Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

var på staden idag og købe for 300 krs BubbleGum skunk. jeg er rimelig ny på skunk markedet og kender ikke titlerne på skunk og hvad det er osv.. Jeg køber så bare den eneste skunk de havde, var rimelig sikker på det var en sativadomineret skunk.

Jeg sidder kl i den ondeste couch lock i mit liv. feeeeeedt.... så er der en af jer der kender en rygeguide?

hihiihiih computerskærmen ligner sku et fjærnsyn på en ø på hawai :joint: :joint:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
En rygeguide?

Altså en liste over styrken på div skunk sorter?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
ja du blir sku nok nød til at hjælpe os lidt her.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Det er næsten umuligt at sige hvor stærk en bestemt sort er, da det svinger en del. Det kommer helt an på hvor godt de er lavet osv. Men generalt er skunk sgu noget godt stads! Evt. google navnet, og du vil blive linket til sider, hvor der står hvor mange % indica/sativa samt THC indhold (Men dette kan du ikke regne præcist med)

Medlem
Brugeravatar

Det jeg mener er altså hvor man kan læse om de forskellige skunk typer mht. virkning osv. Self er det ikke præcist mht. indica sativa forholdet, bare sådan så jeg har overblik over hvad er hvad når jeg skal købe. Altså det var jo fordi jeg ledte efter noget sativadomineret skunk, men fandt så den ondeste indica jeg nogensinde har røget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Bubblegum er hvis det fremstår i en optimal udgave ikke indica domineret. Men omkring 50/50. Men hvis ham der har growet dem havde 10 planter så har 3 af dem måske været 70-80 % indica og resten sativa. Mens 2 andre måske var lige omvent. nemlig mest sativa. osv osv. Det hedder phenotyper.

Det er de forskellige varianter en slags skunk kan udvikle sig til og alle skunk sorter har deres forskellige varianter. Så det ER næsten umuligt at sige den der sort er ren indica. MEN der findes også sorter som er meget ensartede og derfor ikke har så stor variation i deres phenotyper. Så 8 ud af 10 planter måske er indica domineret. Men overgrow (nu lukket) havde en guide med hver sort og alt info om lige den sort. Jeg mener der er nogen der har gemt den guide og lagt den op igen. Prøv at søg på google efter [google]overgrow+strainguide[/google]

Men jeg kan love dig du har meget mere at se frem til. Den bubblegum de har haft på staden. Ja alt den skunk der er på staden er elendig. Ikke passet ordenligt. smagløs. og profit frem for kvalitet. Hvis man køber 3 sorter derude til 80-100 kr/g så smager de næsten ens alle sammen. Selvom at bubblegum og california orange begge har meget specielle karaktertræk. Så kommer folk aldrig til at smage det. netop fordi kvalitet ikke er vigtigt.

Et lille tip til staden. Hvis deres skunk er bare lidt værd så SKAL den kunne lugtes på flere meter afstand. Kan den ikke det er det ikke værd at købe. Det er et tegn på det er friskt og ikke har ligget i en ulukket plastikpose i flere uger.

Hvis de får nyt skunk mandag. så er det ødelagt inden fredag fordi de ikke passer på det. Mandag kan det faktisk smage af noget og have en okay effekt. Fredag har det stået i en åben plastikpose på deres bord i 7 dage og fået luft og sol. Går heller ikke ud fra de kommer det på køl i lukkede æsker når de kommer hjem. Så køb det når de lige har fået det.

Mvh Mikkel

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har lige erhvervet en masse skunk af bubblegum-varianten. Og det lugter helt ekstremt. Mht opbevaring, så har jeg læst at lufttætte poser skulle være sagen? Er det noget man bare kan købe i supermarkeder?

Og hvordan skal det opbevares, nu du lige er inde på det? Mørkt og tørt? Køligt eller varmt?
Det ligger i små zip bags nede i en taske i mit kælderrum... Tænkte det var et fint sted, nu der var mørkt og tørt.

Medlem
Brugeravatar

denne her skunk dufter ikke specielt meget, den smager dog anderledes end en anden skunk jeg købte derinde for et par uger siden. Men den er værtfald rigtig kraftig, røg en mini joint og var helt væk.

Kan ikke se hvorfor skunken bliver dårligere af at ligge frem? Det gør hash sku da ikke?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Zipped90 skrev:
denne her skunk dufter ikke specielt meget, den smager dog anderledes end en anden skunk jeg købte derinde for et par uger siden. Men den er værtfald rigtig kraftig, røg en mini joint og var helt væk.

Kan ikke se hvorfor skunken bliver dårligere af at ligge frem? Det gør hash sku da ikke?

Effekten kan være okay. Men slet ikke som de ville være hvis det var ordenligt.

Skunk bliver ringere af varme og ilt. Optimalt holdes det på omkring minus 20 grader og luftæt. Så pakker man det i små poser 0.5-1gr. Har dem i en boks i fryseren og tager dem op når man mangler og lukket igen. Samme med hash.

Men på staden. Står pusheren om lad os sige kl.10. Kører forbi sin ven og henter den nye skunk. Som regel i en almindelig plastikpose. Her har de nok allerede ligget i en åbenæske og fået ilt et par dage. Derefter tager han posen med på staden, åbner den og lad den står der i 10-12 timer. Tager hjem med 20k på lommen, smider posen med det restende på bordet /skab. Når det kører sådan i 7 dage (ca. den tid en normal leverence holder på staden) så er der ikke meget guf i det den sidste dag og som regel er topskud og lign væk. Så er der kun stængler og blade tilbage, som de med glæde sælger til samme pris som de helt friske topskud om mandagen.

Hash har en mere hård overflade og holder lidt længere. Men det er fuldstændig samme princip.

Mvh Mikkel

Medlem
Brugeravatar

det vidste jeg sgu ikke.

så jeg skal snakke med pusherne om hvornår de får deres skunk og så købe det den dag, eller vil du anbefalde slet ikk at købe skunk på staden?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Planet 1W33D7
Grow your own :D

Medlem
Brugeravatar

ville os gerne men bor hos mor og far så det er ikk en mulighed. :(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En god indikator er bare at lugte til det. Lugter det virkelig kraftigt (og jeg mener VIRKELIG kraftigt), så er det vel frisk - eller forholdsvis frisk - skunk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Zipped90 skrev:
det vidste jeg sgu ikke.

så jeg skal snakke med pusherne om hvornår de får deres skunk og så købe det den dag, eller vil du anbefalde slet ikk at købe skunk på staden?

Ja det kan du sagtens spørge om. Men jo. Kan du få noget andet et andet sted så gør det. Det kan næsten kun være bedre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]