Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ice i joints.
Medlem
Brugeravatar

Hey

Jeg har netop fået fat i lidt ice, som skal prøves for første gang.

Hvordan er den bedste måde at bruge det i joints? Skal det blandes med hash og/eller tobak? Og hvor meget skal jeg bruge? Det skulle jo efter sigende være ret stærkt. Jeg er vand til j's med sådan ca. 0.5 g nogenlunde god ryger i.

Hvordan er virkningen i forhold til hash? Er det anderledes eller bliver man bare nemmere/hurtigere skæv?

Det ice jeg har fået her ser ud til at være ret fin-kornet - nærmest som noget smulder. Er der ikke stor risiko for at det falder ned igennem filteret?

God ryger. :D

- Silver_Bullet

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Den Sjællandske Vestkyst
hej :)

ice er meget finkornet så kom lidt bundtobak i jointen.. de gange jeg har røget det har vi bare mixet det med ristet tobak .. og jah virkningen ..

jeg har selv røget meget i perioder .. og som de fleste sikkert ved så stiger ens resistens over for ting , jo ofterre man udsetter sit system for dem.

der var et efterår hvor mig og en ven havde fået høsten i hus og røg fra morgen til aften .. så vi var nået til det punkt hvor man burde holde sig en uge til 14 dages pause fra røgen , for at kunne få en ordenligt skævert på igen ..
men så en aften kom en anden ven forbi med noget ice..

vi blev så basket så basket .. virkingen var relativt lang tid om at være full-blown så at sige så man nåede at tage flere væs end man burde .. altså .. hvis man havde intentioner om at handle ind eller noget uden for meget nøjeren .. :P .. men uden tvivl en vild behagelig og "clear" skævert!..
uden at man følte sig tung i hovedt og træt bagefter .

jeg er selv pt inde i en periode hvor jeg ryger meget lidt for at opnå nogen bedre skæve tider så at sige hehe .. men kom en af mine venner forbi med en ice joint ... så ville jeg springe på marry-jane med det samme :)

Medlem

Det kommer an på, hvor meget du vil spare på det. :)
- Nogen laver to pinde på det, andre kan lave fem.

Personligt smider jeg også altid hash i en Ice pind, og hashen skal selvfølgelig også være af god kvalitet.
Som #2 siger, så er den en god idé, at smide lidt bundtobak i, dog ikke fordi det falder igennem filteret, da jeg ikke selv har oplevet det, men fordi det er lidt skod, at ryge røv. :D

Jeg røg engang en ret nice joint med en kammerat - Vi puttede 0,4g Ice og 0,4g Jelly hash i. Fuck, en kradser.
Det var nok den bedste joint jeg nogensinde har røget. ^^

Ice behøver iøvrigt heller ikke være fint pulver.
- Jeg fik det selv engang i sådan nogle små lilla stykker.

Men du er ihvertfald garanteret en formidabel chiller.
Have a nice smoke, du ligesindede.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]