Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 22:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey

her om et par måneder skal jeg til venedig, og har spekuleret over hvordan jeg lige gør med tjald.. vi skal kører derned så burde ikke være noget problem at tage nogle gram med i bilen, da chancen for at blive stoppet når det jo er inden for EU er minimal.
men hvordan ser de på hashrygere dernede? skal jeg evt købe noget dernede eller hvordan og hvorledes hvad anbefaler i?
er det evt billigt at købe tjald dernede?

vh Cucka

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
da jeg var i Italien kunne vi ikke opskrabe andet end piller.
men vi var nok de forkerte steder, jeg tror ikke du skal regne med at skaffe noget i Venedig.
heller i en eller anden landsby.

Medlem

Geografisk sted: På flugt
galskabens-gardner skrev:
da jeg var i Italien kunne vi ikke opskrabe andet end piller.
men vi var nok de forkerte steder, jeg tror ikke du skal regne med at skaffe noget i Venedig.
heller i en eller anden landsby.

En landsby??? Så du mener det ville være nemmere at skaffe røg blandt nogle italienske bjergbonder end at spørge eksempelvis en hippiegut eller hiphopper inde i byen?

Det er stortset altid muligt at få fat i cannabis i større europæiske byer. Som sagt så spørg folk der ser ud som om de kunne finde på at fyre selv. Virker altid hvis man har lidt tålmodighed. IMO en bedre idé end at risikere at blive snuppet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm jeg havde forsøgt mig med de negergadesælgere der sidder diverse steder i venedig by. Uanset hvor man er i verden, så de sorte der sælger kopivare eller alt muligt andet crap, kan som regel skaffe en ryger eller andre drugs, eller kender nogen der kan. Bare pas på ikke at blive hustlet, giv dem ingen penge før de har din vare, og se på det du har fået hurtigst muligt om det nu også er ryger.... God tur :)

8)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bag hampen
Blæste Nico skrev:
Hmm jeg havde forsøgt mig med de negergadesælgere der sidder diverse steder i venedig by. Uanset hvor man er i verden, så de sorte der sælger kopivare eller alt muligt andet crap, kan som regel skaffe en ryger eller andre drugs, eller kender nogen der kan. Bare pas på ikke at blive hustlet, giv dem ingen penge før de har din vare, og se på det du har fået hurtigst muligt om det nu også er ryger.... God tur :)

8)

Ville sku nok ikke købe ved nogle sortegadesælgere hvis man ikke kente dem. de kan sku ik andet end at hustle folk. (:

Medlem
Brugeravatar

Hmm det må være ren fordomme har ærlig talt gjort min bedste og min værste handel hos den slags, du skal bare håndtere situationen rigtigt, men det er vist et internatoinalt drug forum hvor de skriver om lignende topics så tjekker det lige ud der.

Og forresten hvis man ikke skal købe stoffer af sorte, hvad gør du så den dag du står i Afrika?

8)

Junior medlem

hmm, vi skal køre i bil hele vejen, ville det være dumt at tage en 4-5g tjald med? vi har tit kørt gennem tyskland og ud i europa, ALDRIG stoppet. er med mine forældre så vi er sådan set en "børne-familie" altså ikke lige typen der stoppes, men ville det være dumt at tage noget med?

Dedikeret medlem

Cucka skrev:
men ville det være dumt at tage noget med?

Læser jeg som
Cucka skrev:
men ville det være dumt at risikere at ydmyge min familie, og sætte denne i fare for min egen nydelses skyld?

Svaret burde du selv kunne regne ud :P. Ikke for at være ond, men dét at der er børn og andre 'uskyldige' med i bilen må da være grund nok :)

Junior medlem

tror det ender med jeg tager chancen, chancen for at blive stoppet er MINIMAL

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Albuquerque, New Mexico
Cucka skrev:
tror det ender med jeg tager chancen, chancen for at blive stoppet er MINIMAL

Hvis du bliver stoppet kan du jo bare sluge klumpen... Så bliver køreturen i hvert fald sjovere.

Junior medlem

haha ja nemlig ;), kunne sgu egenligt være en god idé med en bette pind ind køreturen haha ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bag hampen
Blæste Nico skrev:
Hmm det må være ren fordomme har ærlig talt gjort min bedste og min værste handel hos den slags, du skal bare håndtere situationen rigtigt, men det er vist et internatoinalt drug forum hvor de skriver om lignende topics så tjekker det lige ud der.

Og forresten hvis man ikke skal købe stoffer af sorte, hvad gør du så den dag du står i Afrika?

8)

haha jeg vil aldrig nærme mig Afrika (:

Medlem
Brugeravatar

Kenneth L skrev:
Blæste Nico skrev:

8)

haha jeg vil aldrig nærme mig Afrika (:

Haha man skal sku aldrig sige aldrig, nogle gange vågner man op de mest langt ude steder, efter en hård weekend. Forlod engang en ven som i sin brandert var taget til Spanien, og kunne ikke komme tilbage i et par dage.

8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]