Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 06:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Jeg ryger sjældent joints, kun når jeg er den eneste der ikke gider det. Grunden er simpelthen at jeg synes spildet er alt for stort, jeg føler at jeg skal ryge dobbelt så meget, hvis ikke mere, som jeg plejer for at blive skæv. Hvordan kan i holde det store tab ud? Tænk på alle de penge man kan spare ved at bruge en pibe eller bong.

Moderator
Brugeravatar

Giver en mere lækker rus, desuden bryder jeg mig overhovedet ikke om bong. Indtager rusmidler for at få det lækkert, ikke fordi det skal være økonomisk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

9/10 gange ryger jeg også joint, men hvis jeg ryger alene og måske ikke har så meget røg, så plejer jeg har fyre en bong af, så jeg ligesom får mere ud af mit røg.
Men joint giver en mere smooth og bedre rus end bong.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
jeg røg også bong og en smule pibe i en længere periode.. men for at være ærlig bryder jeg mig sgu ikke om bong russen, plus at man bliver så mærkelig tung i hoved og halsen får det heller ikke for godt af det. Så giver en joint sgu en langt mere hyggelig og behagelig rus, jeg vil overhoved ikke sige at det er spild af hash på nogen måde!

Medlem

er helt enig med bismann. bong er en dårlig og ussel vane. Joints er hyggeligere, og rusen er mere chilleren :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
som de andre også siger, så er det da meget dejligere at sidde og nyde en joint end at sidde med hovedet over en bong. jeg kan helt klart også bedst li rusen på joints.

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Jeg syntes også klart bong er det bedste. Og man kan sku hygge sig lige så godt med en bong som man kan med en joint.

Medlem
Brugeravatar

Er tabet ikke væsentligt mindre ved blunts? Sådan synes jeg i hvert fald det føles. Men når jeg har noget godt ryger jeg det sjældent på joint. Så hellere tjubang, chillum eller pibe som jeg gik over til for nyligt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
BisMann skrev:
Giver en mere lækker rus, desuden bryder jeg mig overhovedet ikke om bong. Indtager rusmidler for at få det lækkert, ikke fordi det skal være økonomisk.

har det på samme måde. ryger ALTID joint uden undtagelser. det er så meget bedre at det overvejer den smule man muligvis ville kunne spare ved at ryge bong/pibe, efter min mening. :)

Medlem

Қeta-Smølfen skrev:
Og man kan sku hygge sig lige så godt med en bong som man kan med en joint.

imo er der intet hyggeligt over en bong, når jeg ser en bong tænker jeg straks på usle blege hashomaner. Hash skal nydes.

Junior medlem
Brugeravatar

BryGs skrev:
Қeta-Smølfen skrev:
Og man kan sku hygge sig lige så godt med en bong som man kan med en joint.

imo er der intet hyggeligt over en bong, når jeg ser en bong tænker jeg straks på usle blege hashomaner. Hash skal nydes.

Arh okay man kan sagtens hygge med en bong og ikke mindst nyde den, det kan jeg ihvertifald.
Men derfor foretrækker jeg stadig en god joint (: .. tror jeg

Medlem

BryGs skrev:
Og det er jo i fordomme at sandheden skal findes, ikke også? :roll:

Medlem

Mungojohn skrev:
BryGs skrev:
Og det er jo i fordomme at sandheden skal findes, ikke også? :roll:

nope, det er bl.a derfor jeg skriver imo.

Medlem

Det ændrer ikke noget, i mine øjne. Min kommentar er lige gyldig om der står "IMO" eller ej :) Jeg kommenterer jo netop på din "Opinion"

Men har ikke i sinde at diskutere det, da jeg til enhver tid vil mene at det fordomsfulde syn på bongrygere bare er ukonstruktivt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

EDIT: Unødvendig kommentar. :oops:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
Mungojohn skrev:
Det ændrer ikke noget, i mine øjne. Min kommentar er lige gyldig om der står "IMO" eller ej :) Jeg kommenterer jo netop på din "Opinion"

Men har ikke i sinde at diskutere det, da jeg til enhver tid vil mene at det fordomsfulde syn på bongrygere bare er ukonstruktivt.

ville selv have det syn på bongrygere som BryGs, hvis jeg ikke havde venner der ryger bong. kan godt sidde sammen med dem. de har en bong til at gå rundt, mens der også er en pind der sendes rundt. de hygger sig ligeså meget som mig der ikke ryger bong. bongen virker lidt mere bøvlet end en pind, og det synes jeg godt kan tage lidt af hyggen. det handler jo om hvilken form for skævert man kan lide.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det sker
Citat:
ville selv have det syn på bongrygere som BryGs, hvis jeg ikke havde venner der ryger bong. kan godt sidde sammen med dem. de har en bong til at gå rundt, mens der også er en pind der sendes rundt. de hygger sig ligeså meget som mig der ikke ryger bong. bongen virker lidt mere bøvlet end en pind, og det synes jeg godt kan tage lidt af hyggen. det handler jo om hvilken form for skævert man kan lide.

jeg har det på samme måde men jeg ryger kun bong hvis jeg er til ryger aften (det heder det hos os) det er rat nice at suge bong sammen med drengene, og så laver vi en pind lige til at fande ned på, og så der det bong igen. men i normalt ryger jeg pind det er et meget blødere rus og gå rundt i.

:peace:

Medlem
Brugeravatar

jeg synes sku af man kan have lige så hygglige stunder vis man sidder og ryger bong med nogen venner.
er godt nok selv lige hoppet fra bong over til joint :D

Insane psychedelia user!

at sige det er spild af hash hvis man kommer det i joints, så derfor ryger jeg bong. er det samme som at sige at det er spild af coke at sniffe det, så derfor tager jeg det direct injection... -og så er man først rigtig misbruger. IMO

ryger selv joints næsten på daglig basis, og kan ikke se hvad der skulle være spildt ved det... hvis jeg røg bong hverdag(som jeg har gjort), ender jeg ud med at blive en sløv pade, der ikke engang gider gå på job.

men når jeg er syg, og bare gerne vil døse helt hen, eller bare skal slappe max af, så hender det jeg fyrer op i en bong..

Medlem

FredeD skrev:

hehe, jeg har skam også mange venner der ryger bong. Har selv røget bong engang for længe siden. Og det var den dårligste periode i mit liv. Sidder også af og til med mine venner når de rygere bong, men jeg springer bare over og ryger på jointen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]