Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Nu sidder jeg her og overvejer om det ville være en god idé at tage HWBR frø med på Roskilde?
Jeg har ikke tidligere prøvet HWBR, men har læst et sted at det skulle være en form for blanding mellem LSD(hallucinationerne) og MDMA(den psykiske "optur"/glad stemning)...
Jeg har noget erfaring med svampe, og har også prøvet en enkelt gang på roskilde, men syntes jeg ikke var så spændende, da jeg får mere ud af trippet, når jeg er alene.

Er der nogen der før har taget LSA i lign. omgivelser?

Nogen der ved hvordan alkohol samvirker med LSA? (Det kunne jo smutte med en enkelt øl eller to, sådan et sted)

Ellers nogen indskydelser og idéer? Hvad synes i?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vårhus
Det lyder da som en udmærket idé. HBWR fungerer generelt udmærket som festnarko, men hvis du gerne vil ha' noget "ud af trippet", er en muddermark med skrigende ølsjæle og knaldhøj musik sjældent den letteste setting at holde koncentrationen i.
Jeg har selv spist dem til fest, i byen og på Fullmoon-festival for et par år siden med gode erfaringer. LSA er generelt mere mildt og pulserende end syre og mindre potent og åbenbarende end svampe, så det er er rimeligt let at hælde det indhold i dem, du ønsker. De har dog også taget røven på mig et par gange alene, men de er generelt meget lette at arbejde med; virker også fortrinligt med et par øl. Hagen er selvfølgelig, at de smager som giftige hasselnødder og du skal igennem en halv times mavepine og/eller bræktur, før de rigtigt begynder at virke.
Jeg har også talt med flere, der først knækkede sig 4-5 timer efter indtagelsen og derfor led under forgiftet forvirring hele trippet igennem.
Hvis du ikke tager dem alene, skal der også gerne en høj dose til, før man overhovedet lægger mærke til rusen, men en joint plejer at sparke dem godt igang.
Håber, det kunne hjælpe.

Junior medlem
Brugeravatar

tak for det, dejligt input!

men man kan vel ekstrahere LSA'en så man undgår de satans mavesmerter, tænker jeg....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vårhus
Det har jeg ingen erfaringer med, men hvis du gider gøre hjemmearbejdet, tror jeg, det er den helt rigtige plan!

Medlem

frikadellehans skrev:
tak for det, dejligt input!

men man kan vel ekstrahere LSA'en så man undgår de satans mavesmerter, tænker jeg....

Det kan du sagtens gøre, hvis du søger på "LSA extract Guide" i Visionære planter forummet skulle der komme en guide frem

Medlem

Geografisk sted: Hillerød/København
Du skal være lidt påpasselig med det, jeg har selv taget en ordenlig røvfuld af et hwbr strip på roskilde. det kan være super fedt, men lsa (på mig ihvertfald) går meget mere i tankerne end i synsnerven. altså ting ser self lidt anderledes ud men har endnu ikke fået full blown visuals på det. når der så er kamp stive mennesker over det hele kan det godt være lidt stressende, og i værste tilfælde kan du få et rigtig slemt badtrip på fordi man ikke rigtig kan komme væk fra alle menneskerne. ville anbefale at tage svampe i stedet, synes det er meget nemmere at styre trippets retning. især hvis du ikke har taget lsa før :) men altså, hvis du føler dig ready, så gør det, man får kun erfaringer på en måde.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
De gange jeg har trippet LSA, har jeg haft et massivt body load - ikke noget jeg ville gøre på roskilde ihvertfald...

Junior medlem
Brugeravatar

PsychelicPopartist skrev:
især hvis du ikke har taget lsa før :) men altså, hvis du føler dig ready, så gør det, man får kun erfaringer på en måde.

jeg overvejer også nu, at tage et trip engang inden festivalen, bare så jeg ikke bliver helt overrumplet på festivalen... og så tage stilling til om jeg skal forsøge mig med det, eller ej..

men tak for inputtet alle sammen

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Universet
Intet problem! bare tag en 2-3 styks så er den som den skal være!
Når jeg tripper lsa er der en behagelig skygge, der gerne vil følges med mig.
Der burde ikke være noget problem hvis bre du tog en mild dosis!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]