt (civil betjent).... dohhhh. Med på stationen som lå lige om hjørnet, og ham vi skulle handle med blev også MEGET modvilligt slæbt med af 2 politibetjente. Inde på stationen stod der mellem 10 og 15 mand og nedstirede os, mens vi forsøgte at forklare på gebrokken tysk, at vi bare ledte efter Mac. D. og at det tidspunkt vi havde snakket om, var hvornår den åbnede :D Nå, men heldigvis slap vi med skrækken, og de lod os gå, da de ikke havde beviser for noget som helst... Det vil sige at ham vi ville handle med, fik ikke lov at gå!!!! Er ret sikker på han lige skulle have lidt tæsk, for mens vi blev "afhørt" gik tonerne mellem ham og politiet meget højt, og vi fattede jo intet af hvad de sagde.

Så mit råd er helt klart... Lad være, det kan let gå galt. Tag hellere en klump med hjemme fra. Hvis i flyver derned ville jeg nok ikke tage en klump med, da det hurtigt kan gå helt galt. Man er nemlig utrolig udsat i en lufthavn, og kommer der en hund for tæt på jer, er løbet kørt.

Hmm, det er ellers sjovt, jeg var også på studietur i Rom for et stykke tid siden og der var vi også nogle gutter, der tænkte det kunne være hyggeligt. En af mine venner havde så fået fat i noget og det var egentlig gået ok, men han havde ikke fået særlig meget for en del penge og vi tænkte egentlig at vi var blevet godt røvrendt. Men det var noget helt sort stads, lidt blødt og havde en lækker lugt, så vi prøvede at lave nogle joints (vi lavede 6 rigtig tynde Cristal-agtige og én stor).. Vi tændte en af de helt små foran Colosseum og det virkelig noget lækkert noget.. Så gik vi ellers bare rundt i byen størstedelen af aftenen og oplevede byen på en helt anden måde - det var en virkelig godt aften og helt overraskende god hash :)

Så man kan nogle gange godt blive overrasket.. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Tråd renset for direkte råd til hvor man kan skaffe hash i madrid. Husk ingen direkte sted eller person navne som kan bruges til at skaffe røg.

Mvh mikkel

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt Omkring
Da jeg var i barcelona var det intet problem :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt Omkring
ogger skrev:
På min studie tur til barcelona købte vi også røg af en gade sælger. Chocolat kaldte de det og sad på række. Men fik under en 1/3 af hvad vi havde betalt for da vi pakkede ud.. hmm

Mærkeligt, vi fik en hel del for næsten ingen penge af den bedste pollen jeg har prøvet :)

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Det er vist noget med at man kan google på en søgeterm, f.eks. web e high, og så kunne det jo være - rent hypotetisk - at der blandt søgeresultaterne var nogle brugbare erfaringer - altså jeg tvivler, men internettet er jo stort og alt muligt, så man ved aldrig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
ogger skrev:

Barcelona og Madrid har ikke særlig meget med hinanden at gøre dude....

Mit råd må være at hooke op med nogen hippier eller punks dernede.
Ellers sidder sigøjnerne på det meste af handlen med alle slags stoffer i Spanien og de skulle efter sigende være ret pålidelige at købe af.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
nu sidder jeg her og læser at PÅ jeres STUDIE tur anskaffer i jer det farlige rusmiddel kaldet HASH tihi-fnis. men er det ikke lidt dumt at ryge hash på en studie tur ? studie + hash = ingen hukommelse for mig

Medlem
Brugeravatar

Budha skrev:
nu sidder jeg her og læser at PÅ jeres STUDIE tur anskaffer i jer det farlige rusmiddel kaldet HASH tihi-fnis. men er det ikke lidt dumt at ryge hash på en studie tur ? studie + hash = ingen hukommelse for mig

Så burde du da måske overveje at stoppe, hvis du da er i skole(hvilket jeg går ud fra)?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skole og tjalle hører for mit vedkommende heller ikke sammen overhovedet. Dog vil jeg mene at det på en studietur er begrænset hvor meget ny læring man stifter bekendtskab med. Man ser måske et par attraktioner, men det er begrænset hvor meget data der bliver forsøgt presset ind i ens tømmermandsplagede hovede... Hvis man kan huske noget med en kirke i Rom er man godt kørende.....

(Baudelaire 1860).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]