Har ikke lige haft tid til at svare. Trippet blev også udskudt 2 dage.
Vi havde en del problemer med at få dem ned, hvilket vi også plejer at have, men denne gang var det specielt slemt. Derfor blev det planlagte trip til to "små" trips. Farver blev mere intense, og blev lidt "forvirret" som jeg normalt gør på LSA.
Efter at have røget Kanna mærkede jeg et humørløft som var en del kraftigere en det er at ryge Kanna alene, men det passede ikke rigtigt på en effekt af LSA. Indtil videre må min konklusion derfor være at Kanna'en boostede sig selv under trippet, eller at LSA'en boostede Kanna'en og ikke omvendt. Det er meget muligt at situationen ændrer sig med højere doser, men det vil jeg vente til en anden gang med at finde ud af (når jeg har anskaffet en blender eller lignende så jeg kan lave LSA "te")
rootmood skrev:
Jeg synes det virke besynderligt at det forstærker virkningen, når de aktive stoffer i planten er SSRI? Der er sikker meget mere på spild, hvis det viser sig at være en booster. Min teori vil nu være en hæmmende virkning, med serotoninsyndromer måske?
Det skulle være et naturligt SSRI, og sådan føles det også. Jeg kunne godt finde på at prøve det på svampe, men MDMA tror jeg ikke det vil være tilrådeligt at blande med.