Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt væk
Hej psy

Jeg har holdt en pause med cannabis i 21 dage nu. Jeg har oplevet svedeture og søvn problemer om natten og nogle ekstrem mærkelige drømme. Men her på det sidste er jeg begyndt at få mange bumser kan det have noget at gøre med mit rygestop? tænker lidt at min krop udskiller en masse affaldsstoffer igennem bumser eller er jeg helt forkert på den. Hvis nogen ved noget så skriv løs tak :)

Medlem

Det kunne sikkert godt være fordi du ikke har røget i lang tid når din krop har været vant til at være påvirkert, men jeg skal ikke kunne sig om det er derfor... Hvordan er dine spisevaner? spiser du sundt eller usundt? har du spist for meget fastfood, chips, drukket sodavand osv?

Medlem

Geografisk sted: Østrig
Det eneste jeg kan tænke på skulle være stress. Ellers så er det rimelig tilfældigt, hvornår og hvor mange bumser man får. Bumser er forårsaget af bakterier, som lever af fedtstoffer på huden. Kom af med enten fedtstofferne eller bakterierne, og bumserne vil også stoppe med at komme. Hvordan du gør det, må være dit eget eksperiment, da det varierer, hvad som er effektivt.

Junior medlem

Altså bumser kommer når der er et for tykt fedtlag på huden. Så kan sveden ikke komme ud og bliver fanget i de utallige huller vi nu har i kroppen, efter opsamling af dette har man en bums. Så muligvis kan det være at det er pga dine svedeture. Selvom man sveder mest om natten, sveder man igennem hele dagen også, så et bad om morgenen er ikke altid en sikker vinder. Men dette er altså kun en teori min ven !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]