Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 18:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kanna og LSA
Medlem
Brugeravatar

Hej psy folk!
Jeg har prøvet at lede lidt rundt omkring på nettet, men synes ikke rigtigt jeg kan finde noget om at kombinere kanna og LSA. Min plan er at ryge en middel dosis kanna ca. 3 timer efter indtagelse af MG frø, så ca. midt i peaket, hvilket jeg håber kan gøre oplevelsen lidt mere interessant, og måske forstærke nogle af de visuelle eller tankemæssige effekter.
Jeg vil derfor lige spørge til råds herinde, og se om der måske er nogle af jer som har prøvet det, og i så fald, hvad i synes om det.

Medlem
Brugeravatar

Tillader mig lige at bumpe tråden, eftersom jeg stadig intet svar har fået, og trippet er planlagt til i aften.

Medlem
Brugeravatar

Har set den samme tråd, men fatter brik af tysk.
Mange tak, jeg vil vende tilbage en gang i morgen, hvis trippet bliver ændret af kanna.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hvordan gik det :D

Hilsen Fanny

ja hvordan gik det?
jeg spiste selv 13 frø i fredags men fik kun en masse bivirkninger og intet trip, det er nok nogle dårlige frø jeg har fået. Har nemlige haft rigtig gode trip på 8-10 frø før.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg synes det virke besynderligt at det forstærker virkningen, når de aktive stoffer i planten er SSRI? Der er sikker meget mere på spil, hvis det viser sig at være en booster. Min teori vil nu være en hæmmende virkning, med serotoninsyndromer måske?

Senest rettet af rootmood 21 okt 2014 18:10, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Har ikke lige haft tid til at svare. Trippet blev også udskudt 2 dage.
Vi havde en del problemer med at få dem ned, hvilket vi også plejer at have, men denne gang var det specielt slemt. Derfor blev det planlagte trip til to "små" trips. Farver blev mere intense, og blev lidt "forvirret" som jeg normalt gør på LSA.
Efter at have røget Kanna mærkede jeg et humørløft som var en del kraftigere en det er at ryge Kanna alene, men det passede ikke rigtigt på en effekt af LSA. Indtil videre må min konklusion derfor være at Kanna'en boostede sig selv under trippet, eller at LSA'en boostede Kanna'en og ikke omvendt. Det er meget muligt at situationen ændrer sig med højere doser, men det vil jeg vente til en anden gang med at finde ud af (når jeg har anskaffet en blender eller lignende så jeg kan lave LSA "te")

rootmood skrev:
Jeg synes det virke besynderligt at det forstærker virkningen, når de aktive stoffer i planten er SSRI? Der er sikker meget mere på spild, hvis det viser sig at være en booster. Min teori vil nu være en hæmmende virkning, med serotoninsyndromer måske?

Det skulle være et naturligt SSRI, og sådan føles det også. Jeg kunne godt finde på at prøve det på svampe, men MDMA tror jeg ikke det vil være tilrådeligt at blande med.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]